Huh mikä lista meitä toukokuun vauvalaisia jo on!!
Todella paljon onnea kaikille jo vauvansa saaneille :flower: , ilman sen kummempaa erittelyä, kun teitä on jo aika moneksi!!
Ihana kuulla että useammilla on mennyt synnytys hyvin ja nämä meidän pienimmäiset täältä listasta on nyt sitten vihdoin kotiutuneet, onnea siitäkin!
Olenkohan minä täällä ainut, joka ei niin kiirehdi tätä vauvan tuloa? Olkoot vaan tuolla vatsassa niin kauan kuin lystää
Siinä mielessä olis tietenki kiva saada se pikkuhiljaa, ettei pääse kasvamaan isoksi kun mulla tuo synnytys niin jännittää ja siitä se varmaan johtuu tämä kiireettömyyskin tähän vauvan tuloon..?! Ja tietenkin tämä jännitys uudesta elämän tilanteesta sitten ja kuinka Suuresti elämä tulee muuttumaan, kun aika käy vähiin niin kaikki vaan alkaa tuntumaan enemmän realistiselta.
Muistan kun tätä vauvaa yritettiin ja kuumeiltiin joka kuukausi, että eikö vieläkään tärpännyt ja nyt on jo kohta se hetki kun hänen olisi määrä saapua ja muuttaa kaikki. Elämä on kyllä niin ihmeellistä ja kuinka tämä tilanne sitten onkin omalla tavalla alkanut pelottamaan.. No kaikki tämähän on varmasti luonnollista ja normaalia kun tilanne on uusi.
No se siitä..
Täällä ei mitään ihmeempiä tuonne napaan kuulu, hiukka on tullut raskausarpia noihin kylkimakkaroihin kun maha pukkaa vaan itseään koko ajan suoraan eteenpäin ja maha on kirjaimellisesti niinku pallon olis nielassu, voin lisätä kuvan tuonne profiiliin..
Turvotukset on nyt jokseenki rauhottunu kun yritän juoda niin paljon, mutta nyt on sitten aivan järkyttävät nämä liitoskivut. Heti jos vähänkin on pupuiltu tai käyn pidemmän lenkin niin aivan jotain kauheaa se tuska! Ja iltaisin ne kutinat vaivaa välillä todella ikävästi. Muuten aika hyvä olla..
Torstaina olis sitten neuvola, jossa täti aikoi vihdoinkin kurkata tilannetta ja kokeilla vähän jotenkin sormella sitä kohdun päätä singutella jos se alkais sitten supistelemaan.. niin se mulle sanoi. Eli odotetaan sitten sitä päivää ja mulla ei ole kyllä enää kohta kahteen kuukauteen mitattu painoa tai hemoglobiinia.. eli näin täällä mennään. No itse tiedän, että se 20 kg on aika lailla nyt se mitä on tullut kiloja.. eli kivasti olen keränny ja vauva on kuulemma lasketun ajan mukaan joka on näiden mielestä loppukuussa, niin vauva on silloin jotain 4 kg!! huh huh. Ja hemoglobiini on varmaan ok, kun ei ole ongelmia ja paljon syön maksamakkaraa eli en usko että ongelmaa on. Niin ja täällä tosiaan sitä maksamakkaraa käsketään syödä ja joka raskauslehden sivuilla sitä mainostetaan hyvänä raudan pitäjänä. Eli ei nähdä ongelmaksi täällä..Ja ei kyllä ole ollutkaan huonoja arvoja kertaakaan.
No mutta näin tänne omaan napaan syventyneenä jälleen.. Mutta kivahan se on välillä lukea kaikkien napakuulumisiakin kun nyt yleensä joka toinen viesti on vaan onnea sille ja onnea tälle.. heh. Eli me jotka ollaan vielä kasassa niin kirjoitellaan sitten omaa napaa
Mutta lykkyä tykö kaikille joilla on aika sektioon tai käynnistykseen!
Moonlight