FACEBOOK-ASIAA jos jollain meni aikaisemmat ohi. Nimenhuuto ryhmässä, poistelen vaikka loppuviikosta ns. ylimääräiset että on lapsukaisten kuvatkin sitten paremmassa turvassa. Jos joku ei siellä ehdi ilmoittautua ja poistan, niin voihan sitä sitten liittyä uudelleen.
(tai jos ei halua julkisesti ilmoittaa nimimerkkiään, niin voi laittaa mulle viestillä )
naukuri, sulla on kyllä jänskät paikat nyt. Tiedetään ihan tasan tarkkaan missä olet jos katoat palstalta.
Ehtii sen sairaalakassin pakata sit vielä puoliksi ovesta ulkona, niin mä tein. Muutin mieltäni ja pakkasin uudestaan kun olis pitänyt oikeastaan jo lähteä.. en kyllä suosittele, meinas tulla kiire.
Kiukuttelu kohdistuu ihan muhun vaan. Tuo isovanhemmilleen känkkää ollenkaan. Joskus kun se on huonolla tuulella, saattaa silti jutustella mummun kanssa toisessa huoneessa ihan nätisti, mutta kun näkee mut niin alkaa tavaroiden heittely ja kitinä. Ilmeisesti mulla on Eevan mielestä niin helppoa, että saa sit kiukutellakin.
birdie, mun isä onneksi tais tajuta mitä sanoi koska on ollut ihan hiljaa koko lopupäivän. Anteeksipyyntö olis kyllä parempi kun tollainen mökötys, ja huomenna se on ihan tavallisesti taas. Ja minähän en ala anteeksipyyntöä kyselemään, mutta en kyllä ihan heti unohda tätä juttua taas. Kuitenkaan se ei esmes huomauttanut mun ajotaidoista tms, vaan teki selväksi etten hänen mielestään osaa pitää lapsestani huolta.
Toivottavasti kuitenkin saat hiukses tiistaina, laita sit heti kuvia!