TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 SYYSKUUSSA 2009

ONNEA CARMENille ja koko perheelle!!! Tulepa kertomaan kuulumisia jahka ehdit!!!

Hitsi. Mä oon taas kipeä. Nyt iski flunssa ja lähti perinteisesti ääni. Ei oo kivaa ei. Koskakohan se päivä alkais paistamaan tänne risukasaankin?? Väsyttää vaan koko ajan... murehdin kaikesta ja yhen lapunkin kämmäsin, jotta rahan saanti varmaan viivästyy.. Anteeksi marmatus mutta kun on vaan niin kakka olo.

Muuten meille ei ihmeellistä.. Poitsu on suloinen oma itsensä, joskin edelleen on hiukan ongelmia nukahtamisen kanssa. Tänään tosin jo jäi ihan ok omaan sänkyyn nukkumaan.. Toivottavasti myös jatkossa..

Lauantaina olis laivareissu tiedossa.. Tulee kyllä niiin tarpeeseen.

nyt tää valittaja lähtee suihkuun ja nukkumaan.

 
Onnea Carmenille ja perheelle :flower:
Etusivu päivitetty.

Tosin olen ilmeisesti jossakin vaiheessa pudonnut kärryiltä.

Koska sarbba sulla laskettuaika? En ole huomannut etusivulle päivittää.

MItäköhän muuta multa on taas kerran mennyt ohi silmien ja korvien tai ainaskaan ei ole tavoittanut korvien välin muistitilaa.
 
Poika mä käytin esikoisella H&M;n sitä pienintä kokoa olisko ollu 44cm en nyt ihan tarkkaan muista. Meil oli body ja housut + huppari. Nekin olivat isoja mut kuitenkin niin sopivat et lapsen erotti vaatteiden alta :LOL:
 
Katris ja Repa: Kiitos vyöhyketerapiavinkistä! Mähän kävin itsekin nyt lasketun ajan jälkeen kaks kertaa vyöhykeperapiassa ja jälkimmäisellä kerralla hieroja oikein keskittyi kohdun lihasten stimulointiin. Laittoi vielä korvanlehtiin sellaiset pienet magneetitkin, et stimulois kohtua mahd. paljon. Ja sieltähän ne supparit sitten alkoikin :) Mennään siis ehdottomasti, jos tilanne niin vaatii. En olis taas muistanutkaan, et siitä vois olla apuja, kiitos teille! Ja Repan poitsulle pikaista paranemista!!

Matami: Joo, mullakin pukkas hikeä eilen, kun kanniskelin neitiä, mutta onneks meil on sisällä aika viileetä, niin ehkä näin talvea vasten on ihan mukavakin kanniskella :)

summer: Heh, niinhän mekin nukutettin poikaa 2kk iästä eteenpäin vain vatsallaan... Ei nyt mitään vaivoja ollut, mutta simahti vaan nanosekunnissa, kun kippas mahalleen sänkyynsä. Saa kyllä neitikin nukkua vatsallaan, jos alkaa masutilanne näyttää huonolta.
 
Jossu kovalevy täynnä, ku tieto ei jää muistiin? ;) :D

Naukuri, mekin käytettiin neitiä vyöhyketerapeutilla silloin alussa ja kyllä mustakin tuntuu et just noi tolkuttomat ähinät väheni huomattavasti. Ja joo, eihän me hoploppiin päästy. Hienosti laitoin kellon herättämään ajoissa ja nukuin vielä olkkarissa etten herätä neitiä vaan saan itteni kuntoon ja neidille puuron valmiiksi. Sit herätän likan, syödään sekä puetaan ja sit menoks. No olin sit saanu itteni puoliks valmiiks ku tulee kaks tekstaria peräjälkeen, et toinen kavereista on nuhanen ja toisella löysät vaipassa ollu aamulla. Pöh, sanon minä :whistle: ja sinne samaan me oltais menty missä tekin olitte, mut ei menty ei!:kieh:

MATAMI
jo tossa aiemmin yritin kysyä et onko se teidän tuleva haalari sitä punaista "unikkokuosia"?

Meillä kans kiukkua. Uskomatonta, siis jos kompastuu johonkin tai pyllähtää, ni sitäkin on ulvottava ku susi kuuta :eek: Olin tänään ite silmälääkärillä likka mukana eikä se ollu hetkeekään hiljaa vaan loukkaantuneena kilju rattaissa. Siihen kiljumisen päälle vielä sain kuulla lääkäriltä, et mun silmänpaineet on koholla ja nyt pitää mennä silmänpohjakuviin tarkistuttaa ettei ole sp-tautia. Sano et manuaalisesti katottuna näytti pohjat ihan hyviltä mut kuvat kertoo sit totuuden. Eikä muuten oo mitään halpaa lystiä noi kuvatkaan :( Hohhoh... ja sit piti pupillit laajentuneina kävellä auringonpaisteessa ilman aurinkolaseja kotiin :(

Aika vekkuli juttu oli eilen illalla. Neiti kävi hakemassa oma-alotteisesti peppupyyhkeensä makkarista hoitopöydän reunalta, toi sen mulle ja taapers kylppärin oven taakse, katto mua sekä hölötti omiaan ja lopetti selityksensä sanaan "tule". Ällistyin ihan totaalisesti et mitä ihmettä. Pakkohan se oli mennä kattomaan ja kakat meidän "enteepottaanmitään"-tytöllä oli vaipoissaan.... Neidillä, joka nukku tänään päikyt kakat vaipoissa kun en raaskinut herättää (huono äiti oon, tiiän!!) ku aattelin et kyl se herää jos häiritsee :ashamed:

Kipeille jaksuja :hug:

Nyt varmaan täytyy mennä nukkumaan :wave:
 
NemikaOho. Aika riskaa peliä etten sanois - p....le. Lapsilla kun on luontainen kilpailuvietti, siksi mielestäni koululiikunta on ehdottomasti liian riskaa peliä. Tietenkin normaali liikkuminen on hyväksi. Normaali liikkuminen on kuitenkin lähinnä kävelyä, fillarointia, puissa kiipeilyä ja muuta ikäsortille tunnusomaista menemistä. Juttele open kans ja pyydä miettimään tätä kilpailuvietin kannalta. Jos liikuntaope ei ole sama kuin "luokanvalvoja" eli on saanut suorittanut liikuntatieteen opintoja niin hänen ammattitaitonsa on riittävä ymmärtämään fysiologiaa, jos taas näin ei ole, on aika kummallista peliä. Voi hitsi kun harmittaa sun puolesta, oon aivan äimänä.
 
Poika oot saannutkin jo vastausta kysymykseen hyvin. Eli siis mieluummin niitä pienimpiä vaatteita mitä löytyy ja kietaisumallisia. Housuissa avolahkeiset (ei jälkateriä siis) kun ottavat verikokeet kantapäästä. H&M:llä ja Lindexillä on ainakin noita pieniä ja mä ostin Netalle Name It:n keskosmallistosta vaatteita. Sit keskosvanhempien yhdistyksen sivuilta löytyy kanssa jotain (www.kevyt.net)

Onko muiden lapset pusuttelijoita? Meillä Neea on kokoajan pusuttelemassa suulle. En tohdi kieltääkään vaikka hammashoitajahan kielsi tuon pusuttelun... Mokomakin matkia kun me isännän kanssa pusutellaan aika paljon toisiamme, siitä kai tuo on sen oppinut kun ei me olla sitä suulle suukotettu.
 
Jenni,Meil joskus poika innostuu pussailemaan suulle kuola valuen ja suu auki :LOL: Mut normisti minä pussailen poikaa poskelle.... se on tullu jotenkin luonnostaan,miä en niin tarkkana muuten oo sen kanssa et mihin pussaa =)

Edla,En miäkään olis herättänyt... :whistle: Harmi niiden silmänpaineiden kanssa...mulla tsekattiin kans nyt kun piilarikontrollissa olin ,enkä ollut koskaan aatellutkaan asiaa. Mula oli ihan ok,kaverilla on joku perinnöllisen silmäsairauden tai vastaavan riski ja ollu vähä koholla...mut ei sille mitään oo tehty,et en sit tiiä mikä lie. Toivotaan et sulla kaikki kuitenkin kunnossa =)

Naukuri,Jotenkin musta tuntuu et neidin masuvaivat menee ohi ilman kummempia kätinöitä...toivottavasti oon oikeessa :saint: Mut jos kerran nukkuu paikoillaan selällään ja kunnon päikkyjä,niin musta se on hyvä merkki,ei se masu sit ihan hirveesti vaivaa... tietty yöt on teillä hankalempia mut jos nyt 2 tuntiakin nukkuu yhteen soittoon,niin pitäsin sitä kuiteskin ok tilanteena.
Meillä ei nukuttu laitokselta asti päikkyjä vaakatasossa,paitti vaunujen rynkytyksessä ja yöllä kun oli ensin saatu ne simmut kiinni parin tunnin huudon saattelemana :ashamed: Eikä auttanut mikään asento :/

Birdie :hug: Voi raasua... koita nyt selvityä siellä,onneks risteily häämöttää. Mulla ei kans kaksinen olo oo,kun vuotoa takan 5 viikkoa eikä loppua näy |O

Yö meni pikkupotilaan kans vähän heräilyks.... viereen jouduin ottamaan kun en jaksanut enää sätää... sit nukku hiukka paremmin. Aamusta oli taas pirtee ja kuumeeton. Lähettiin hiukan haukkaamaan raitista ilmaa ja alko kiukkuamaan ja nuokkumaan rattaissa,joten kun pihaan tulin niin kippasin selkänojan ja nukutin siihen. Vastaan pisti toki,mut niin väsy on nyt ton räkätaudin johdosta et nukahti melko helposti.
Hyvin on puettu,et uskalsin nyt sinne jättää vaikka hiukka kipee onkin. Vaikka tosiaan kuumetta ei ollut. Henki kulkee paremmin ulkona....


Alan ahdistumaan noiden päikkyjen kans...nyt kun taas paranee niin takuulla saa tapella asian tiimoilta. Ja kuiteskin olis unia vailla... mut jaksa nyt jokakerta lähtee 10kilsan lenkille et toinen nukkuis |O
 
repa tänks. onko toi sun vuodon kesto ihan normaali??? :hug: koita jaksaa.. mullahan tiputteli kanssa 4 viikkoa (menkat, tuhruvuoto ja jälkivuoto). Nyt onneks loppunut. mutta kohta varmaan alkaa menkat taas.

multa lähti sitten ihan kokonaan ääni... on tämmöstä kähinää vaan tää.. toivottavasti pojalle ei jää traumoja kähisevästä äipästä :whistle:

viime yö oli kyllä melkonen. kävin laittamassa pojalle varmaan 5 kertaa tuttia. sitten oli pakko ottaa jätkä viereen nukkumaan... Mutta ilokseni huomasin että nukahti eilen hienosti omaan sänkyyn.. En kyllä tajuu miks sillä on nyt yhtäkkiä ongelmia ton nukkumisen kanssa.

pitäis ruveta pikkuhiljaa pakkailemaan. lähdetään huomenna reissuun.. mukavaa. pitäs miettiä mitä ihmettä laivalle laittaa päälle.. ja montako takkia pitää ottaa mukaan. tänäaamuna oli meinaan tajuttoman kylmä, +2 astetta.. piti laittaa talvitakki päälle..

edla: mulla on sarveiskalvon rappeuma.. havaittu juurikin sen tietokonekuvan avulla. Toivottavasti sulla ei oo mitään.. tosin ainakin tää mun vaiva on hoidettavissa kovien piilolinssien avulla.

heh. kekkasin tässä taanoin minkälaiset uudet pidennykset haluan sitten joskus.. On nää hiukset ihanat vaikka meneekin takkuun. mut joo.. ajattelin kokeilla uutta tekniikka nimeltä "micro ring".. Semmoset saa ihan kaverikin laitettua..

Pk-seudun ihmiset.. Missä päin Haltin tehtaanmymälä sijaitsee???? Kuulin että on jossain helsingin suunnalla, mutta missä siellä???

nyt jatkamaan netissä surffailua.
 
Edla...ei meillä oo sitä Unikon näköistä...siksi just kun se on unikon näköinen...ja miä oon kyllästynyt koko kuosiin ;) ...meillä sellainen beige ohuilla vaal.pun printtikuviolla...aika pliisun valitsin välillä...meijän mustavalkoinen välikausihaalari on kyllä herättänyt huomiota...tää on sellanen junttila :LOL:...joten sorruin taviskuosiin ;) !

repa...no voi sinnuu...kyl tuollainen vuoto alkais jo kypsyttää...jaksuja :hug: ...niin ja jaksuja pikku potilaalle...toivotaan et menee ohi...meillä Edith vieläkin röhii...on ollut tosi pitkä yskä.
 
Pikaisesti tervehtimässä teitä, rakkaat siskot! :heart:

Nean pikkusisko tosiaan syntyi sunnuntaina - ja vauhdilla syntyikin! Viiden aikaan aamusti alkoi supistukset, ei voimakkaat mutta säännölliset. Lisäksi massu meni aivan sekaisin ja siitä kai tajusin, että lähtö tuli. Sairaalassa olin 6:20 ja neiti syntyi 8:05 eli ei siinä kauaa ehtinyt nenä tuhista B) Kotiin päästiin jo heti maanantaina ja nyt elellään ensipäiviä neljän perheenä. Kaikki on alkanut tosi hienosti, Nea ei ole ollut siskosta (ainakaan vielä B) ) moksiskaan, vauva voi hyvin ja maitoa tulee ylimäärin. Elämä on ihanaa :heart:

Tulen kirjoittamaan ja lukemaan kuulumisianne paremmalla ajalla - nyt vaihtamaan maitokakkavaippaa :D

Carmen, Nea ja Anniina
 
sarbba: Mä kun en tahdo muistaa montako laste meistä kullakin on siks epäilin, että olen jättänyt jotain väliin. Mikä ettei teille viel yks jonon jatkoksi :)

Edla Joo niin taitas olla aika vaihtaa kovalevy tai hankkia ainakin lisää kapasiteettiä :LOL:

Meillä oli poikkeuksellisen itkuinen yö. Miehen kanssa epäilemme mahdollista flunssan alkua tai toivottavasti on vaan seurausta uusista taidoista, kun muutama edellisenä yönä pikkumies unissaan nauroi ääneen.
 
Jossu,Meil harrastetaan useesti tota unissaan hekotusta :eek: Kaveri näkee tosi paljon unia....

Birdie
,En tiiä onko normia,mut kun viikko sitten polille rimpautin niin kehu et 7 viikkoakin voi kestää :eek: Ilmeisesti siis tyhjenee pitkän kaavan mukaan ja se kuulema on ok,kunhan ei tuu tulehdusta tms. No katellaan,jotenkin tuntuu et tää ei tuu itekseen hyytymään |O

Carmen,Ihanan helpon kuuloinen synnytys ja paluu arkeen...Onnittelut vielä :heart:

Poika on selkeesti parempi ollut tänään ja nokkaakaan ei oo juur tarvinnut niistää...mutta mutta kun nukkuessa on pakko hengittää nenän kautta niin siitä sit herpaantuu kun ei onnaa kun räkä rohisee ja tukkii tiet :/

Meikän on pakko valuu sänkyyn...ihan karsee univelka kun monta huonoo yötä takana :ashamed:
 
Repa: Joo, toivotaan, että on ihan perusähinöitä. *kopkop*

Carmen: Hienoa, että synnytys sujui hyvin! Ja kaunis nimi on tytöllä :) Meidän neiti saa nimekseen Linnea.

Edla: No voi sun. Toivottavasti joku kerta pääsette porukalla lähtemään. Kyllä se ihan käymisen arvoinen paikka on. Varmaan sitten lapsesta riippuu kuinka siellä viihtyy.

Täällä oli viime yö niin risainen, ettei tosikaan |O E onneksi nukkuu hienosti, mutta tuo vauva... Mies onneksi otti vuoron aamuyöstä eteenpäin, kun en olis tolpillani pysynyt. Nyt sit taas päivällä tyttö on nukkunut hyvin. Sillä taitaa olla päivä ja yö nyt mennyt sekaisin :/ Kantoliinassakin viihtyi hyvin päivällä ja nyt on parit hyvät päikyt ottanut. Oon ollu pojan kanssa kerhossa ja kaupoilla ja mies ja vauva on kotona vaan nukkuneet :D Ei tuo tyttö mun seurassa nuku, mutta isänsä kyllä... Mur. No, hyvä et joskus nukkuu. Ens yön saan lepoa, kun huomenna pitäis ajaa mun vanhempien luokse päivällä. Etten sit nukahda rattiin.

Mut nyt pyykinpesuun :wave:
 
Jossu, sun täydelle kiintolevylles tiedoksi, et kun tätä luet ni on Lokakuu ja uuden pinkan paikka siis :D Tää on vissiin niin, et mä oon tällä hetkellä tässä asiassa sun ulkoinen kiintolevys :LOL:

Naukuri,
eiköhän se rytmi tytsälläkin käänny piakkoin, eihän toi helppoo oo ku joutuu päivät sit valvoo pojun kanssa ja yöt valvottaa pikkuneiti. Voimia :hug: ei toi ikuisesti noin kestä! Sit toiseen aiheeseen, huomasiks suklaapiirakan ohjeen siinä yhteishyvä-lehdessä? Onko se sama mitä sä oot tehny mokkapalojen sijaan? Mä muistan et sä puhuit näin koska olin ihan :eek: et joku ei tykkää mokkiksista :D Hauskaa maaseutumatkailua :)

Birdie,
sulla ei ollu mitään oireita tosta sarveiskalvojutusta? joudutko sit koko ajan pitään kovia piilareita? Mulla tosiaan siis tutkitaan, et olisko mulla alkavaa silmänpainetautia eli
avokulmaglaukoomaa. Silmämääräisesti ei siis näkynyt mitään taudin aiheuttamia muutoksia mutta kuvat tosiaan kertoo sit tarkemmin siitä. Toivottavasti ei oo mtn. Ja sit tosta Haltista, ainakin reilu vuos sitten se oli Lauttasaaressa, Vattuniemen -mikä se nyt oli katu tai tie... Mut se oli joku väliaikainen, mut jos ne olis vaikka vieläkin siellä :/

Ihanat nimet ootte carmen ja naukuri antaneet tytöillenne :heart: Kumpikaan ei ihan heti kävele vastaan ja Linnea vissiin on vanha sekä aika erikoinen nimi. Tiiän yhen kumpaakin :)

Repa, kuis sulla pysyy puikot käsissä? Ootkos tehny villavaatteita ite? Tai joku muu? Mä aattelin nyt opetella tän homman :D Muistaks kuinka kävi mun ompelemaan opettelun kanssa, ku en ees kaavoista löytäny oikeita kappaleita :D :LOL:

Alotin lukemaan Himoshoppaajan vauvaa ja vaikuttaa noin kahden luvun lukemisella todella hauskasti kirjoitetulta kirjalta :D Eikös Marmotta siitä jutustellut jossain vaiheessa? Missäs muuten Marmotta luuhaat?

Taidanpa vielä lukea parit sivua kirjaa ja sit nukkumaan :wave:
 
hei,

Kuulostipas Carmenin vauva-arki mukavalle =) Ihanaa aikaa


Me lähdetään kohta lääkäriin pojan iho on kauheassa kunnossa, saatiin ihotautilääkärille aika tosi nopeesti yksityiselle jospa sitä olta taas iltapäivällä viisaaampia tämänkin asian kanssa. Samalla otan puheeksi pojan korvat vaikka ei olekkaan korvalääkäri mutta kaippa hänkin osaa jotain sano ja jos ei niin sitten tilaan korvalääkärille samontein ajan kun siellä sitten ollaan...Ei taho kattoo kun toista sattuu :ashamed:
 
Heippa pitkästä aikaa ! :)

Ensimmäisenä, Carmenille ja hänen perheelle onnittelut tyttövauvasta ! :flower:

Poika: toivottavasti sielä alkaa myös asiata selvitä. :hug:

Meillä pottauilu sujuu edelleen hyvin päivittäin saadaan tulosta ja neiti osaa itse hakea kun tarvii mennä potalle, ja itse syöminen sujuu myös todella hyvin. Syö paremmin itse kun jos syötetään. Ja nykyään hermostuukin jos tulen siihen lusikalla sohimaan..

Käyn täällä joka päivä lukemassa, mutta kirjottelu jää. Ja tunnen oloni aika ulkopuoliseksi tässä pinossa, omaa laiskuutta kun en jaksa enään niin aktiivisesti kirjoitella, joten taidan hypätä takavasempaan.. :)

Kaikkea hyvää teille kaikille ! :flower:
 
majj älä ihmeessä poistu meidän ryhmästä!!!
Mulla kans sama tunne,et olisin ulkopuolinen,ku en ehdi kirjoitella...täällä silti aina välillä yritän toivottomana näpytellä kuulumisia :wave:

poika :hug:

naukurille voimia tytön kanssa :hug:

Kauniita nimiä olette tytöille valinneet,Carmen ja naukuri :flower:
 
majj: No et ihmeessä lähe mihinkään!!! Kyllä minäki koen olevani "ulkopuolinen" ku en jaksa/o aikaa kirjoitella niin useasti kuulumisia, mutta luen kyllä kaikkien kuulumisia monta kertaa päivässä!


Ihanat nimet olette valinneet prinsessoillenne, carmen ja naukuri :heart: :flower: Ja onnea hurjasti pikkuisista, jos en oo vielä onnitellu :heart:
 
Moit täältä takavasemmalta,

ensinnäkin onnea Carmen ja Naukuri :flower:. Oma elämä kahden pienen kanssa on lähtenyt käyntiin alun takeltelun ja opettelun jälkeen hyvin. Äiti edelleen täyspäisten kirjoissa (ainakin omasta mielestään) vaikka muistin on kyllä mennyt :D

Jätkän nukkumisongelmat, etenkin se saakutin pitkä nukuttaminen helpotti, kun heivasin jatkettavan sängyn toiselle puolelle huonetta, irti meidän sängystä. Eipä pääse poika tekemään syöksyjä minun ylitseni. Nykyään menee kiltisti omaan sänkyyn ja minä makoilen omassani, poika nukahtaa 5-10 minuutissa. Ennen saattoi nukutusrumba kestää jopa 1½ tuntia. Luksusta!!

Mustasukkaisuutta ei ole huomattavissa normaalia enemmän, totta kai kiukuttelua on, mutta se taitaa kuulua tuohon ikäkauteen ja luonteeseen. Imetyksen ajat leikkii omiaan vieressä. Itse on alkanut syödä, minä sitten sorkin seassa jos näyttää ettei onnistu.

Täällä on pakkasta ja luntakin on ollut parina aamuna maassa, kauhea ongelma pukemisen suhteen. Vauvahan on helppo pakata makuupussiin ja vaunuihin, mutta mitä päälle pojalle joka kävelee itse pitkiä matkoja mutta istuu sitten vaunuissa loppumatkat??

Joku kyseli kaksostenrattaista, meillä on Herquleksen rattaat kääntyvillä (pyörivät miten vaan) eturattailla ja olen tykännyt noista. Ainu ongelma, että vievät peräkontissa turkasen paljon tilaa, eipä sinne muuta sitten mahdukkaan.

Pikkuneidillä on ikää reilut 7 viikkoa ja on kyllä kiltti muori. Syö ja nukkuu, etenkin tuo syöminen näkyy, sulonen palloposki (kaksosleukojakin löytyy) :heart: Sunnuntaina neiti saa nimen, hänenkin nimensä alkaa J-llä kuten 3 edellisenkin muksuni. Ette varmaan juoruile eteenpäin, hänestä tulee Jasmin Ida Sofia.

Terkkuja, voimahaleja yms. teille kaikille, vaikka olen porukan ulkopuolinen käyn lukemassa juttunne päivittäin ja elän mukana iloissanne ja suruissanne. :hug:

Iina, Jeppe ja Pikkumuori
 
Hassua, musta tuntuu et kaikki tuntee ittensä ulkopuoliseks, koska kyllä mullakin tulee välillä semmonen fiilis et seinille vaan kirjottelis (niinku kirjotteleekin ;) ) Mäkin käyn monta kertaa päivässä lukemassa mut sit tää kirjottaminen jää ku neiti kiipee niin näppärästi tohon pöydälle ja alkaa painelemaan nappuloita -> tabulaattori on sen mielestä se paras ja musta ehkä se huonoin (ja mietin et miksi se sitä aina painaa :headwall: ) Ja mun määritelmä ulkopuolisuudelle on se, et sit voi tuntea ulkopuoliseks ku muut ei tunnista sun nikkiä vaan kysyy et kuka sä oot? :D Mua ainakin kiinnostaa kuulla muiden kokemuksia ja juttuja ja sit kyllä kiinnostus kasvaa paljon, jos ne koskettaa jossain määrin omaa tilannetta.

Iina, kiva kuulla et teillä menee hyvin siellä :) Ja antaa varmaan voimia carmenille ja naukurille, et alkuhäslingin jälkeen elämä asettuu sujuvasti uomiinsa :)


Majj,
älänyviiiti ;) Kirjottelet ku siltä tuntuu ja kuten huomaat ni moni muukin tuntee olonsa ulkopuoliseks :hug:

JOSSUUU, ulkoinen kovalevy täällä... Ikävä lokakuun!!!.... uus pinkka ;) :D
 

Yhteistyössä