13.5 viviancharlotta/25/toinen/TAYSJoko täältä alkaisi löytymään toukokuun - 19 odottajia? Olisi kiva vaihtaa ajatuksia. Itsellä kaksi keskenmenoa jo takana tälle vuodelle. Kovasti jännittää ja päivät matelee!
La olisi varmaan 1.5.19.
Laittakaa viestiin punaisella LA/nimimerkki/ikä/mones lapsi/sairaala, jos haluatte listalle.
1.5.
Taateel/28/toinen/HYS
Herqqu/25/esikoinen/HYKS
Eveliss/38/4/KSSHP
2.5.
Toiveli/28v./esikoinen/SATKS
Reetaleena/38/5/HUS
Nonsk/28v/1.lapsi/?
4.5.
Roona/25/1/KYS
5.5.
Tiuhti83 / 34 / kolmas/ TYKS
6.5
snibba/ 24/ toinen/oyks
7.5.
Kiirula/27/toinen/TYKS
8.5
Kesä-misu/35v./toinen/HUS
10.5
Harjaneilikka/34/kolmas/TYKS
Olisi joo mut sellainen Facebookissa ainakin ettei näkyisi kavereille, en haluaisi kenenkään vielä tietävänOispa kiva, joku fb-ryhmä tai wappiryhmä !
Kyllä mun mielestä on ihan hyvin vahvistunut, ei kaikille tuu kaikkiin testeihin välttämättä ikinä tasavahvoja viivoja Mulla pregcheck ainoa mihin oon tasavahvat viivat saanut joskus dpo 21.Heips! Mie sain haamun 24.8!tuli ihan puun takaa kun pcos takia kierrot ollu mitä sattuu ja harvoin edes ovuloin.(yleensä kerran vuoteen) Nyt oon huolissani kun pitäisi menkoista laskettuna olla jo n. 4+6..testi ei tuosta tummemmaksi mene.. Oon semmonen et teen testejä joka päivä.. Sunnuntaina digi sanoi "raskaana 1-2"
.Oireita on tissien kipu, äklötys(eilen aamulla oksennus) , erilaiset tuntemukset alavatsalla välillä, kokoajan nälkä, välillä kylmä yms. Tää tuntuu tosi tuskaiselta tää odotus.. Siis että ultraan pääsis 13.9 näkemään onko siellä ketään.. Yks varhainen km takana tammikuu 2017, ei muita raskauksia.. Onko tää vahvistunut tarpeeksi? Ylempi apteq herkkä testi minkä tein ihan ekana ja alempi apteekin oma tänään. Voiko hormoni nousta hitaasti vai merkkaako tuulimunaa tai että menee kesken kohta..? Yritä tässä sitten nauttia..
Lisäksi eilen tkssa positiivinen verestä
3.5/Nunnuli89/29/ensimmäinen/ekks
https://aijaa.com/PLzFG3
Ite oon hetken tehnyt kolmivuoroa ja totesin, ettei ole minun juttu työkaveri oli raskaana ja neuvolasta kiellettiin tekemästä yövuoroja jonkun tietyn viikon jälkeen... Oisko ollu puolivälin tienoilla?Tekeeks täällä kukaan vuorotyötä työkseen?? Mulla on kolmivuorotyö ja eilen oli yövuoro ja huomenna taas iltavuoro ja ylihuomenna aamuvuoro eli ei siis mitään logiikkaa näissä vuoroissa ja tää raskaus väsyttää vielä enemmän Menis nyt viikot äkkiä niin voisi kertoa pomolle jos saisin jotain tasasempaa rytmiä noihin vuoroihin.. Pelottaa että tällä nykysellä rytmillä ja huonoilla unilla vois olla vaikutusta et menis kesken ja se on mun pahin pelko