The Esikoisesta Haaveilevat VOL 14

miranenn Onneksi on nyt sitten sekin sinulta ohi ja onnea että olivat auki. Ikävä kyllä että oli noin inhottava kokemus, mutta onneksi tarvitsee sen vain kerran kärsiä :). Toivottavasti inssi onnistuis pian ja se toisi teille kaksi viivaa tikkuun :)
 
  • Tykkää
Reactions: miranenn
miranenn Onpas kiva lukea hyviä uutisia! Mä muistan kans sen aukkarin.. mua ei onneks sattunu kunnolla ku yhden pienen hetken, mut se kipu oli jotain ihan kauheeta!
Nyt alko teilläkin asiat etenemään ja luulenpa, että pian saadaan kuulla niitä parhaimpia uutisia ;) Onnea matkaan :)
 
  • Tykkää
Reactions: miranenn
miranenn Kyllä se olis jo teidän vuoro :). Toivotaan kyllä nyt niiiiin kovasti että inssi onnistuisi heti ekalla kerralla!! Se on kyllä helpottavaa kun tietää, että pääsee edes vähän eteenpäin ja saa apua :)

Dana Mitenkäs siellä sujuu? Meillä on tosiaan nyt ensi kuun vaihteessa pistokset tarkoitus aloittaa (kunhan nyt vaan keho ei päättäis olla toimimatta ja menkat alkaa ajallaan!!) ja sitten viikolla 8 pitäisi olla punktio ja siirto. ISCI meillä siis hoitona. Odotus on ihan mahdoton, tuntuu että päivät matelee tooooodella hitaasti. Ja tietysti toiveet on taivaissa asti nyt kun hoitoon päästään, mutta olen yrittänyt pitää toiveet edes hieman kurissa, koska sitähän ei ikinä tiedä onnistuuko hoidot edes. Parempi aina varautua pahimpaan, ettei pety niin pahasti :)
 
  • Tykkää
Reactions: miranenn
Hurjasti pahoitteluja kuvan huonosta laadusta, mut eiköhän siinä tärkein näy, eli plussattu sekä halpatestin (?) luiskalla, että apteekin omalla testillä tänä aamuna (dpo 17)!!! Mä en kestä, oon niin onnellinen. Vähän väliä tulee itku silmään. Kumpa kumpa pikkuinen olisi oikeessa paikassa ja jaksaisi pitää kiinni!

Miranenn: hienoa kuulla, et oli tuubat auki :)
 
Viimeksi muokattu:
Vilijonkka, ihan tuli täälläkin tippa linssiin. Niin pitkä matka tässä ollaankin yhdessä kuumeiltu. Ihanaa, että viimein pääset siirtymään odottajien puolelle. :)

Samalla kyllä kieltämättä iski pieni kateus ja epätoivo. Niin ne muut pitkän pätkän kuumeilleet vaan plussaa toinen toisensa perään, vihdoin. Babyfever, Dana, miss_piggy, buffy ja nyt Vilijonkka... Koska olis mun vuoro... :'(
 
Hydra: ymmärrän täysin. Niin monet kerrat itse kans ollut iloinen ja onnellinen kanssasisaren puolesta, mutta samalla se tyhjyys valtaa sydämen :( ei sitä pysty vaan olemaan olematta kateellinen ja miettimättä, että miksen minä!!!
lähetän sinne sulle suuren sylillisen halauksia ja toivon ja uskon kovasti, että vielä me saadaan yhdessä kukea myös raskausaikana <3
 
Lullaby Täällä sujuu aika pahoinvoivasti :/ Hetkittäin ihan ok olo, mut suurimman osan ajasta tekee pahaa. Mikään ruokakaan ei oikeen maistu. No mä luotan siihen, että tää on vaan väliaikasta ja pian se ruokahalukin herää uudelleen :)
Mä toivotan teille ihan kauheesti onnea tulevaan!! Toi on kyl totta, että aina sitä ajattelee sitä pahinta vaikka odottaakin onnistumista. Meillä tuotti eka inssi tuloksen vaikka sekin on tosi harvinaista että ekalla onnistuu.. Eli niitä ihmeitäkin tapahtuu :)

Hydra Ihan varmasti sen sunkin vuoro vielä tulee. Tiedän kyllä että ei nuo sanat paljon lohduta, mutta varmasti tekin onnistutte.. Ehkäpä juuri silloin kun sitä vähiten odottaa ;) Älkää vaan antako periksi!!

Vilijonkalle Vielä isot onnittelut! Ja tervetuloa odottajien puolelle :)

Dana & mini 8+6 (jee, huomenna poksutaan taas :) )
 
Viimeksi muokattu:
Vilijonkka kovasti onnea! :flower:

miranenn onnittelut aukinaisista torvista! Jostakin olen lukenut, että aukkarin jälkeisessä kierrossa voisi himppusen parempi onni raskautua, kun torvet on huuhtastu. Kiva, että teillä on tällä hetkellä suunitelmat selvillä hoitojen suhteen :)
 
  • Tykkää
Reactions: miranenn
Kiva että täällä joku jaksaa muistaa :heart:
Käyn kyllä melkein päivittäin täällä kuulumiset lukemassa, mutta en viitsi mitään kommentoida... Jotenkin liian arka aihe... Hengessä oon kuitenkin mukana! :heart:

Ei mitään hyviä uutisia todellakaan ole kertoa, hoidot edelleen päällä eikä meillä näytä onnistuvan :( rahat ja jaksaminen on aivan loppu. Henkisesti tää on ollu kyllä rankinta ikinä :( neljäs yritys päällä, maanantaina haettu taas alkio kyytiin, oikeastaan kaksi laitettiin tällä kertaa, mutta kuulemma surkeita, eli enpä odota ihmeitä :( tää on nyt vika kerta kun yritetään, en vaan pysty tähän enää...

Ihan hirmuiset onnittelut danalle ja possulle! :heart: vai oliko vielä joku, sori kännyllä tää on vähän hankalaa :) mutta ihan mahtavia uutisia!
 
Viimeksi muokattu:
Tada kiva kuulla susta. En osaa edes ajatella miten rankkaa teillä mahtaa olla :( Toivon kuitenkin sydämestäni voimia teille!

Vilijonkka IHANAAA. Siellä se kyytiläinen on pesää rakentamassa. ONNEA :heart::heart: Mitäs mies sanoi kun kuuli/näki?
 
Iski sen verta kova huoli, että pyydän heti anteeksi kun vain omanapailen.. ): Mutta joo.. Tänään siis vasta kp 9, ja alkoi ihan pieni verinen haalea vuoto. Vain pyyhkiessä tuli aamulla ja aamupäivällä verta, nyt ei enää oo näkyny.. Pelottaa ja jännittää että mitä tää tarkottaa.. Justhan söin clomit, ei kai uus kierto voi jo vielä alkaa! Menkatki lippuni muutama päivä sitte..
 
Vilijonkka Onnea!!:heart:

Apua, apua, onko jollain davidin plussatestistä kuvaa? Tai siis onko se testiviiva kuinka kaukana, kun kontrolli? Täällä hyökkäs heti testiin hentonen punertava viiva, mutta väli on kauempi kun pc:n testeissä. Hitto kun tosta sais kuvan!
 
Lämpimät onnittelut Vilijonkka !! :) Ihanalta tuntuu nähdä noita (hyvin vahvoja)plussa testejä!

Btw, onko muilla kokemusta niistä halpatesti.fi:n preg.testeistä,että onko luotettavia? (oon tilannut niitä, mutta en vielä testaillut kerta kp:tki on vielä ihan aluillaan)
 

Yhteistyössä