TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 SYYSKUUSSA 2009

on ollut pitkä päivä taas kun herättiin 5:ltä |O ite ihan pihalla ollu koko päivä..
tyttö meni toisille päikyille 13 aikaan..

ai niin saatiin nuo vaunut ja turvakaukalokin myytyä :) halvalla meni hyvät tavarat mut mitäs me niillä enää oltais tehty mitään kun lapsiluku on tässä..vie vaan tilaa komerosta..

summer: missäs ne kuulat ny jumittaa.. :/

vaatetus: hoidos hoitaja halus vk-haalarin jo laukkuun ja on sitä jo käyttänyt mut kotona pärjätään ihan vaan sisävaatteilla ja neulehatulla ja verkkatakilla ja aika usein ainakin aamusta kun maa on kovin kostee niin laitan kurahaalarit muuten on tyttö ihan märkä kun kuitenkin konttaa vielä, hanskoi ei olla vielä käytetty..

 
Miksi täällä on näin hiljaista???

Ihana viikonloppu takana :heart: Rentoutumista, hyvää seuraa ja valmiit ruoat sekä unta... pakko mainita nuotioletut erikseen :p Voiko sitä muuta enää pyytääkään :D Ja sit ihana kastejuhla ja sylikummin kunniatehtävä :heart: :heart: :heart:

Likka oli ihan mainio tänään. Oli katellu tarkkaan kun eiliset lapsivieraat olivat laulaneet singstaria meidän pleikalla. Sit kun tultiin kotiin, laitoin taustalle pyörimään tartu mikkiin-ohjelman eiliseltä (kun siinä oli mun tuttu), ni neiti meni ja tarttu pleikan mikkiin ja alko mölisemään siihen :LOL: ja sen se teki moneen kertaan, aina eri biisiin. Oli se kyl aika hellyttävä näky.

Sit toinen, se osaa käydä vaa'alla :D Digitaalivaa'an se laittaa päälle, odottaa et ne 8888888 muuttaa 0.00 ja sit nousee polleena siihen seisomaan :LOL: ei toki osaa siinä vaiheessa kattoo mitä se näyttää mut tietää et näin siinä ollaan... tänään oli painanut vaipan kanssa 9,7kg

Kolmas, se on oppinut kaivamaan nenää :ashamed: enkä mä tajuu et mistä se on sen oppinu... :kieh:

Oli muuten helpottavaa saada vertaistukea omille ajatuksille et tutista ja -pulloista luopumisen kanssa ei oo mikään kiire. Tuolla reissussa tosi moni äiti sano, et siinä 2-2,5 vuoden kohdilla ovat vieroittaneet jollei ite ole aiemmin luopunut. Joten mulla ei ole mitään kiirettä siis :D

että tämmösiä tällä kertaa, nyt unille :)
 
Huomenta

Birdie, Jenni: Mä aamulla silllon luin et se oli meidän Jenni joka siihen vapun ohjelmaan soitti niinpä minä autolla ajaessa satuin kuulemaan uusinnan...siis nyt mun hormoonit viskaa mä itkin ihan kauheesti kun kuuntelin viereisessä autossa oleva kuski varmaan katto et mikäs tuolla on..onneksi pääsin parkkipaikalle aika nopeesti, vanhempi poikakin ihmetteli mikä äitiä vaivaa.

Viikonloppu oli kiva, rentouduin vanhan ystävän kanssa frederikkiä kuunnellen olin sitten Joensuussa yötä...oli ihan kivaa vaihtelua...sitten eilen illalla uskallauiduin ajamaan kotia.

 
Moi!

Poika on eskarissa vihdoinkin...tosin kuuluisat kuulat mahassa :/ Kiva silti että sai jotain kivaa tekemistä!

Poika, sullahan on kiva vkonloppu ollut =)

Marmotta, ei mekään jaksettu mennä tänään kerhoon. Täytyy kattoo jos keskiviikkona jaksais sinne mll:n kerhoon. Tuliko Eeva enemmän kipeeks?

Sarbba, mites teillä on eskari alkanut? ootko saanut pienimmän unet sovitettua aikatauluun?
 
Taas pikasesti vastaamaan....

Summer; Hyvin on eskari alkanut, eihän tuo ole ees paha matka kävellen viiä =) Niklas on alkanut nukkua kahet päikkärit taas, näin aamulla jaksaa siihen puol9 olla hereillä ja tunnin nukkuu, lisäksi sit yhen aikaa nukkuu tunnin pari ja ei vaikuta yöuniin =) Meillä tytöt(6v ja 4½v) nukkuu kans päikkärit, aivan ihanaa :whistle: :D

Mut menetävä ruokkiin tuo pikkumies ja tekeen vähä kotiaskareita, sitte taas eskarilaista hakeen... :wave:
 
Huomenia, tytto heras taas 5lta ja nyt pikku unilla et sit tarhassa nukkuu normaaliin aikaan |O .
Tata taa on repalaiset yot on viela arkea meila, ainaskin 3-4 yota menee valilla itkiessa :headwall: :headwall: :headwall: Mites teilla Repa, Marmotta ja Majj?

Mutta F on sanonut ekan enkun kieleln sanan: Shoes, ihanasti s:kin tulee oikein. Aiti on kylla nyt pollee ja tytolla taitaa olla tosissaan kenka fetissi :D .

Taalla myos vanhempien sanky on pop, sinne karataan aina kun mahdollista + siita paasee nii katevasti kiipeen ikkuna laudalle, onneksi ei viela uskalla hypata siita sankyyn :D, mut sit heittaytyy syliin jos ojentaa kadet...

Kuinkas moni on jo vaihanut pinnarin tavan sankyyn? Me vaihdettiin eilen, laita on korkee nii et ei tipu unissaan, mut paasee tarvittaessa kiipeen yli. Tana aamuna siella itkskeli kun heras, mutta ei tullut viela yli laidan...

nyt viela FB;n ja sit herattaan tyttoo.
 
LC, yöt edelleen sitä samaa.. muutamalla heräämisellä. Riippuu ihan yöstä mitä sit hereillä puuhailee, joskus jutustelee omiaan, laulaa, myllää, pyörii, itkee.. Ja omassa sängyssä ei suostu nukkumaan vieläkään enempää kun kolmisen tuntia alkuyöstä, sit herää ja tulee itku. Onnea uudesta sanasta! Eevan ensimmäiset sana englanniksi on "uncle John", tai enemminkin "uncle ohn"..
Miten teillä sujuu siellä elo töiden ja tarhan kanssa?

summer, mä unohdinkin että se MLL:n kerho on tällä vkolla. Mutta sinne sitten kyllä. Jos jaksetaan herätä, mä niin mielelläni nukkuisin siihen asti kun Eeva antaa nukkua, kerhoaamuina herätään kellon kanssa. Eevalla vuotaa hiukan vielä nenä, mutta selvästi vähemmän eikä mitään muuta ole ilmestynyt. Pienellä selvittiin siis.

Edla, mä en oikeastaan ole vielä edes ajatellut pullosta tai tutista luopumista. Ne kun on unikäytössä vaan eikä niitä muuten vaadi, niin mikä kiire niistä olis eroon päästäkään. Ja reilu 1v on kuitenkin vielä pieni, vaikka sen joskus unohtaakin. Mä oon ajatellut että jos joskus ens keväänä sit pullo pois ja tutti samaa tietä.
Eevalla on kans sormet koko ajan nenässä tai korvassa, välillä näkee että sattuu kun pitää viimeistä niveltä myöten tunkea sormi korvaan. Kuulemma normaalia että tässä vaiheessa sit löytyy se nenä ja sen tuomat mahdollisuudet. Kunhan nyt vaan sormia sinne tunkis.. mun nenästä on pienenä kaiveltu ensiavussa legoja, koivun lehtiä ja kiviä.
 
Poika uinuu... herättiin taas kasilta ja tuli hiukka kiire kerhoon...paitti osottautu ihan hyväksi ajaksi kun jäi ne hartaat hetket välistä ja päästiin suoraan piirileikkeihin...joihin Kassu ei kyl osallistunut ;) Mut sit taas kun oli aika mennä saliin muiden lasten kanssa niin reippaasti paineli perään. Ihan kiva kyllä,oli äiteellekkin juttuseuraa =)

LC: Meillä menee kausittain noi yöt...yleensä mennään sillä kaavalla et nukahtamisen jälkeen tunnin sisään herää kerran tai kaks sit välillä 22 - 4-5 nukkuu heräämättä ja aamuyöstä herää kerran tai useita kertoja... tosin noi aamuyön heräämiset on lähinnä sellata levotonta pyöriskelyä.,et en sit tiiä herääkö vai onko unissaan,mut yleensä pitää ottaa kainaloon et rauhottuu. Nyt on ollu sellanen kausi et herää ihan kunnolla just tossa 4-5 välissä ja kitisee ja kiehnää tunninkin välillä,ennenkuin nukahtaa uudestaan ja siks sitten nukkuu aamusta pidempään.
Vieressä nukkuu edelleen,mut nyt on tarkotus ottaa jatkettava sänky meidän sängyn viereen jos siinä alkais nukkumaan =)

Pitäisköhän sitä nyt yrittää saada jotain aikaseks kun on tilaisuus kerran... :wave:
 
Iltaa kaikille! :flower: Pääsinpä piipahtamaan ennen "hömppäputkea" - jos vaikka jaksaisi valvoa ja katsoa illan saippuasarjat :whistle:

summer Muistelen, että oisin ollut joku pari-vuotias, kun napsin nälissäni veljen korona- pelin (?) kuulia varmaan kolme kipaletta ennen kuin mun puuhat keskeytettiin B) Tarina ei kerro tajusiko kukaan edes tarkistaa kuulien mahdollisen magneettisuuden, mutta ihan rauhassa antoivat porukat niiden tulla kakan mukana ulos ja seuraavasta vaipasta ne taisi löytyäkin. Voin vaikka huomenna soittaa ja kysyä tarkemmin! Mutta on toi kyllä outoa miten kauan teillä niiden "ulostautuminen" kestää :/ Mihin ovat oikein jumittuneet?? :(

matami Kiitos :flower:

Tuttipullo Meillä pullovierotus alkaa sujua eli aivan yht'äkkiä alkoi nokkismaito maistumaan eilen ja tänään tuli sitten lopullinen läpimurto, kun neiti ITSE tarttui lounaalla mukiin ja joi 70ml. En siis taidakaan lähteä sille "kerrasta poikki"- linjalle, koska viikon vänkäämisen jälkeen nyt taisi pimu uskoa, että päivisin maidon saa mukista ja aamulla+illalla pullosta. Aamumaidon siirrän kanssa mukiin, kun homma rullaa oikein kunnolla, mutta Edla: en minäkään iltapulloa ala riistämään pieneltä ennen kuin vasta joskus piiiitkän ajan päästä. Pullosta kuitenkin vetäsee 2dl iltaisin ja se varmaan tulee tarpeen - niin neste kuin lutkutuskin ;) Tosin se sporttipullo on meillä ihan success eli siitä menee vettä tosi hienosti ja nesteen saantihan se on pääasia! Maitoa kun tulee jossain muodossa aina sen 5dl täyteen.

Raskaus on raskasta ja elo tuskaisaa :( Masuvauva alkaa olla jo sen kokoinen, että kyykistely yms. on silkka mahdottomuus!! Vielä on joten kuten pärjätty, mutta luojan kiitos loppusuora häämöttää :D Nea selvästi tajuaa, että vauva on tulossa, kun koko ajan silittelee äidin masua ja päästelee ihastelu-ääniä. Pysyisi vaan se linja... Me muuten viemme Nean yökylään mummolaan ensimmäistä kertaa torstaina ihan vaan, jotta minä saan päivän lepoa ja että on se ensimmäinen yövierailu tehty sitten ENNEN kuin vauva syntyy. Tähän mennessähän olen ollut yötä poissa Nean luota vasta kerran ja silloin isovanhemmat olivat meillä yötä. Saas nähdä miten äiti kestää tuon yön....

Nyt yhteisesti kaikille hyviä vointeja ja jaksamista! Tämä ryhävalas siirtyy sohvalle B)
 
Carmen, kiitti vastauksesta!

Tää on kohta 2 viikkoa tönkiny pojan jokaisen kakan...teen sitä varmaan tottumuksesta, kun ne hemmetin kuulat saadaan joskus pois! En kyllä tajua missä ne luuraa...pikkasen liukkaamminkin vois liikkua siellä suolessa. Kyllähän sitä miettii, että kauhee jos ne on jumissa jossain....mutta luulis että olis maha kipee ja ei kakkaa tulis tmv. Tuo on ihan normaali tuo poika.

Marmotta, no mutta jos kerhoaamuna väsyttää, niin senkun nukutte! voihan sinne myöhemminkin tulla, jos haluaa ja jaksaa. Me nyt vietetään tällä viikolla aamupäivät pitkin kyliä ja ootellaan että päästään hakeen veikka eskarista....herätään aikasin joka aamu ja lähetään heti.



 
jokohan se naukuri on päässy tositoimiin????

meillä on pari yötä pyöritty nyt..ja omat unet niin katkonaiset ku olla ja voi. hammas pullottaa alhaalla mut ei tuu läpi. se kai sitä risoo. huomenna on korvapolille jälleen aika ja saapi sit tietoa toivonmukaan missä vaiheessa mennään korvien kanssa.

mulla on taas kauheet ahdistuspäivät menossa. ottaa päähän tää työnjako tässä perheessä. sisähommat teen aina ite, siivoan laitan ruuat ja pyykkään ja mukelot hoidan.
ei oo sit ku aniharvoin pien tovi omaa aikaa. ja seki yleensä päiväunien aikaan.
alkaa nuppia kiristämään tämä.
ja polille piti ukon kans yhdessä lähtee ku jätkän autossa viihtyminen on mitä sattuu tuurilleen. ja matkaa tulee yli sata kilsaa päivän aikaan. nyt ei sit pystykään olemaan töistä pois vaikka lupas. ja pystyy kyl ite vaikuttamaan töihinsä tällä hetkellä.
tänään ollaan pois kyllä muiden takia. mut oman väen takia ei nähtävästi voi olla.
alkaa kattilan kans olemaan täynnä täällä kohta. :kieh:
mut voipi olla ku ottaa vaan kaikki päähän et huomen olen erimieltä kaikesta.. ;)

tuli pojan sairaalakäynnistä paperit tänään. kolme sivua niin lääkärikieltä ettei sitä ymmärrä mitään... :headwall: täytyy ruveta selvittelemään asiaa varmaan et tuosta jotain selkoo saapi. sen nyt ymmärsin et sydän on kooltaan normaalin ylärajalla tällä hetkellä ja vasemman puoleinen kammio on suurentunut. eli on siel tuhoa tehty kuitenki. mut onneks tilanne pitäis palautua et voi elää normaalia elämää leikkuun jälkeen. nyt pitää välttää kovia urheilusuorituksia eikä kilpaurheiluja saa harrastaa. eli harrastustoiminta pannaan jalkapallon osilta.

mutta lueskelen enemmän ku saan tän v...s käyrän laskuun :wave:
 
Nemika :hug: Jep,täällä ketuttaa aika-ajoin samat asiat.....

Carmen,Koitahan jaksella mahas kans...kohta tulloo B)

Me oltiin muskarissa musisoimassa...marakassit oli pop pojan mielestä :D Nyt jos olis nopee likka kerkeis ehkä pikkasen ommella ennenkuin kundi herää =)

Yö meni pitkästä aikaa normisti...vois sanoo jopa hyvin.
Kaikki jatkettavassa nukkuvien äipät hoi :attn: Mitenkäs kun meillä poika hyörii ja myörii ympäriinsä nukkuessaan,siis ihan kunnolla... ja nyt on tietty tilaa kun nukkuu vieressä,mut mitäs sit kun siirtyy omaan sänkyyn.... koliseeko pää laitoihin jatkuvasti. Miten teillä on asian laita vai onko kaikilla rauhallisia nukkujia?
 
nemika: Vielä mitä, täällä sitä ollaan yhdessä koossa varmaan jouluun saakka! :LOL:

Ei siis tosiaan mitään merkkejä yhtään mistään synnytyksestä. Tosin mulla ei ole mitenkään tuskainen olo, kun maha on pieni (ja toivottavasti vauvakin... ) eikä juurikaan kolota paikkoja. En siis siinä mielessä tuskaile odotusta. Mulle on sama koska syntyy :) Vaikka jännäähän tää jatkuva odotus on, kun esikko tuli niin "näppärästi" sovittuna ajankohtana :D

Carmen: Meilläkin poika oli pari viikkoa sitten pitkästä aikaa yksin yökylässä mummulassa ja hienosti oli mennyt. Nyt voidaan hyvillä mielin jättää poika mummulaan pariksi yöksi, kun vauva syntyy. Toivotaan kovasti perhehuonetta, joten jos sellainen sairaalasta saadaan, niin mies on mun ja vauvan kanssa siellä sitten koko ajan ja poika hoidossa mummulassa.

Repa: Meillä ei vielä kokemusta tuosta lastensängystä, mutta piakkoin varmaan on. Saadaan se nimittäin tänään illalla haettua ja sit vähitellen ruvetaan siinä nukkumista ihmettelemään. Musta tuntuu, että poika tulee karkaamaan sieltä NIIIIIIN usein pois, ettei tosikaan...

Nyt tekis mieli kasata juuri saapunut vaavi-sänky :heart: Tilattiin se tähän alakertaan, jotta olis joku paikka mihin laskea vauva käsistään ja mihin poika ei pääse suoraan käsiksi. E köllötteli aikanaan ihan sohvalla vaan, mutta nyt ei kyllä voi vauvaa sohvalle laskea, kun saa heti isoveikasta seuraa ;)

Eiku kasaamaan :wave:

naukuri ja rv 40+4
 
Moi!

Meillä on ollut kaks kiireistä aamua....pitänyt kuskata isompaa eskariin ja tuntuu, että meidän lähdöistä ei tuu yhtään mitään! Kauhee kiire ja kaikkee mahollista :/ tänään sitten lähdin pkodilta ja unohdin laittaa neidille kengät :whistle: yks hoitaja sanoi ulkona, että onkos tää neiti lähtenyt kotoa ilman kenkiä....onneks se oli mun sylissä edes :whistle: tää menee samaan kategoriaan, kun olin neuvolassa paita väärinpäin. Jos lähden joku aamu ilman omia housuja niin sitten pysyn jonkun aikaa kotona!

Neiti nukkuu huonosti...viime yönäkin valvoi 4-5...huoh. Muutama hampaan alku tuntuu kyllä ja sitten se haluis aamuyöstä vesihörppyä :|

Repa, meillähän on neiti nukkunut puoli vuotiaasta jatkettavassa seinän ja meidän sängyn välissä. Tosi levoton nukkuja on ja pää kolisee reinoihin koko ajan. Oon sitten laittanu jonkun pussilakanan tmv sinne reunoihin, että ei niin osuis.
Nyt me ollaan nukuttu jo varmaan kk vierekkäin, kun lastenhuoneita rempataan. Saas nähdä kuinka saan taas sen tottumaan omaan sänkyyn joskus...ja sitten omaan huoneeseenkin.
 
Nemika, mua ottaa päähän sama! ihan helvetin joka päivä. En voi oikein miestäkään syyttää, kun se tekee hulluna töitä ja sitten illat kotona remppaa tai muuta omakotitalon hommia. Ei ihan juhlaa senkään päivät. Sillä on vielä pitkä työmatkakin, että päivät venyy pitkiks. Mä sitten hoidan yksin lapset, koiran, siivoukset, kaupat, ruuanlaitot ja kaikki :( Omaa aikaa ei ole yhtään....tänään pääsen yksin vanhempainiltaan jopa.
:hug: sulle!!!
 
Nemika ja Summer :hug: Mä voisin kans liittyä joukkoon. Kotihommat on ihan täysin mun vastuulla ja tulee olemaan vaik lähden duuniin sen tiedän jo nyt. Eniten ärsyttää se et joudun kaiken muun lisäksi siistiä myös miehen jäljet! Puuro lautanen jää aamulla just siihen mis on syöny ja vaatteet tippuu päältä sängyn viereen :headwall: :headwall: :headwall: Tästä on puhuttu ainakin miljoona kertaa ja sit taas hetken muistaa korjata omat jälkensä |O :headwall: Nyt viel kun lähden duuniin mietti ääneen et onkohan se nyt yhtään hyvä idea kun hänellä on niin paljon duunia tiedossa loppuvuodeksi... Totesin vaan et joskus mun on duuniin mentävä eikä voi olettaa mun sekä vievän että hakevan lapset joka duunipäivä. Onneksi mul vaan 2 tai 3 päivää töitä viikossa.

Tuttipullo on käytössä enkä jaksa nyt tehdä asialle mitään :whistle: Oon antanut nokkiksesta ja tavallisesta mukista mut sit välillä poika tuo vaan mukin takaisin ja näyttää tuttipulloa et hän haluaa ton. Katsellaan sitä sit myöhemmin. Tutinkin saa pitää öisin en sitäkään ole viitsiny otta viel pois. Päivisin ei ole koskaan tuttia edes kaivannu.

Birdie miten oot viihtynyt pitkissä hiuksissa? Voiks niit pitää auki vai vaan kiinni? Sori jos kuulostaa hölmöltä kysymykseltä :LOL: Mul on aikuisiällä ollu aina pitkät hiukset mut sit Joan jälkeen kyllästyin ja leikkasin 30cm veke. Vieläkin on pitkät jonkun mielestä mut oon niin innoissani kun hiuksia voi pitää auki! :D Mun Fb profiilikuvassa on tuore otos ja nyt tuntuu jo et ovat vähän kasvaneet liian pitkiksi.

Carmen & Naukuri Tsemppiä viimeisille viikoille/päiville! :heart:
 
naukuri: jos se käy niin ku mulla..ei tosiaan ollu mitään merkkejä. ja nukkumaan menin. siitä ei ollu ku alle pari tuntia niin olin nyytti kainalossa ;) se oli sit kerrasta menoa =)

lohduttavaa lukea et muillaki samat ongelmat äijien kanssa..kyllähän toiki yrittää. mut välillä vaan nyppii tämä nii ankarasti... :kieh:
nyt oon miettiny josko varaisi kirppispöytää ja hävittäisi kaikki ylimääräiset vauva vermeet..ei hennoisi mut mitäpä noilla teen. muutamia säilytän muistona kuitenkin ja annan noille sit ku omiaan saavat joskus..toivottavasti ;)
 
vilma: hyvin oon pitkissä hiuksissa viihtynyt. Ainut miinus näissä on se, että menevät tosi helposti takkuun... koko ajan saa olla harjaamassa. Meinasin jo, että pitää tehä reklamaatio sinne hiusfirmaan.. Tai sitten oon vaan niin pahvi etten osaa hoitaa näitä hiuksia oikein kun ovat solmussa.. Onneks hoitoainepurkki on jo matkalla :D Kyllä mä näitä aukikin pidän, mutta enimmäkseen ovat ponnarilla tai letillä... En osaa pitää niitä auki ja tietty toi takkuun meno vaikeuttaa kanssa auki pitämistä.. Nätit nää on, ja ihanan paksut.. lauantaiksi meinasin väsätä foliokiharat...

vai on naukuri viel yhdessä kasassa... jännät paikat...

poitsu on ollut pari päivää tosi aurinkoinen. no tietysti kun saa olla isänsä kanssa.. Ei laisinkaan kiukuttelua päivisin ja yötkin menee tosi hienosti.. oon hieman kade..

eipä mulle kummempia.. tukkakriisiä pukkaa (taas...) mutta muuten luistaa mallikkaasti..
 
Heips,

meille ei kuulu mitään ihmeellistä -arki sujuu mukavasti ja töissä on kiirettä. :) Tai no remontti on valmis tai paremminkin yläkerta. Mä olen tuhlannut rahaa enemmän kun laki sallii - horoskoopissa luki. Pakasta pankkikorttisi :LOL: niinpä mut ostin sit viel kylpyammeenkin -vitsit kun rakastan kylpemistä -oon aina tykännyt. Tytöt tykkää varmasti myös -isäntä saa saunoa ja me nautitaan vaahtokylvystä tyttöjen kanssa. Ihanaa kun remontti ohi ja saa kaaoksen selvitettyy ja tavarat oikeisiin huoneisiin :) Muutetaan kaikki yläkertaan.

Repa kyllä meilläkin se pää kolisi -mut yritin laittaa vilttiä reunoille yms. Meillä tosiaan se sänky oli kiinni meidän sängyssä ja seinässä. E nukkuu pinnasängys alkuyön ja sit tulee viereen. saa nyt siskon sängyn kun isosisko sai uuden. Mut ajattelin viel pinnasängys pitää hetken.

kotihommat meillä mies tekee siinä missä minäkin -parasta on kun tehdään yhdessä. Mut teille tsemppiä jotka teette paljon-kaiken yksin. Sisko tilas siivoojan kun mies ei tee mitään. Eikä se loppujen lopuks niin kallista taida olla. Kaikki on niin suhteellista. Hänelläkin pienet lapset niin peräkkäin et saa sit hiukan omaa aikaa. Mä en kyllä kehtais -vaikka olis se niin luksusta. Mut te joilla käy nauttikaa-oon hiukan kade. :D

matami mitens teillä imetyksen laita? Pyytääkö neiti usein? vai joko lopetit. mä en vaan raaski lopettaa --kerran päivässä on tarjoilua. Rinnat on kyllä aikast lättänät et en tiedä mitä niist tulee. Mut en oikeestaan kerro enää et imetän pääsen helpommalle -sanotaan vaan miehen kanssa et eihän se juurikaan enää .. vaikka mun asiani tää on mut..
nemika vieläkö sä imetät? Toisaalta on niin lohduttavaa kun täällä viel taaperot saa juoda pullosta ja tuttiakin syövät --niin mikäs tässä samaa asiaa kait tissittelykin ajaa.

onko kokemusta kuukauden kestävistä menkoista? Taivas -mulla alko ne vihdoin neiti oli 1v2kk ja nyt on sit vuotanut enemmän ja vähemmän. Outoo.. en tiedä pitäskö mennä lääkärille - vai viel odottaa. varmaan pitäs -mut mitä siitäkin tutkimuksest tulee :| Mulla oli sillon joskus kun aikoinaan lopetin pillerit niin yhden kuukauden aikana ns. kolmet kuukautiset -- et ihan sekasin koko homma. Nyt vaan tilanne ihan toinen :headwall: turhaa mä niitä kaipasin -nyt ovat jo aikamoinen riesa.

Tulipa kirjoitettua romaani. :wave:

 
merika: kyllä mä vielä imetän. tai enää kerran päiväs. joskus pari kertaa. ja jatkan tätä niin kauan ku poika ite jättää varmaan. =) en mä raaski olla antamatta. tosin ite on vähentäny nää kerrat aika minimiin. viime yönä jostain syystä roikku tississä tiuhaan. =)
en oo ottanu stressiä enkä kauhiasti puhu muille siitä. aika negatiivisesti ihmiset tosiaan suhtautuu ku tän ikäistä imettää. mehupullo meillä lisänä ku maitoo ei juo ku tissistä. piimä tosin mukista maistuu..

tänään korvapoli jälleen..ja on kiukkuisia tenavia ku ovat heränneet liian aikaisin..eli aamu tökkii rajusti..
 
merika...meillä syödään tissiä 2-3krt päivässä ja kyllä miä siit oon kertonut ihmisille...ihan yks lysti mitä ajattelevat :D ...enpä tiedä milloin lopettaa neiti itse...ja minusta siihen ei näköjään ole :ashamed: . Menkat...ensimmäiset oli ihan kamalat...sis runsaat ja kesti kauan...nyt on TOSI runsaat mutta normaali pituiset...kärsin kyllä vuodosta...asialle täytys tehdä jotain...eli kierukka laitattaa..

nemika...meilläkin pakkaa kaikki huushollijutut kaatuu miun päälle :/ ...pidin kyllä vähän aikaa sitten HIRVITTÄVÄN saarnan miehelle :kieh: ...no johan tepsi...oli sit yhtenä päivänä paiskinut raukka kaikki mahdolliset ja mahdottomat kotihommat :LOL: ...välillä pitää palauttaa herra ruotuun ;) !!
 
pikaisesti vaan ilmoitan miten tää elo vaan potkii jälleen. eli pojan putket ovat tukossa.. :headwall: uusi putkitus edessa. ja nyt menemme jolleki spesialistille sit. en tiiä millä tavalla poikkee erikoislääkäristä..mut nyt taas odotellaan..kyl se varmaan katso kieroon mua ku lääkäri pyysi nöyrästi anteeksi ja myönsi että itse on mokannut tämän et on tukossa..mä vaan nauroin.aattelin et ei tää oo enää totta..eli passittaa mut varmaan hullujen huoneelle samalla ;)
 
Nemika,Voi hevon perä :kieh: Toivottavasti toi teidän ikävien uutisten kierre kohta katkeaa... tsemppiä :hug:

Tissittelijät,musta on ihailtavaa että jaksatte :flower: Se oli muistaakseni 2v se ns.luonnollisen vierottumisen ikä...tai siis siitä lähtien. Minusta kyl tuntu et Kasper olis pian jättänyt itekseenkin sen viimosen tissin kun se ei sitä enää tuntunut kaipaavan. Tosin aamuyöstä olis varmaan ottanut pitempäänkin kun se oli tärkee..

Menkoista en tiiä mut tää vi**n jälkivuoto alkaa tympäseen |O 2 viikkoa takana,ollut jo kauan tosi niukkaa ja rusehtavaa ja nyt sitte tänään kun tossa vatsalihaksia treenailin rankemman kautta, alko vuotaan taas ihan kunnolla...siis sillai normi menkkavuotoo,et ei nyt mitenkään valtoimenaan,mut kuiteskin kun luulin jo et on loppumassa :kieh: Mun tapoihin kuuluu kyllä tää pidemmän kautta valuminen...mut et kuuluuko se runsastua kuitenkaan. No nyt se on taas tyrehtymään päin,mut kuitenkin sellasta punasta. Sori vaan yksityiskohdat :whistle: Viikonpäästä on se verikoe,et saapi nähä :/

Jatkettavasta vielä,et meillä siis kans tarkotus tilkitä se seinän ja meidän sängyn väliin,et sitä en pelkää että sieltä pois lähtis... kiitti vaan vinkeistä,ei noi viltit yms. tullu mieleenkään...niillähän saa kivasti pehmustettua :flower:

Huomenna olis matka kaupungille...pitää käydä kirppareita tonkaamassa jos löytäs pojalle vähän vermettä...
 

Yhteistyössä