TOUKOKUISTEN 2007 toukokuu

Onnittelut NOJULLE ja MINNIHIIRELLE vauvoista! :flower:

Täälläkin alkaa olla jo malttamaton olo, vaikka la.aikaan viel reilu viikko, mutta sitä tietty toivoo että tämäkin vauva syntyis lähipäivinä, kun kaksi edellistäkin on syntyneet viikon ennen la.aikaa, mut pitää vaan yrittää odotella, nii ja mun siskolla häät reilun kahen viikon päästä, ni sekin jännittää et pääseekö niihin...
Viime yönä supisteli tunnin ajan, mut olin sit nukahtanu, limatulpan loppuosa tosiaan tuli sunnuntaina, pitkin viikkoa tuli osia siitä, että jospa se tarkottas että kohta saa vaavin kainaloon!

Mut tsemppiä kaikille synnytykseen! :hug:
 
Nojulle ja Minnihiirelle mahtavat onnittelut pikku-prinsessoista :hug: :hug:

Parasta aikaa: Ihanaa, että Maija pääsi kotiin. Olette varmasti todella onnellisia nyt, kun koko perhe on läsnä :heart:

Rasselle: Eikös se teidänkin Myy pääse tänään kotiin? Lämpimät onnentoivotukset myös teille, kun pitkä odotus on vihdoin loppunut :heart:

Sammakko + poika 1vk 5pv :heart:
 
Hei

vauvakuulumisia täältä...
hassulta tuntuu, että tänään on laskettu aika, ja vauva on jo tuossa...

arki on alkanut rullaamaan oikein hienosti, vauva on iltaitkuinen, mutta sen kestää, koska muuten on tosi rauhallinen. Kaks yötä on nyt mennyt aivan mahtavasti, toivottavasti tämä jatkuu, näinä kahtena yönä on herännyt klo 11-12, klo 3 ja klo 6-7.
Eli olen itsekin saanut nukkua tosi hyvin.

Isoveli on ottanut vauvan vastaan tosi kivasti, tykkää silitellä ja naureskella vauvan hassuja ääniä... niin, ja haluaa aina tulla katsomaan KAKKAvaippaa!!!! :LOL: mikähän siinä kiinnostaa??? Mutta sen olen huomannut, että isoveli alkaa herkemmin itkemään ja kun on väsynyt, niin kiukuttelee huomattavasti enemmän. Eli ilmeisesti tällä tavalla purkaa tätä uutta tilannetta.

Olipa kiva katsoa meidän vauvalistaamme, joka on jo HUISIN pitkä!!! Kun ajattelee että toukokuuta ei vielä kovasti ole kulunut.
Kaikille synnyttäneille oikein lämpöiset onnittelut ja vielä odottaville :hug: ja tsemppiä tulevaan koitokseen!

Gabria ja viikon vanha pikku prinssi
 
Bruschetta harmaana
Ihania vauva uutisia tullut taas lisää. :heart:
Onnea kaikille vauvan saanneille. :flower:

Parasta aikaa onnea teille Maijan kanssa.
Se on aivan ihanaa kun saa vauvan kotiin. =)

(*) Minä se vielä kärvistelen täällä.
LA on 24.5, mutta nyt olo tuntuu jo todella tukalalle.
Välillä tuntuu että kylkiluut hajoaa, jos kumarrun vähänkään eteenpäin. :x
Supistuksia tulee jonkin verran, mutta ei vielä tarpeeksi.
Kävellessä tulee myös välillä supistuksia ja kipeitä vihlaisuja ym, alas.
Olisin itse jo ihan valmis synnyttämään tämän pienokaisen. =)

Torstaina olisi seuraava neuvola käynti, saa nähdä onko siihen mennessä tapahtunut vielä mitään.
Meillä on toiveissa että vauva voisi syntyä äitienpäiväksi. =) :heart:

Tänään kaupassa ihastelin jonkun pientä vauvaa.
Oli niin suloinen ja pieni ruusunnuppu suu. =)
Miten vauvat onkin niin suloisia muruja :heart:

Bruschetta rv37+5
 
tääl ollaa viel yhes koossa! ei vielkää vauvaa oo sykyssä :(


neuvolakuulumisia:

paino: 612g/4pvä <---turvotusta on
verenpaine: 130/86
RR: 113 <--oli taas laskenu
pissa puhdas
sf-mitta: 37,5cm, sama ku perj.
rt
sydän äänet: 144 :heart:
liikkeet +

eipä siin ma.sain vast ajan oulaskankaalle,luulisivat alottavan käynnistyksen sit viikkoja sit 41+6!jos ei sit vauva päätä syntyä ennen sitä..syntys vaan ois ihana =) ei oo ollu pahemmin mitään merkkejä et ois synnytys lähellä,voiha ne merkit tulla iha yks kaks vaik ens yönä,mut tuskin mä en ees jaksa enää miettii et alkais synytys käynnistyyn ku ei se kuiteskaa ala.. :kieh: pitää vaa jaksaa tää viikko viel.eipäs täsä muuta :wave:


t.maitsu83 ja vauva 41+0

p.s.mun masus on varmaa nii mukava olla ku ei vauvat halua sielt pois,ku esikkoki tuli vast 42+5 :D
 
heippa vaan!

tänään oli vielä neuvola, tästä eteenpäin olenkin sitte synnytyssairaalan huolena, ens alkuun äitipolin............perjantaina on kontrolli-aika

neuvolassa: verenpaine ok, sydänäänet ok, paino laskenut kilolla viikossa :eek: , sf mitta sama kuin viime viikolla, eli kaikki ihan ok ja ennallaan. pää ei ollu edelleenkään kiinnittyny.....

sain varovaisen painoarvion käsikopelolla: isompi kuin tytöt(eli 3800g) mutta ei isompi kuin esikko(4400g).....mies on jo pitkään veikannu yli 4kg poikaa että viimeistään ensi viikolla saa tietää kumpi tulee ja minkä kokonen.......

ihan vähän alkaa fiilikset hiipumaan, ei jaksa kauheesti pitää lippua korkeella varsinkin kun ympärillä tutut ja puolitutut niinsanotusti poksahtelee :whistle:
sitä niiiiiin jo toivoisin sen oman vaavin syliin, voih :(

t. maissikas 41+2
 
Heipparallaa!

Huomenna pääsen taas neuvolaan, ajatella että se onkin sitten varmaan se viimeinen käynti ennen ensi viikon käynnistystä! Ohhoh!

Turvotus vaan pahenee, jos se on mahdollista. Nyt alkaa iltaisin olla jalat polviin asti turvoksissa ja kädet melkein kyynerpäihin asti :headwall: Olo on siis tosi tukala, mutta koska viimeksi se RR oli "vain" 130/89 (normaalisti n 115/65) ja pissa puhdas niin terkkari kohautteli olkiaan. Mutta mitäs tässä märehtimään, asialle ei mitään voi. Toisaalta, kun lapsi on jo +3500g (arvio) ja paikat puolikypsät niin en oikein tiedä miksi ei voisi vaikka tällä viikolla jo käynnistää, miksi pitää oottaa väkisin tää viikko. Ja toisaalta, viikon kyllä kestää vaikka hirressä...

Toivotaan että toi Hb olis nyt super-rautakuurilla noussut. Viimeksi oli tosiaan sen 96 ja terkkari varoitteli siitä verensiirrosta. Eli nyt jos en saa nousemaan niin synnytyksen jälkeen tankataan punasoluja suoraan suoneen :x Mahassa kyllä tuntee että menee rautaa maksimiannostus \|O

Anteeksi tämä oman navan ympärillä pyörintä, mutta puolustan asiaa sillä että napa on jo NIIN ISO että ei tän yli nää ees kenkiään :saint:

Mukavaa tiistaita kaikille, ja onnea vauvansa kotiin saaneille!

Jabba 38+6
 
Suuret onnittelut taas kaikille vauvat jo saaneille! :flower:

Kieltämättä alkaa hiljalleen kiehuttamaan tämä olotila. Paikat olleet kypsät jo viikolta 36, mutta silti täällä vielä ootellaan tulokasta. Justiin tulin reippaalta kävelyltä, jos se sais jotain aikaan. Meinasin ottaa vielä tuossa pihalla haravan käteen ja alkaa haravoimaan tätä pihapiiriä. Ois saattanu alkaa pihan mummot ym ihmettelemään (tämä kun on sellanen isompi luhtitalokerääntymä, jossa on omat marttakerhonsa näköjään).

Ei kyllä osaa kommentoida enää muitten juttuja kun niin haluttais tämä täältä ulos ja alkaa vaan ärsyttään, mitä enemmän asiaa ajattelee. Vaan tuttu tunnehan tämä on kaikille, joilla tuo laskettu aika on menny ohi. Ja kun sitä vaan on niin malttamaton.

Hemppu ja sintti 40+4
 
Ilmoittaudun kans vielä kokonaiseksi! :wave:

Viimeiset 2 päivää on olo ollu tosi saamaton. Mikään ei huvita ja mitään ei viitsi tehdä. Oikeen itteäkin ärsyttää et nytkö se piina alko ja loppuodotus on vaan yhtä jatkuvaa odottelua ja vaivojen kanssa kärvistelyä. Fyysisessä voinnissa ei mitään kummempaa muutosta oo tapahtunu joten en ymmärrä mistä tää johtuu. Tais vaan pesänrakennusvietti tyrehtyä. Sääli, sillä en jaksais maksimissaan 3 viikkoa olla yhtä tylsistynyt ja saamaton kuin nyt. Aika tuntuu matelevan paljon hitaammin. :(
Voi olla että tää olotila johtuu siitäkin kun en oo nyt keksiny mitään kivaa ajankulua ja ohjelmaa ja tulee vietettyä liikaa aikaa 4-seinän sisällä. Ei vaan enää uskalla kauheesti mitään ohjelmaa suunnitella kun lähtö synnärille voi periaatteessa tulla koska vaan ja sitte ku oma jaksaminen on niin rajallista.

Tänään sain sentään nukuttua ruhtinaallisesti yhdeksään asti, kun muuten on uni loppunu tossa kuuden, seitsemän aikaan. Illallakaan ei meinaa uni tulla, kun jatkuvasti saa rampata vessassa tai sitten masu on huonossa asennossa eikä tietenkään myöskään päivisin saa nukuttua. :/ Ärsyttävää..

No tästä kehkeyty nyt varsinainen valitusvirsi. Viikonloppu meni sentään oikeen mukavasti. Oltiin miehen vanhempien luona grillaamassa ja ulkoilemassa ja siellä oli myös miehen sisarukset käymässä ja oli kyllä tosi mukavaa. Voi kun tollasia päiviä olis vaan enemmän viikossa niin menis aikakin nopeempaa ja pysyis itsekin pirteempänä.

Nyt vois lähtee koiran kanssa ulos, ku raitisilma ja liikunta ainakin vielä saa mielialan vähän korkeemmalle. Ehkä se tästä vielä helpottaa...tai sitte ei... Jokatapauksessa loppu lähenee ja max. 3 viikkoa enää tätä odotusta jäljellä. (psyykkaan itseäni) ;)

Turhautunut HeLiNä 38+5
 
Parasta aikaa: Onneksi olkoon kovasti Maijan kotiutumisen johdosta! Tulin heti paremmalle mielelle kuin luin että oot vihdoinkin saanu Maijan kotiin. :heart: :hug:

ONNITTELUT VIELÄ KAIKILLE UUSILLE VAUVAUTUNEILLE! Ihanaa kun vauvauutisia putkahtelee melkein päivittäin. Tietää että jotain edistystä tapahtuu sentään jokapäivä kun päivät kuluu. :heart:

..Nyt sinne lenkille...
 
Moi taas täältäkin!

Suuret vauvaonnittelut kaikille synnyttäneille :flower: :flower: :hug:

Onnea myös teille, parasta aikaa Maijan kotiutumisesta =)

Täällä ollaan edelleen samoissa voimissa kuin ennenkin, eli ei mitään muutoksia suuntaan eikä toiseen.
Viikonloppuna esikoiseen iski vatsatauti ja nyt on mies siinä samassa taudissa :(
Nyt todella toivon, ettei tule lähtö laitokselle ja toivon, etten ite saa tota kamalaa tautia...sittenpä vasta olisikin kiva synnyttää... :whistle:
No eipä taida olla lähtö vielä lähelläkään, ku ei ole sellaisia tuntemuksia ollenkaan.

Voimia kaikille lasketunajan ylittäneille ja muillekin jotka jo kovasti toivovat pääsevänsä synnyttämään
:hug: =)

Räppänä rv 37+5
 
Räppänä: Mä toivoisin jo että tämä vauva syntyisi.
Musta tuntuu ettei mun masussa ole enään ollenkaan tilaa.
Tuntuu niin tukalalta tämä olo ja kumartaa en pysty oikeastaan ollenkaan, tai muuten sattuu kylkiluihin. :D

Meillä onkin samat lasketut ajat, saa nähdä kumpi synnyttää ensimmäisenä.
Taisi meitä olla vielä muutama lisääkin samaan LA:han. =)

B rv37+5
 
Huh mikä lista meitä toukokuun vauvalaisia jo on!!

Todella paljon onnea kaikille jo vauvansa saaneille :flower: , ilman sen kummempaa erittelyä, kun teitä on jo aika moneksi!!
Ihana kuulla että useammilla on mennyt synnytys hyvin ja nämä meidän pienimmäiset täältä listasta on nyt sitten vihdoin kotiutuneet, onnea siitäkin!

Olenkohan minä täällä ainut, joka ei niin kiirehdi tätä vauvan tuloa? Olkoot vaan tuolla vatsassa niin kauan kuin lystää :LOL:
Siinä mielessä olis tietenki kiva saada se pikkuhiljaa, ettei pääse kasvamaan isoksi kun mulla tuo synnytys niin jännittää ja siitä se varmaan johtuu tämä kiireettömyyskin tähän vauvan tuloon..?! Ja tietenkin tämä jännitys uudesta elämän tilanteesta sitten ja kuinka Suuresti elämä tulee muuttumaan, kun aika käy vähiin niin kaikki vaan alkaa tuntumaan enemmän realistiselta.
Muistan kun tätä vauvaa yritettiin ja kuumeiltiin joka kuukausi, että eikö vieläkään tärpännyt ja nyt on jo kohta se hetki kun hänen olisi määrä saapua ja muuttaa kaikki. Elämä on kyllä niin ihmeellistä ja kuinka tämä tilanne sitten onkin omalla tavalla alkanut pelottamaan.. No kaikki tämähän on varmasti luonnollista ja normaalia kun tilanne on uusi.

No se siitä..
Täällä ei mitään ihmeempiä tuonne napaan kuulu, hiukka on tullut raskausarpia noihin kylkimakkaroihin kun maha pukkaa vaan itseään koko ajan suoraan eteenpäin ja maha on kirjaimellisesti niinku pallon olis nielassu, voin lisätä kuvan tuonne profiiliin..
Turvotukset on nyt jokseenki rauhottunu kun yritän juoda niin paljon, mutta nyt on sitten aivan järkyttävät nämä liitoskivut. Heti jos vähänkin on pupuiltu tai käyn pidemmän lenkin niin aivan jotain kauheaa se tuska! Ja iltaisin ne kutinat vaivaa välillä todella ikävästi. Muuten aika hyvä olla..

Torstaina olis sitten neuvola, jossa täti aikoi vihdoinkin kurkata tilannetta ja kokeilla vähän jotenkin sormella sitä kohdun päätä singutella jos se alkais sitten supistelemaan.. niin se mulle sanoi. Eli odotetaan sitten sitä päivää ja mulla ei ole kyllä enää kohta kahteen kuukauteen mitattu painoa tai hemoglobiinia.. eli näin täällä mennään. No itse tiedän, että se 20 kg on aika lailla nyt se mitä on tullut kiloja.. eli kivasti olen keränny ja vauva on kuulemma lasketun ajan mukaan joka on näiden mielestä loppukuussa, niin vauva on silloin jotain 4 kg!! huh huh. Ja hemoglobiini on varmaan ok, kun ei ole ongelmia ja paljon syön maksamakkaraa eli en usko että ongelmaa on. Niin ja täällä tosiaan sitä maksamakkaraa käsketään syödä ja joka raskauslehden sivuilla sitä mainostetaan hyvänä raudan pitäjänä. Eli ei nähdä ongelmaksi täällä..Ja ei kyllä ole ollutkaan huonoja arvoja kertaakaan.

No mutta näin tänne omaan napaan syventyneenä jälleen.. Mutta kivahan se on välillä lukea kaikkien napakuulumisiakin kun nyt yleensä joka toinen viesti on vaan onnea sille ja onnea tälle.. heh. Eli me jotka ollaan vielä kasassa niin kirjoitellaan sitten omaa napaa :LOL:

Mutta lykkyä tykö kaikille joilla on aika sektioon tai käynnistykseen!

Moonlight
 
Kirjoittelenpa minäkin vähän muutakin välillä kuin onnitteluja =)

Oon täällä kovasti yrittänyt touhuilla kaikenlaista. Ensin käytiin tytön kanssa kävelyllä, sitten imuroin, sitten leivoin kakkupohjan jo valmiiksi joko tytön synntäreitä, äitienpäivää tai jotain varten :LOL: Sitten tein vielä porkkanapiirakan pakasteeseen vierasvaralle, vaikka alkaa tuo pakastin jo pursuta yli :whistle: Haluttaa vaan leipoa. Munat loppui sitten kesken ja nyt ootan et mies tulee töistä ja tuo samalla mulle lisää leipomistarvikkeita. Jos tekis vielä pari persikka-ranskankerma piirakkaa pakasteeseen. Ihme himot mulla :)

Ja illalla lähden vielä pyörä-tai kävelylenkille. Vauhdittamaan tuota kaveria =)

Mulla on olo nyt kyllä ihan valtavan hyvä, että sen puoleen en hätäile. Yöt saan nukuttua tosi hyvin, melkeen jopa pissatauotta =) Ainut mikä vähän vaivaa on että tuonne alapäähän vähän sattuu tai tulee sellasia viilteleviä kipuja kun vauva jo niin alhaalla ja laskeutunut. Mutta ne kuuluu asiaan =) Mutta siis kaikki ne iskiasvaivat sun muut mitkä koko odotusajan vaivanneet on taakse jäänyttä elämää =) Jalkoja kanssa vähän särkee jos on paljon jalkeilla mut siihenkin on jo niiiin tottunut.

Nyt vaan siis odotellaan innolla h-hetkeä ja sitä että saa lisää leipomistarvikkeita :LOL:

Tiitteräinen viikolla 40 tasan
 
moikka

neuvolasta tulossa, kaikki kunnossa. Painoa +400g/vk. Vauvan pää on kuulemma ihan niin alhaalla jo ku voi olla. Joten tulovalmiina mutta...saa nähä koska tulee. Vähä alkaa jo tuntua siltä ittestään et lähtö voi olla lähempänä ku mitä oireet on antanu ymmärtää.
Onneks oon nukkunu tosi hyvin edelleen joten ei oo univelkaa kerääntyny. Kaikki tavarat ja kaikki muukin on valmiina vaan lähtöön. Saunaan ollaan menos tunnin päästä. Saa nähä josko se käynnistäis jotain.
Sais tulla viimeistään äitienpäiväks. Neuvolatäti oli jotenki niiin sillä mielin jo etten pääse yksin ainakaan tulemaan ens viikon neuvolakäynnille. Saa nähä sit.
Tsemppiä ja jaksuja kaikille.
Katotaan kuka on seuraava ;) 39+6
 
Heissansaa :D

Täällä sitä vaan kökötellään. Ihanat jo toivoa antaneet supistuksetkin ovat loppuneet, yöllä jr. melskasi kuin viimeistä päivää ja jalat alkavat iltaa myöten muuttua vaan aina tummemmiksi ja tummemmiksi. Huomenna olisi kontrolliaika Taysiin, saapa nähdä mitä sanovat. Eikä mulla oliskaan kiirettä vauvaa saada, mutta kun ei pysty enää oikein nukkumaan, kun jalkoja pistelee niin kovasti :'(

Että Jabba minua vähän pänni se sinun neuvolatätisi, ettei se mitenkään puuttunut koko juttuun! Mulla ei ole onneksi kädet niinkään turvonneet, mutta kyllä noissa jaloissa on ihan riittämiin huolta. Ei auta hirudoid fortet eikä mitkään mitä saa laittaa. En tiiä auttaisko ees mitkään muutkaan, kai hän vaan painaa johonkin hermoihin tai suoniin niin, ettei turvotus vaan yksikertaisesti laske. Ja nyt turposi myös kaula... olisinkin ihan vetävän näköinen mimmi, jos minulla ei olisi päätä eikä jalkoja lainkaan :LOL:

Koitetaan jaksella, aurinkokin paistaa! Kyllä tästä vielä kesä saadaan vauvoineen päivineen. Ainiin, ja tekis mieli irtisanoa puhelinliittymäkin. Koko ajan joku soittelee ja kyselee että koskas, miltä tuntuu, eikö vieläkään, joko oot ihan kypsä... voi hyvää päivää! Paras on siskopuoleni, joka juuri soitti ja ilmoitti, että tulee ensi viikolla katsomaan vauvaa. Sanoin, että yritän kovasti tehdä sen siihen mennessä :whistle: Mikä noita ihmisiä vaivaa? Ymmärtäisin, jos vauva olisi sikinnyt pyhästä hengestä... :LOL:

Jees, tällainen valivalikääk -tarinointi tällä kertaa.

Aurinkua päivähäs, sanon minä kaikille, olipa vauvat masussa taikka vasussa

T: Viivi+Wagner jr. 39+2
 
Arrgghh... kirjotin pitkän jutun niin tuli se session....!!! No jos nyt sitte uuestaan lyhyempänä versiona.. eli neuvola kuulumisia...

-RR130/90
-painoa tullu 980g/5pv!!!
-turvotus +
-sf-34
- :heart: -äänet 140
-pissa puhas

Otettiin verinäytteet sitä varten, että jos mulla on raskausmyrkytys ku verenpaine koholla ja painoa tullu noin paljon. Kätilö sano, että jos kokeissa jotaki niin sitte sairaalaan ja käynnistetään, mutta jos kaikki ok niin ootellaan luonnollista käynnistymistä.. Mutta muutenki kuulema kaikki vaikuttaa siltä, että kohta olis lähtö eessä. Että eiku ootellaan... seuraava neuvola sitte ens maanantaina jos sinne asti päässään.

Tsemejä kaikille joilla käynnistykseen aika... :wave:

Hanna ja Nöössi tasan 38

Profiilissa päivitetty kuva..
 
Minnihiiri ONNEA kovasti vauvasta koko perheelle!!!!!!!! :flower:

ja Parasta aikaa ihana juttu että Maija pääsi kotiin :D

Mahtavan paljon jo toukovauvoja tullut... :heart: älytöntä vauhtia vaan kuitenki aika menee vaikka tuntuu et loppu aika menee niin hitaasti!!
No te joilla LA ylitetty niin uskon kyllä tunteen ettei aika mee äkkiä ja raivostuttaa!! tsempitykset kaikille =)

Mulla olo on kyl ihan hyvä :) ollaan oltu pojan kans koko päivä menossa...aamusta kerhossa ja sit lähettii ajelemaan vielä kaverin luo =) mukavan äkkiä meni siis tää päivä ku jotain ohjelmaa ;) ja vaihteeks jaksanut taas liikkua normaalisti :LOL:

mut nyt saunomaan :wave: kaikille odottajille vielä kovasti jaksuja loppu ajoille!!!!!! :D

mmamaa 37+3
 
PikaJabba
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 21:19 mennis kirjoitti:
Tuore isä kirjoittelee menniksen puolesta. Eli tänään 8. toukokuuta syntyi 53cm pitkä ja 3890g painoinen tyttö. Vauva ja äiti voivat hyvin.
Pakko pikana laittaa että onnea onnea, hyvä synttäripäivä tuli, meidän neiti syntyi 2v sitten tasan tänä päivänä (se oli silloin vieläpä äitienpäivä) :) :heart:
 
Vilmis82
ONNEA MENNIKSELLE :flower: Taisi tulla äkkilähtö, kun eilen aamulla olit vielä kirjoitellut neuvolakuulumisia!

Jännä ajatus, että lähtö voi tulla koska vain. Tänään neuvolassa todettiin, että vauvan pää on kiinnittynyt (eilen ei vielä ultrassa ollut) ja se tietysti herättää pientä toivonkipinää ;) Yritän kuitenkin ottaa realistisesti, että kuukausikin voi vielä vierähtää, mutta toki toi paikkojen kypsyminen ja vauvan asettuminen lähtöasemiin pyörii mielessä :) Olisin kyllä ihan lähtövalmis, mutta poitsuhan sen sitten päättää, kun on hyvä päivä syntyä :)

Jaksamista kaikille tasapuolisesti :hug:

Vilmis 37+3
 
Onnea mennis!!

Tuolla vauvapuolella on nyt sitten toukovauvoille oma ketju, jos vauvautuneet ette ole vielä sitä huomanneet. Ja muutkin: sitä mukaa kun saatte nyyttinne, niin tulkaahan mukaan, jatketaan mukavaa jutustelua siellä :)

Jaksamista kaikille synnytystä odottaville, kyllä se päivä sieltä koittaa, vaikka matka pitkältä tuntuisikin. Ja uskokaa tai älkää, näin kolmessa viikossa on jo kaikki tukaluudet unohtuneet ja tänään huomasin miettiväni, että milloinkahan sitä seuraavaa yrittäisi...Hahaa, on se hullu tämä ihmismieli :D

Commander
 

Yhteistyössä