kurpitsa: Mä oon kans samoilla linjoilla muiden kanssa, että vaihtoon vaan jos oikeasti siltä tuntuu. Toki keskustelu ensin vois auttaa jotain, mutta vaikeetahan tuo on sit noudattaa jotain juttuja, jos muut saa tehdä toisin. Siis lapsille. Sulle bansku ja muut syö donitsia -tyyliin. En mäkään olis sinut tuollasten juttujen kanssa, ymmärrän sua täysin! Ja siis mitä mitä mitä, jos pph ottaa lapsia, niin miks sen pitää saada "omaa" aikaa?? Maksaako se sit niiden lasten kerhoilut? Vai onko siellä joku ilmainen srk-kerho? Tuo on musta ihan asiatonta, et kun lapset on kerran viety pph:lle ja hän on vastuullinen hoitaja, niin tämä sitten laittaakin hommaa eteenpäin ja vie lapset kerhoon pois omista jaloista Ei mee mun jakeluun... Ja ulkoilu on meillä kans tosi tärkeää, joten pitäkää ihmeessä omista ajatuksistanne kiinni ja vaihtakaa paikkaa, jos silti oikeasti tuntuu. Kurjaa tuollanen :hug:
Repa: Toi vuoto on kyllä varmaan tosi kurjaa. Siis just tuon takia, et ei voi ees olla ajattelematta kokonaan, kun vuoto muistuttaa. Toivotaan, että pian loppuu! Ja mukavia bileitä teille illalla
Meillä saatiin nyt kans kasaan pojalle isojen sänky. Ei tosin ole jatkettava, vaan ihan oikea sänky, jossa on sit koko matkalla turvalaita. Nukkuu nyt ekoja päikkyjä siinä. Katsotaan miten lähtee menemään; meillä on myls pinnis samas huonees, joten molempia voidaan käyttää tarpeen mukaan vaikka koko syksy. Mikään kiire ei ole, mutta joulun aikoihin pitäis varmaan saada vauva sit pinnikseen, joten siihen mennessä jos oppis
Taidanpa mennä leipomaan omppupiirakkaa
Repa: Toi vuoto on kyllä varmaan tosi kurjaa. Siis just tuon takia, et ei voi ees olla ajattelematta kokonaan, kun vuoto muistuttaa. Toivotaan, että pian loppuu! Ja mukavia bileitä teille illalla
Meillä saatiin nyt kans kasaan pojalle isojen sänky. Ei tosin ole jatkettava, vaan ihan oikea sänky, jossa on sit koko matkalla turvalaita. Nukkuu nyt ekoja päikkyjä siinä. Katsotaan miten lähtee menemään; meillä on myls pinnis samas huonees, joten molempia voidaan käyttää tarpeen mukaan vaikka koko syksy. Mikään kiire ei ole, mutta joulun aikoihin pitäis varmaan saada vauva sit pinnikseen, joten siihen mennessä jos oppis
Taidanpa mennä leipomaan omppupiirakkaa