Liittyisin mukaan joukkoonne!
Aurora89..........23..........kp28/28-35..........TJOT/yk 1
Odotuksen odottajiin: Aurora89................DPO6-13
DPO laskettu ovulaatiolaskurilla, eikä tarkkaa päivää ole tiedossa.
Avokin kanssa yhteiseloa takana noin 1,5 vuotta, josta noin vuosi saman katon alla. Yksi raskaudenkeskeytys tehty hieman yli vuosi sitten parisuhteen ollessa vielä tuore. Ehkäisyrenkaan käytön lopetin ikävien sivuvaikutusten takia jo viime kesänä, mutta siitä asti on käytetty kortsua ehkäisynä. Tämän kierron alussa kuitenkin jätettiin ehkäisy pois, ja annettiin vauvalle lupa tulla.
Mies on minua 13 vuotta vanhempi, ja hänellä on edellisestä liitostaan ala-asteikäinen tytär. Nyt siis yritetään ensimmäistä yhteistä, joka olisi sitten minulle THE esikoinen. :heart:
Seksielämämme on normaalistikin vilkasta, ja peittoja heilutellaan yleensä vähintään joka toinen päivä. En koe ainakaan tässä vaiheessa aiheelliseksi tikuttaa ovulaatiota tai tarkkailla oireita normaalia enempää. Seksiä harrastetaan silloin, kun siltä tuntuu.
Ovulaatiota en ole koskaan ennenkään tikuttanut tai laittanut oireita merkille.
Viimeksi eilen tullut puhdas nega, ja huomenna olisi tarkoitus testata jälleen uudestaan. Raskautunut olo on ja toiveet korkealla, ainakin vielä. Korkealta sitten pudotaan, jos menkat tästä nyt alkaakin.
Pidempään on jo ollut merkillisiä tuntemuksia alavatsassa (kuplintaa, muljahduksia, painetta), ja nyt viimeisen kolmen päivän aikana ovat myös rinnat aristaneet. Väsymystä minulla on normaalistikin paljon, mutta nyt vielä selkeästi enemmän ja nukun levottomasti nähden aivan kummallisia unia.
Paljon testionnea sekä ovisten tikutteluun että piinailuun, ja isot onnittelut tietysti myös jo plussanneille! :flower: