Edla: Joo täällä poksutaan, mutta mitään ei tapahdu. Ei tullu kirjanpitäjää meidän muksusta, kun ei almanakkaakaan tunne
Ihanaa omatoimisuutta teidän tytöllä
Nautihan nyt rentouttavasta viikonlopusta oikein kunnolla!!!
poika: Nauti viikonlopusta ja omasta ajasta!
Kiukusta: Joo meillä huomaa kyllä milloin kaveri kiukkuaa ja mesoaa huomionkipeänä ja milloin taas uhmataan muuten vaan. Yleensä on päiviä, jolloin kaikki menee hienosti ja sit on päiviä, jolloin näkee jo pinniksestä, että kaveri on valmis riehumaan ja kitisemään joka asiasta. Voin vaan kuvitella mitä meillä tapahtuu, kun vauva lopulta tulee kotiin... Hakataan varmaan pojan kanssa molemmat päätä seinään
birdie: Mulla on sellanen hiuslaatu, että menee helposti just niskasta takkuun. Tällainen karhea ja vähän taipuisa. Siks en pidäkään oikeastaan koskaan hiuksia auki, kun ovat sit aina solmussa. Hoitoaineilla sais kai jotain parempaa rotia (oon kuullu jostain silkkitipoista tms. ), mut en jaksa
Oltiin pojan kanssa aamupäivä
Flamingon kylpylässä. En ees tiedä olisinko enää saanu mennä moisiin, mutta pakko oli harmaan päivän ajaksi jotain keksiä. Oli pari muutakin äitikaveria lapsineen mukana. Ihanaa oli! Poikakin tykkäs ihan hulluna. Illalla suuntaan
vyöhyketerapiaan. Oon kuullu huhuja, että vois pehmentää synnytystä tai joskus jopa avittaa sen alkamista. Katsotaan nyt. Rentouttavaa oloa ainakin kaipaan
Nyt syömään :wave: