TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 SYYSKUUSSA 2009

repa: sit meitä on kaksi huonoo äitii kuules..meilläki oli jälleen päiväuneton päivä..uskomaton sissi..tosin nukku aamulla kymmeneen. ja äske simahti unille sit.
mut meillä väliin kans näitä ja sit tulee kausia et nukkuu taas. meillä tyttö lopetti päikkärit aikoinaan saman ikäisenä ku poika on nyt... :( onneks tuo väliin taittuu kuitenki vielä.

mulla on hupan puku ostettu viime vuonna alesta tälle talvelle. tosin on 80cm ja toi sälli hukkuu siihen. ja lassien puvun ostin missä sit kuraosaa alaosa. ja seki 74 cm ja tosissaan saa kääriä hihoja ja lahkeet pitkät..mut niillä mennään =)
ja vanhoja toppapukuja on kaapit pullollaan rymy puvuiksi pihalle. ja loppu peleissä meillä on niille eniten käyttöä ;)
 
sit piti viel kirjottaa ku pojan lekuri soitteli..siis isomman. sydän on tosi kookas ikäisekseen. ja vasen kammio on suurentunut roimasti. eli tuhoja on tehnyt vika. mut onneksi lapsen sydän palautuu normaaliksi eikä jää pysyvää haittaa.
toimenpide itessään pelottaa sairaan paljon. ja oon monet itkut itkeny nyt. riskinähän on että puhkovat suonia kun katetrilla leikkausta yritetään. ja sen myötä sisäiset verenvuodot. tai sit on infektio riski ja se että klipsi menee väärään paikkaan ja joudutaan tekemään näissä jokaisessa riskitapauksessa sit avosydän leikkaus.
ja meillä ku kaikki menee pieleen yleensä aina..niin melkein tiedän et jotain tästäkin tulee.
eli pelko on kauhea. talvella tulee leikkaus kutsu. ja voipi kevättalveen asti mennä. se selviää sit ku helsingistä otetaan yhteyttä.
harmittaa niin paljon ku piti tuolle tämä tulla. ja sitä kun äitinä ottaisi kaiken itselleen jos voisi.

mut mä uskon et me voitetaan nää kaikki ongelmat ja meitä odottaa tuolla jossain ( ehkä tosi kaukana ) valoisampi tulevaisuus. =)
 
talvivaatteet: on ostettuna viking goretexit ja jonathanin star haalari ja jonathanin rukkaset, en tiiä vielä hankinko villa vai fleecehaalarin..

nemika: kylläpä teitäkin koetellaan..valoisampaa tulevaisuutta toivotan minäkin :hug:

carmenia jännäilen ja oottelen kuulumisia..liekö pian nyytti kainalos oireitten
perusteella ;) =)

itse syöminen: pari päivää oon antanut tytön syödä itse lusikalla ja hienosti ottaa lautaselta ruokaa ja lappaa suuhun..kannatti odottaa oikeeta hetkeä tuonkin oppimiseen ja toimi =)

tyttö oppis sit tasan 1v4kk iässä kävelemään ( täytti maanantaina ) ja sen jälkeen on koko ajan vaan kävellä töpsöttänyt paikasta toiseen, ihanaa kun viimein oppi tuonkin, säästyy housut polvien kohdalta puhki kulumiselta ;)

 
Mä olen samoilla linjoilla Repan kanssa tuosta talvihaalari asiassa. Emme ole hankkineet mitään kalliita haalareita, kun nyt ainaskin näillä näkymillä olen tämän loppuvuoden lasten kanssa kotona. Eli tarkoitan, että ulkoilut suoritetaan sään ja mielialan mukaan. Isoveljen vanha löytyy ja mummo oli löytänyt yhdeltä mallikappaleita myyvältä torikauppiaalta huppunsa kadottaneen haalarin 10?.

Olen tänään pikkumiehen kanssa kaksin päivän kotosalla. Isommat ipanat isällään ja isäntä töissä. Hiukan on sisällä jo viileää joten puita pitää pesään lykellä. Tai eihän viel aamulla ollut kuin 19 astetta keittiössä, kun pikkumiehen kanssa aamupalalle laskeuduttiin.

Tossa naapuri kunnan puolella olis huutokauppa. Tekis kyllä mieli mennä löytöjä tekeen, mutta taitaa olla hankala reissu tuon meidän elohiiren kanssa kaksin tehtäväksi.

KURPITSA: Kiva kun oppi käveleen. Meillä kans lähdettiin tosi "myöhään" 1v+3½kk.

Vieläkään ei koko ajan kävele. Nyt alkanut käyttään myös polvikävelyä konttauksen rinnalla. Kaikki käytössä riippuen siitä kuinka kire on tai pitääkö saada tavaraa mukaan.
 
Heippa...tytöt vloppu kylässä mummolassa ja mä olen ihan orpo...MULLA EI OO TEKEMISTÄ :LOL: joten siis kirjoittaan tänne.

Omaa napaa heti ensin. Meillä oli Neean 1,5v neuvola. Tyttö hipoo kohta pilviä, 86,3cm ja 11,3kg. Kasvanut ihan valtavasti. Ja meidän "vauvan" kanssa käytiin TAYS:ssa kontrollissa. Strategiset mitat 69.9cm ja 7,3kg. Ottanut jo nyt 8kk iässä kiinni ikäisensä ("oikeasti vasta 5,5kk vanha lasketunajan mukaan...). Yrittää kontata jo kovasti ja nostaa itseään seisomaan tukea vasten. Netalla tuntuu olevan älytön kiire siskon perään...eihän hänen kuuluisi fysiterapeutin mukaan kuin vasta kääntyä :LOL:

Nemika Olet ajatuksissa, en osaa sanoa muuta.

Carmenille tsemppiä, toivotaan että nyytti olisi jo kainalossa ja kaikki mennyt hyvin =)

Kaikille hyvää viikonloppua, mä koitan keksiä tekemistä...tää on niiiiiiiiin outoa kun ei tartte ollakaan kahdessa paikassa yhtäaikaa, kuulostella kurkkia ja vahtia. Uskomaton hiljaisuus...miten näin pystyi joskus ees elään??? ;)
 
Meillä on talvihaalariksi ostettuna vedenpitävä Molon haalari. Yks ainoa haalari on ja sillä pitää pärjätä; monia en osta. Erillinen talvitakki on olemassa kauppareissuja yms. varten. Rukkaset vielä puuttuu. Samoin kengät, mutta noita Vikingin kenkiä mäkin katselin. Kun vaan osais päättää mitä kokoa ostaa... Villa-asukin löytyy, mutta on sellaista ihan ohutta villaneulosta; paita+housut. Vähän niinkuin kalsarit, mut villaa. Tosi hyvät myös välikausivaatteiden alla ja ihanan ohuet. Ostettu POPista, mutta Ruskovillalla varmaan jotain saman tapaisia. Fleece tuntuu mun käteen vähän turhan paksulta, jos aattelisin, et pitäs laittaa haalarin alle. Vk-puvun alla vielä menis.

Jenni:
Nauti!! :)

carmen:
Toivottavasti oot päässy tositoimiin :heart:

Meillä on kans unien kans nyt sompailtu. Saatiin iltanukahtaminen vähän rauhoittumaan, kun laitetaan poika vasta 20:30-21 välillä nukkumaan eli tunnin myöhemmin kuin ennen. Mutta herää edelleen klo 7 maissa, joten yöunet lyheni melkein tunnilla. Tosin päiväunissa taitaa korvata tuota, kun on nyt parinakin päivänä nukkunut 3h ja ylikin. Tiedä sit mikä parempi, mut nyt on ainakin huutoa vähemmän. Jee :)

Jossu: Meillä on ollu jo jonkin aikaa vähän nihkeää puurojen kanssa. Sitkeästi kuitenkin tungetaan nenän eteen ilta- ja aamupuurot ja niitä sit menee vaihtelevasti. Joskus kaikki ja joskus ei mitään. Mut en luovuta :D

kurpitsa:
Onnea kävelemään oppimisesta!!! Hieno juttu :)

Nyt teetä keittelemään, kun lapset vielä uinuu :wave:

naukuri ja muksut 1v4kk ja 12pvää :heart:
 
noista talvivermeistä vielä että samoilla linjoilla naukurin kanssa jotta yhdellä haalarilla mennään..meillä nuo goretexit on varrestaan matalemmat kun esikoinen aikoinaan omasi sellaiset korkea vartiset niin ne oli niin tönköt että lens aika usein nenilleen kun yritti mennä kyykkyyn joten nyt kokeilen näitä matalahko vartisia..

siirsin sit lapset samaan huoneeseen nukkumaan..tahtoo oman makkarin takas ;) meillä on tosi iso lasten huone joten tilan puolesta mahtuvat oleen samassa huoneessa hyvin, toinen nukkuu toisen huoneen nurkas ja toinen toises ja väliin käytiin ostamassa sellainen metrin korkunen tilanjakaja, näin saatiin molemmille oma nukkumispaikka ja rauha ja jos yöt sujuu hyvin tai kuin ennenkin niin sit me raahataan taas kertaalleen meidän sänky tonne yläkertaan ja tästä alakerran huoneesta tehdään vierashuone/lasten toinen leikkihuone että olis täällä alakerrassakin oma paikka leluille..

 
jenni: kiva ku oot lepohetken saaanu =) on sun tytöt kyl kovasti ottanu kiinni. meillä ku tuo sälli on nii kitukasvuinen..1v3kk oli 8050g vasta :LOL: ja helpottaa kovasti varmaan ku kasvavat noin hienosti =)

päivä menny siivotessa ja leipoessa. tytön synttäribileet huomenna. vielä illalla pitää tuusata onginta jutut valmiiksi. sit poniratsastusta pimuille lisäks. lopun ohjelman saavat keksiä itse =)

mut nyt iltatouhuille et saa pojan maaten... :wave:
 
Jenni,kuulostaa ihanalta vapaapäivälktä ja herranen aika et Neea on pitkä :eek: No ei noita teidän likkoja kyl taitojen ja mittojen perusteella keskosiksi uskois =)

Me oltiin elokuvissa ja nyt mies on heittämässä autolla mun äitiä kotiin...joten lipesin tänne :D Meillä ei tänäänkään nukuttu päikkyjä... yritystä taas oli,mut en kehtaa enää tossa pihalla huudattaa yhtään :ashamed: Väsynyt oli kun lenkillä silmä luppas kerran jos toisenkin... ei vaan anna periks. Oli taas nukahtanut välittömästi yöunille. Saas nähä millanen yö,kun viimeyö oli melko levotonta pyöriskelyä :/
 
Mä oon jotenkin tosi laiska kirjottamaan nykyään :ashamed: luen kyllä sata kertaa päivässä mitä teille kuuluu!

Nemika, onnea jälkikäteen :flower: jos oikein tajusin, että sulla on ollut synttärit =)

Jenni, tosi hienosti kasvaa teidän neidit! kiva kuulla susta!

Kurpitsa, onnea kävelytaidoista!

Mitäs meille kuuluu....kirkumista ja kovaaaaaa! kauhea ääni tolla neidillä. Vetää kauheita hermokohtauksia ihan mistä vaan ja kiljuu kovaa. Yölläkin on tosi levoton ja herää itkemään vähän väliä ja kun koitan laittaa tuttia, niin suuttuu kauheesti. Sitten ruokakaan ei enää maistu...tosi hyvin aina syönyt ja nyt ei kelpaa yhtään mikään. Ei malta istua siinä minuuttiakaan ja ylös pitää nousta sata kertaa.
Voi olla että tekee taas hampaita ja siks noi raivot ja muut. Tehnyt aina tiukkaa hampaiden puhkeaminen.
Nyt tää lähtee suihkuun ja syömään sipsiä!

 
Ihana vapaapäivä ollut Jennillä, nautiskele :)!!!

Repa Unitaistelut on kurjia. Ootko kokeillut nukuttaa sisälle päiväunille?
Meillä alkoi kesällä neiti takkuamaan ulkopäikkäreillä. Kesti kauan kunnes nukahti ja sit vihdoin kun sammui, niin heräs 15min sisään. Eikä tietenkään millään nukahtanut uusiksi. Sitten vaihdettiin sisäuniin. Heti ei sekään ollut helppoa, mutta helpompaa kuin ulos nukuttaminen. Jaksamisia unitaisteluihin!!! :hug:

nemika mukavia synttärikemuja huomiselle :)! Hurjalta kuulostaa tuo teidän pojan juttu, mutta uskon ja toivon, että kaikki kääntyy parhain päin! Jaksamisia kovasti :hug:!

Meilläkin vain yks talvihaalari tytölle. Tänään ostettiin ja lopulta päädyttiin ReimaTeciin. Kokeiltiin tytön päälle 6 erilaista haalaria (ihme kyllä neiti ei saanu kokeilushown aikana raivaria :D ) , joista kaks oli päällä hyviä. Toinen tuon ostetun lisäksi oli NameItin ihana vaaleanpunainen/ruudullinen haalari, mutta oli väriltään niin vaalea, että siksi se sai jäädä kauppaan.

itse syöminen Meillä neiti ei hyväksy enää syöttämistä muuta kuin puuron kohdalla. Ei avaa suutaan muulle ruoalle, jos yritän syöttää. Vaatii itselleen lusikan. En kyllä juuri yritäkään enää syöttää paitsi sen puuron (on niin kauan kuumaa, pelkään että polttaa suunsa :/ ), koska itse syöminen lusikalla sujuu tytöltä tosi hienosti.

kurpitsa Hienoa, että teilläkin kävellään :)! Onnea uudesta taidosta!!!
 
Kurpitsa,Onnea plikalle kävelytaidosta. Ei varmaan tapahu nyt pahemmin kupsahduksia kun lähti näin myöhään,hyvä se!

Nemika,Multakin jäi onnittelematta kaikkia teidän perheen sankareita :flower: Harmi kyl toi pojan juttu,mmut jospa tällä kertaa leikkauksessa kaikki sujuis ongelmitta :hug:

Meil herättiin 6.30 joten olis kyl päikkärit tarpeen,mut milläköhän saan huijattua uneen...se kun tuntus olevan ainoo keino saada päikyille :/
Marimint,Meillä ei oo koskaan suostuttu tappeluitta sisäpäikyille ja nyt kun ollaan koitettu niin ei oo edes hetkeäkään paikoillaan ja jos hellästi koittaa pitää vieressä aloillaan niin huuto mahtava :( Tosin siirryn nyt siihen et kokeilen sisätiloissa tai rattailla lenkillä ollessa,pihaan en enää kehtaa mennä kokeileen :ashamed:
Poika on kuiteskin sen verran vanha et en rupee tuntitolkulla taisteleen unille,mun mielestä siinä ei oo mitään mieltä ja koko päivä menee piloille,jos on nukahtaakseen niin nukahtaa varmasti...

Itse syöminen,Meillä vaihtelee tyyli... välillä turhautuu haarukkaan ja syö käsin,viilit,puurot ja jugut lusikalla ja miä syötän samalla. Haarukalla välillä autan pyydystämään paloja. Eli yhteistyöllä. Antaa hyvin syöttää jos vaan itsekin saa ohessa syödä omalla vehkeellä.

Talvihaalaria sovitin äsken,Lassien koko 80 ja on just passeli...erittäin bueno koska saatiin se viime talvena lahjaks ja oli huisin iso sillon...eli lähes korkkaamaton on.
ja sit meil on peräti 2 kappaletta noita saatuja,vanhoja haalareita,mitkä siis menee pihassa...eli niihin ei tarvi sijottaa penniäkään :flower: Tosin en minäkään olis ostanut kun yhden haalarin,jos olis ollut tarve...mutta kun noita ylimääräsiä kerran on niin ihan kiva =)
Vaikka edelleen epäilen et paljoo tarvetta olis ns.remuamishaalarille,vaikka ulkoillaankin paljon,mutta ei toi vielä sillai rymyä =)
Hanskat olikin liian isot,ne pitää ostaa...pipoja oli tosi paljon saatuja ja hyviä. Niin ja ne kengät...koskakohan uskaltaa ostaa koon puolesta :attn:
 
Onnea Carmenille :flower: Ihana pikkutyttö, eikä antanu odottaa itteään liian pitkään :heart:

Mä oottelen vielä toisia uutisia... Käynnistetty eilen (42+1), eikä vieläkään taida olla ulkona... :/

Jenni, toivottavasti nautit vapaasta ja varmasti erittäin hiljaisesta vapaapäivästä :) Ja hienosti on muuten likat kasvanut :)

Haalareista,
mä oon kahden haalarin taktiikalla. Eipähän tarvii miettiä pihahaalarin puhtautta. Toki meillä ei sitä ihanaa valkosta lunta täällä juurikaan ole, vaan vähän typerää ruskeeta loskamoskaa vaan :( Ja tosiaan haalarit ostin jo viime talvena Jesperin puolhintapäiviltä ja sain sen koko setin (Jonathan star, fleecehaalari sekä reima-haalari +kahdet lapaset) reilusti halvemmalla ku mitä Reimatecit, Ticketit ja muut yksinään maksais jos nyt ostais. Nyt en varmaan ostais ku yhden haalarin :D ja varmaan nyt talvella myös ostan ensi talveksi. Ainiin, äippäpakkauksen haalari on muuten myös vielä sopiva meille :LOL:

Päiväunien poisjäännistä, meillä kans jää välillä veke mut ei kyl kahtena päivänä peräkkäin. Koska meillä ei yöuniin ole mitään vaikutusta niiden poisjäämisellä ni siksi sitten seuraavana päivänä nukkuu ihan jees päikyt. Mut onhan se aika stressaavaa, varsinkin kun yksinään koko päivän on mukelon kanssa, ni sitä kaipais edes sitä päikkyjen tuomaa rauhaa itelleen.

Itse syöminen,
välillä jaksaa kiinnostua ja lappaa ihan nätisti. Sit ku mielenkiinto lakkaa, ni sit otetaan lusikkaan ruokaa ja tiputetaan se lattialle :headwall: Sormin syö myös edelleen oikein mielellään. Siis tosi vaihtelevasti

Kurpitsa, onnea uudesta taidosta, siit se lähtee :)

Nemika, onnea teidän synttärisankarille/-eille :flower:

Jaa-a, pitää varmaan mennä laittaa riistakäristys uuniin, jotta saadaan tänään ruokaa illallakin :p
 
Talvihaalarista, meillä on nyt alkutalven loskakelit käytössä viimevuotinen. Rymytköön sen vaikka puhki kun ei se kauaa edes mahdu. Kaapissa on Lennen haalari odottamassa sit kunnon pakkasia. Villahaalarikin on viime talvelta, mahtuu vielä ihan hyvin. Hienosteluun on villakangastakki, tekoturkis ja vuorilliset sammarit. Ajattelin ostaa keväällä taas jonkun vähän halvemman haalarin millä saa myllätä loskassa ja hiekassa, jos ei mene rikki niin jos se mahtuis taas ens vuonna alkutalven. Kenkäkaupoille pitäis vielä mennä.

Onnea Carmen! :heart:

Voi luoja miten väsyttää ja pitäis jumppaan vielä ruömiä. Huoh.
 
Carmenille hurjasti onnea pienestä prinsessasta :flower: :heart: !

Repa En mäkään lähtis tuntitolkulla takkuamaan unien takia. Kyllä nuo muksut nukahtaa, jos on nukahtaakseen vähemmälläkin. Meillä neiti vetelee hoidossa aina n.2h unet ja nukahtaa 3:ssa minuutissa. Mutta kotona on ihan eri meininki :/ . Tänäänkin taistelin 30min, ei huutoa, mutta neiti touhas sängyssään ja lauleskeli, vaikka oli selvästi väsynyt. Sitten nukkui 20min ja nyt meni isukki vuorostaan jatkotainnuttamaan....en tiedä nukahtiko ukkokin, kun on niin hiljaista :D. Toivottavasti teillä unillemeno helpottaa pian!

Meillä kohellettiin tänään :( . Neiti ryömi työhuoneen pöydän alle ja hups heijaa nousi siellä seisomaan. Pää paukahti täysiä pöydän kanteen...silmät vaan pyöri päässä, eikä huutanut. Säikähdin ihan kamalasti! J tuli heti syliin, mutta halusi aika pian leikkimään. Eli vissiin säikähdyksellä selvittiin, vaikka tälli päähän oli aikamoinen.

Oon tänään siivonnu ja puunannu koko huushollin, pessy pyykkiä ja sain jonkun oudon lisävirtapiikin ja leivoin vielä jogurttisen marjapiirakankin :p . Tunnin päästä tulee J:n mummo ja täti kaffille. Illemmalla on kyllä pakko lähteä lenkille.

Mukavaa sunnuntaita :wave: !
 
carmen ja perhe ONNEA :heart: :hug: :flower: !!

talvivermeet...odotellaan haalaria...katsotaan nyt hommaanko jonkun edullisen toisen...luultavasti en...anoppi olisi halunnut ostaa neitille tekoturkiksen...mut sanoin, et turha kapistus meillä :/ ...neitillä on sellainen mokan näköinen turkiskauluksinen takki...tosi nätti...löysin kirppikseltä 5 e...ei ole pidetty varmaan yhtään...eli se saa olla sellainen shoppailu/hienostelu takki...pitäis vaan ostaa vuorelliset housut siihen...

Lähden taas töihin...eimillään huvittais...kun olen jo aamupäivän paiskinut kotihommii :kieh: :kieh: ...olis pitänyt jättää jotain miehellekin...mut, mut...plääh.

repa..ei tulla huomenna sinne kerhoon...Edith on hirvees röhässä edelleen...en tuu tartuttaa sinne ketään...ja sitten hokasin, et oon kyl yks pahvipää...nimittäin se kirppisreissu...mies on töissä aamuvuorois ja iltavukiin menee jo 11:00...kirppis aukee 11...menee kiinni 17.00...ma on suljettu ja la ja su on auki 11-14.00...et eihän se meijän hyvä idea: ilman lapsia kirppikselle oikein onnistu :/ ...plääh...tai jos keksit jonkun idiksen niin hyvä :D !!
 
summer: juu kiitos..vanhenin ite täs välis myös ja sen kyllä huomaa :LOL:

ja kiitos kaikille onnitteluista meidän väen puolesta ja tsempeistä pojan suhteen.
täytyy toivoo et kaikki menee hyvin. tosin oon liikkaopelle ilmottanu pojasta ja siitä mitä se saa nyt ennen leikkausta tehdä. oli sit laittanu pojan keskiviikkona tekeen cooperin testin ja sairaanhoitaja soitti mulle sit et poika makaa siellä heikossa kunnossa. verenpaineet heitteli laidasta laitaan ja kesti jonnin tovin ennen ku asettu.
mä taas pääsen ripittämään koulun tuosta hyvästä. olin nii vihane ku olla ja voi... :kieh: :kieh:
poika sano et lopetti het ku pahalle tuntu. mut sepä oliki myöhästä...helkutti ku mä olin kiukkune opettajalle...rautalangasta se pitää vääntää. täytyy toivoo et säikähti sen verran et muistaa nyt eis ens liikkatunnin... :kieh:

mut nyt tiskaan...pidetään juhlis päiväunitauko..sit tulee vielä yksi porukka :wave:

carmenille tosiaan onnea ihan hirveästi..ihan meni kylmät väreet ku viestiä luin..ihanaa...onnea sylin täydeltä nyytistä :heart: :flower:
 
Heips, taas on viikonloppu hurahtanut johonkin. Täällä meillä on ens viikolla markkinat -siitä se syksy on perinteisesti alkanut. Muistan nuorempana kun hilluttiin kaupungilla et toppatakit kaivettii silloin esille, mut nyt on ilmat lämmenny tosi paljon.

Ihan syys -jatkuis vaan pitkään tällasena. Käytiin eilen järvellä saunomas ja E huus niin kovin perään rannalla et otin mukaan uimaan ja hui mityen viileetä, mut neiti vaan nauroi.
Ens viikonloppuna lähdetään taas mökille--ihanaa vaihtelua.

Kurpitsahienoa kun oppis kävelemään teidänkin neiti. Meillä E oli 1v ja 2kk. :) Meilläkin tytöt nukkuu samassa huoneessa-tosi kätevää.

Talvitamineet Isosiskon vanhat kaksosanen fixin toppapuku 86 cm odottaa ja Remun haalari kokoa 92cm. Kengät on jemmassa eccot kokoo 24 -ostin alesta. Myssyn oon ostanut myös alesta ja hanskoja on vanhoja. Fleecepukua oon pitänyt alla esikoisella. Mulla traumat villapuvusta kun sellaseen sukkapukuun piti pienenä ahtautuu ja posket oli ihan vitaliksessa :/ Mut ihan mukavasti on vaateasiat. Esikoisellekin taitaa mahtuu viimevuoden kengät ja puku ihan mainiosti. Tarvii kyllä kaksosasen puvun-mut ostahn sen vast joulun jälkeen.

Mut nyt aletaan katsoo leffaa :wave:
 
Matami,Niin,ei siis meillekkään olis tää viikko käynyt sinne kirppikselle kun mies on töissä aamussa...ensviikolla olis taas iltavuorossa,eli menee neljään... Mun täytyy kattoo sitä kerhoon menoo kans,kun on luvannu rankkaa sadetta aamuks :/ Paranemisia neidille :hug:

Jei,sain huijattuu herran unille tänään B) Mentiin mummolle ja vaarille rattailla ja viimeseen sinnitteli nukahtamista ja vielä kun oli nukahtanut,koitti raottaa luomia eikä asettunut makuuasentoon...mut väsy soitti ja nukku sellaset 45min,heräs ihan virkeenä ja oli ihanan hyväntuulinen koko illan =) Eli just tollaset olis hyvät torkut,ei häiritse iltauniakaan... mut ei sitä aina pääse rattailla kärryttämään :/ Ja jos huomenna herää taas myöhempään,niin voi olla et päikyt ei maistu,kyl se niin paljon taistelee unta vastaan...

marimint,toivottavasti teilläkin uni tulis vastasuudesssa helpommin...onks sit niin et se 20min ei riitä piristämään?

Nemika,No huhuh..mitäs sil liikan opella oikein pyörii päässä? :eek:

Nyt sänkyyn päin :wave:
 

Yhteistyössä