Voi ei
Repa :'( Iso halaus sinne! Mua kävi kans ihan itkettään kun luin. Toivotaan, että lääkkeet nyt tehoaa ja saat tyhjennyksen tehtyä. Ikäviä kokemuksia näyttää niistäkin olevan toisilla. VOIMIA!
Ja
yhdessä kasassa täälläkin
Kiitos kaipailuista! Oon tosiaan jämähtänyt tuonne syyskuisiin, kun siellä jo syntyy vauvoja
Kirjottelen siellä eri nikillä, kun en silloin alkuun halunnut et kukaan "tunnistaa" mua, kun en ollu vielä täällä kertonut asiasta. Nyt on lähinnä rasittavaa, kun saa kirjautua eri nikeillä eri palstoille, blaah. No, en viitsinyt sinne enää vaihtaa tätä naukuria. Kissahengessä tosin sielläkin mennään
Meillä kans on nyt
sattunut ja tapahtunut pojalle: viime viikolla löi suunsa olkkarin pöytään (kompastui maton reunaan ) ja ikenestä tuli verta oikein kunnolla. Sit parin päivän päästä kompastui ulkona kissan ulkoilunaruun ja leuka ruvella, kun hiekalle kaatui. Tänään sit kompastui jalkoihinsa eteisessä ja löi nenänsä lattiaan. Huaah. Meillä ei aiemmin ole tapahtunu juur mitään ja siks tää on ollu mulle kans sellanen "huono äiti" -viikko. Mäkään en kulje varjona pojan takana ja kun en mahan kans ehdi ees helposti perään, niin tuntuu, et koko ajan muksahtelee. Tosin noistakin kerroista kahdella oli myös mies paikalla ja tänään vielä mummikin. Et kyllä tuo ehtii...
Tavaroita kannetaan ja siirretään hullun vimmalla paikasta toiseen ihan koko ajan
Leluja ja meidän tavaroita löytyy milloin mistäkin.
Omaanapaa sen verran, että tänään kävin
neuvolas ja siellä kaikki ok. Mulle vaan tuli yhtäkkiä sellainen olo, et vauva oliskin poika! Katsotaan, katsotaan. Seuraava neuvola olis sitten laskettuna aikana eli 4.9. Toivottavasti olis myös viimenen. Vaikka musta kyllä tuntuu, että tää meni yli niin että paukkuu. Kirjottelen kalenteriinkin menoja, enkä edes ota huomioon et tää syntyis aiemmin
Mut nyt lepäilemään. Tullu taas valvottua joka ilta yömyöhään, kun ei vaan väsytä. Hyvää valmistautumista tulevaan, jepjep... Neuloin vauvalle peitonkin parissa illassa
Mut öitä!! :wave:
naukuri rv 38+4 (eli 39. viikko
)