täällä sitä edelleen pyöritään kasassa!! :kieh:
oon täs ottanu kunnon "rääkki-viikonlopun"..
launtaiana käytiin päivä shoppailemas ukon ja kahden vanhemman kans ja sit eilen otettiin auton kevätsiivous, ukko vaihto renkaat ja imuroi, mie pyyhin pölyjä, pesin matot ja kurasuojat. oli muuten pikkasen kiva koittaa ahtaista väleistä rättiä heilutella ku ei tahtonu mahtua ihan millään enää taipuun. on ollu naapureilla ainaki naurun aihetta..
mut eipä niistäkään kauheena mitään hyötyä ollu, muutama kynyinen suppari tuli enää illalla. :kieh:
oon jo ihan luopunu lähiaikoina synnytykseen lähdöstä, niinpä oon soviskellu menoja suuntan jos toiseen koko tälle ja ens viikolle.

viikonloppuna olis miehen sukulaisen synttärit mut ne taidan jättää väliin kun ei ole enää yhtään mitään vaatetta jota vois isoille juhlille laittaa tai lähinnä kenkäosasto on kutistunu kauhtuneisiin tennareihin kun ei mitkään muut kenkulit enää mee edes viereen niin ei niillä kyllä kehtaa sinne lähteä. olis kyl melko näky vetästä sievä kukkais(äitiys)mekko päälle ja kauhtuneet tennarit kinttuihin..

saa mies ottaa pojan tai pari mukaan ja mennä edustaan meidän poppoota sinne.
pitää poikaa lähteä kohta kiikuttaan taas kerhoon ja jos sit alkais nuorimmaista opettaan pyörän saloihin ku sai mies apurattaat vihdoin siihen taas paikoilleen. saa nähdä kuin pian mul hermo menee!! vanhemmille sillon aikoinaan opetus ei tahtonu onnistua ihan millään, on tainnu pappa sen opetuksen parhaiten tehdä meidän pojille.. :ashamed: