TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 SYYSKUUSSA 2009

Kivoja nimiä olette antaneet pikkuisille...tunnen yhden laatuaan kaikkia B)

Majj,Musta tuntuu et kirjottelet kuitenkin suht usein ja oot ns.porukassa mukana... ja kuka täälä oikeestaan enää niin aktiivisesti kirjottaa...muut kun minä :D ja mun jutuista nyt ei voi tippua kärryiltä :LOL: Älähän katoo :wave:

Iina,hienoa että pojan nukutus nyt sujuu ja pikkuneidin kanssa sujuu hyvin =)

Edla,Osaan miä kutoo,mut tosi harvoin viitin :/ Jotain pientä joskus,mut kyllästyn kaikkiin isompiin projekteihin kun tuntuu et ne ei ikinä valmistu :p Ompelu on siks kivempaa kun saa hetkessä aikaseks valmista =) Kokeileppas,jos pääsisit vaikka silmukoita edemmäs :LOL:

Naukuri,Jotein positiivista meidän vauva-ajassa oli juuri tuo et Kassulla sentään oli rytmi kunnossa heti kärkeen :D Joten tässä ei voi jakaa kokemuksia,mut eiköhän tuo viimeistään 2kk ikään mennessä ala pikkasen hahmottumaan...pikkuserkun esikoinen heräili muinoinaan 20min välein yöllä ja päiväl veteli sit 4-5h päikkyjä :whistle: Jaksamista,tiedän kyllä miltä valvominen tuntuu :hug:

Poika,toivottavasti saatte apuja lekurista :hug:

Meillä oli kotipäivä tänäänkin,hiukka käytiin raitista ilmaa haukkaamassa ja pikasesti kaupoilla. Räkä valuu mut ei muuta.
Päikkyjä ei nukkunut,otan nyt käyttöön lepohetken...eli mennään yläkertaan lukemaan ja lauleskelen ja poika köllii ja nukahtaa sit jos nukahtaa...eli ei :D Ja tänään ei sit ollu yhtään väsykiukku edes vaan hienosti valvo 6.40-19...nukahti samantien. Viimeyö oli pitkästäaikaa vähän ehjempikin,et ehkä siks jakso niin hyvin verrattuna pariin edelliseen päivään...
Täytyykö mun nyt sit todeta et poika nukkuu päikkyjä vain satunnaisesti enää :|
 

Yhteistyössä