Huomenta!
Reissu Taysin vastasyntyneidenteholle on nyt ohi. Olivat todella mielissään pienistä vaatekerroista! Olipa todella koskettava reissu, nousi tunteet pintaan. Taisimpa vasta ekan kerran oikein selkärengassa asti tajuta millaisia juttuja ollaan noiden ihanien tyttöjen kanssa läpi käyty. Mä yritin kamalasti selittää jotain siitä kuinka ihania ihmiset on kun ovat eläneet mukana meidän perheen tarinassa jne.jne. Mutta puhe vaan puuroutui kurkkuun ja silmät kastu. Onneksi kirjoitin pakettiin mukaan kirjee, siellä kiitin kaikkia osallistujiakin =)
Kiitos Teille Kaikille mukana olosta, niin vaattein kuin ajatuksin! :heart:
Carmen Meillähän kanssa taisteltiin , kummankin tytön kanssa, noiden lyhyiden päikkyjen kanssa. Kumpainenkaan ei päivällä nukkunut kuin maks tunnin putkeen...ulkona maksimissaan puoli tuntia. En tiedä mikä noissa tytöissä oli "vikana" kun kumpikaan ei koskaan tykännyt nukkua ulkona, paitsi silloin jos vaunuja lykki kokoajan. Neean kanssa se vähän vielä onnistukin, mutta Netalla ei enää. Netta nukkui ne yhdet tirsat ulkona kun koko pesue ulkoili. Neean päikkyjen aikaan surutta nukutin Netan sisälle että sain itsekin hieman unta. Sitä vaan joutuu tekeen kompromisseja...olishan se ollut kiva kun molemmat olis jo alusta saakka vähän pidempiä tirsoja niin olis äitikin saannut hengähtää....mutta, mutta. No lohdutuksen sana, kyllä se siitä helpottaa. Nyt nuo ajat tuntuu meillä jo niin kaukaisilta. Tytöt leikki paljon keskenään, ottaa päivällä yhtäaikaa 3 tunnin päikyt, ruuat on samat jo molemmilla, harjoitukset pottailuun menossa kummallakin (Neea istuu supistajalla pötöllä, Netta potalla) jne. Sanoisinko että monessa asiassa menee kaksi kärpästä yhdellä iskulla
Katrinainen Ihana kuulla että olet päässyt sinuiksi pullon kanssa. Eihän se helppo päätös ole, mutta se vaan on päätettävä, näin mä itse joskus asian pähkäilin. Eli vaikka muut sanoi mitä niin ajatus tuntui pahalta niin kauan ennen kuin äkkäsin itse antaa itselleni armoa.
Ai niin, mun piti ottaa kuvia tuosta sairaalakäynnistä teillekin, mutta se oli kovin pikainen visiitti kun osastolla oli odotetustikin vierailukielto infektiokauden vuoksi. Mä koitan kuitenkin ympätä tonne profiiliin joulutervehdyksen tytöiltä teille kaikilla!