Repa: Onneks kaikki on mennyt hyvin, tilanteen huomioon ottaen! Toivottavasti ei mitään kipuja tulekaan :hug:
Kengistä: Oon vissiin jotenkin poikkeava, kun ostin ihan tarkoituksella pojalle vielä kävelykengät vaiks syksy tuleekin
Löysin Prismasta alesta -30% Eccon nahkaiset kävelykengät ja ostin, kun ajattelin et automatkoilla, kaupparreissuilla ja kyläreissuilla tarvii kuitenkin vähän kevyempää kenkää vaikka talvi onkin tulossa. Varsinaisina ulkokenkinä meillä on nyt Tutan varrelliset ja tukevat ns. tarratennarit, jotka nekin löyty alesta; -50% eli jäi maksamaan hurjat 15,90e
Ovat olleet tosi hyvät tuolla hiekkiksella ja mopoillessa. Talvikengät hankitaan sitten joskus, varmaan jonkinlaiset goretexit. Saappaat ja tennarit saa mennä nyt hetken ulkokenkinä.
Meillä käytiin muuten viime lauantaina ekaa kertaa
parturissa Poika istui isän sylissä ja mä syötin rusinoita jotta saatiin hämättyä huomio pois saksista. Poika oli ihan hyväntuulinen eikä ainakaan pelännyt yhtään. Saatiin kuontalo siistiksi ja ison pojan näköinenhän tuosta tuli :heart: Itse en olis kyllä ikinä saanut leikattua sitä kuontaloa...
Tänään aamulla oltiin pojan kans srk:n
perhekerhossa, jossa sai jättää lapsen hoitajien kanssa leikkimään ja mennä itse muiden äitien kanssa juttelemaan ja kahvittelemaan. Nooo, meidän nassikka viihtyi siellä 10-15min, jonka jälkeen kuulin et joku lapsista itkee ja arvelin et meidän poikahan se varmaan on. Sieltä sitten hetken päästä hoitajat kiikutti meidä itkevää E:tä äidin syliin. Ei malttanut poika leikkiä siellä vieraiden kanssa :/ Katsotaan jos ens viikolla menis vähän paremmin. Tänään oli melko aikainen herätyskin et ehkä ei ollut ihan parhaimmillaan poikakaan.
Täällä on nyt
talvihaalari ostettu
Tuntuu kovin aikaiselta, mutta piti varustautua, ettei sit tarvi vauva kainalossa lähteä haalariostoksille... Alesta en uskaltanut viime talvena ostaa, kun en yhtään tiennyt minkä kokoinen poika sit olis. Löysin tosi kivan, vaikkakin liian kalliin :ashamed: Vaikka näyttipä nuo Reimat ja POPit olevan ihan samanhintaisia. Ihana oliivinvihreä Molo Kidsin toppahaalari, johon mummi nyt parhaillaan neuloo sopivaa pipoa.
Mulla on nyt oikein
luksusviikko menossa: mun äiti oli käymäs ma-ti, sit eilen illalla kävin ystävien kanssa syömässä ja tänään pääsen toisten ystävien kanssa leffaan ja kahville! Aah... No, pitää ottaa nyt kaikki irti, kun on vielä helpompaa.
Nyt ompelusten kimppuun :wave:
naukuri, jolla on kasassa 38+6 viikkoa!