M
*macadamia*
Vieras
^Mä oon kans lueskellu sitä ketjua, hohhoijaa sanon mä vaikken parisuhteessa olekaan... Ja sillon kun exän kanssa asuttiin oli työnjako. Mutta VP, muista ny levätäkin!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja sinttu.:toimiiko sulla Miia vielä se vanha hotmail-osoite? entäs onko sulla muiden osoitteet tallessa? mä lisäsin sut omaan listaani takaisin.
no olipa ehdotus sun isältä, Miia, tuo Theon hakeminen kesällä suomeen! hyvää isäsi sillä epäilemättä tarkoitti, muttei ihan ajatellut asioita loppuun asti
Toimii mulla se osoite, mut nyt en ole ihan varma et onko mulla enää teidän osoitteita... Mut jos Sinttu laittaa kaikille jotain viestiä ja lisää omankin osoitteen niin saisin kaikki ne kerralla. Olisi kyl mukava jutella sitä kautta enemmän noista joistakin asioista...
Joo iskä kyl tarkoitti hyvää, mut ei se varmaan ymmärrä niin paljoa lapsen mielenmaailmasta, et ymmärtää et miten toi vaikuttaisi sitten siihen miten Theo sopeutuu uuteen vauvaan. Ajatteli varmaan vaan et me saataisiin olla rauhassa vauvan kanssa ja Theo pääsisi viettämään kivaa kesälomaa Suomeen. No ehditään me sinne Suomeen sitten myöhemmin kesällä ja sitten saa mummon ja ukin kanssa olla mielin määrin. Saavat hakea sitten parin vuoden päästä poikaa mielinmäärin lomailemaan Suomeen![]()