Voi poika, ei suinkaa ollut tarkoitus itkettää :hug: Aihe vaan kovin tunteellinen mulle, olen tosi kiitollinen tuosta Sairaala-sarjata koska se on mahdollistanut mulle sen että olen saannut nähdä mitä meidän tytöille on tapahtunut sen jälkeen kun ovat minun masusta lähteneet. Siinä kohtaa mulla kun on tavallaan musta-aukko kun en ole kumpaakaan saannut nähdä juuri syntyneinä, saati sitten koskea. Aina mä itken kun näen ne Latenosastolta kuvatut kohtaukset ja synnytykset. Se sairaala-aika oli kamalaa nyt kun ajattelee, silloin ei antanut tunteille valtaa kun oli vaan jaksettava pelon kanssa. Nyt kun tajuaa oikeasti asian todellisesti niin välillä tuntuu että tippuu polvilleen.Alkuperäinen kirjoittaja poika04ja08:Huomenta
Birdie, Jenni: Mä aamulla silllon luin et se oli meidän Jenni joka siihen vapun ohjelmaan soitti niinpä minä autolla ajaessa satuin kuulemaan uusinnan...siis nyt mun hormoonit viskaa mä itkin ihan kauheesti kun kuuntelin viereisessä autossa oleva kuski varmaan katto et mikäs tuolla on..onneksi pääsin parkkipaikalle aika nopeesti, vanhempi poikakin ihmetteli mikä äitiä vaivaa.
Mutta se miksi nyt kirjoitin tänne on sellainen Joululahja-ajatus. Noilla vastasyntyneiden teholla (ainakin TAYS:ssa) on pulaa ihan pienten kekosten vaatteista. Vaatteet on kamalan suuria telttoja ja tuhat kertaa pestyjä. Toki vaatteet eivät voikaan olla juuri sopivia kun on letkuja ja vehkeitä pienessä kehossa niin paljon...Mutta kertokaa mielipide, kannattaisiko alkaa innostaa täällää, sekä tällä palstalla että muillakin kirjoittavia pieniin ompelu talkoisiin. Kun jokainen joka vähänkään taitaa ompelun ompelisi yhden body-housu setin niin saatais jo iso kasa vaatteita noille kaikista pienimmille. Tahdon rehellisen mielipiteen onko ajatus ihan hullu? Ei se suuren suuri apu ole, mutta pienistä pisaroista se jokikin syntyy. Muistan vaan kuinka hoitajat valittelivat vaatteiden puutetta...