Luna Mä myös luulen että kerran mieskin sen näkee niin kaksi viivaa siinä on oltava
. Laitahan kuvaa sitten huomenna
Hydrangea Kiitos
. Ehkä se on just se, kun joutuu kohtaamaan sen oman epäonnistumisen. Tsemppiä myös sinne, toisen onnen ja raskauden etenemisen seuraaminen on todella sydäntä riipivää kun niin toivoisi että voisi itse olla samassa tilanteessa
. Toivottavasti siellä täti ymmärtäis jo poistua ja uutta ovista pääsisit pian bongailemaan
Marjaana Siellä nyt vaan peitot urakalla heilumaan niin saadaan lisää plussia
. Kyllä tässä on ehtinyt aika monta kertaa pettyä, mutta kyllä sitä jotenkin silti jostain sen toivon aina löytää
Miranenn Kiitos
. Kyllä sitä ihmeesti jostain aina sen toivon ja voiman löytää jaksaa tätä tunteiden vuoristorataa, vaikka välillä kipeää tekeekin. Eihän tässä tosiaan iän puolesta ole mitään hätää vielä, mutta ei se tunnu paljon asiaa helpottavan :/
Leonella 2 kiloa on hyvä alku! Eräs ystäväni myös laihtui noin 10kg eikä kestänyt kauaa kun tärppäsi
Tsemppiä!
Avianna Toivottavasti nyt olis kunnon ovis ja saisitte sen hyödynnettyä! Ihan oikeassa olet, juuri se on todella inhottavaa kun haluaisin olla aidosti iloinen heidän puolestaan ja tavallaan onkin, mutta kuitenkin myös se negatiivisten tunteiden sekamelska valtaa mielen myös. Ja tosiaan, eihän heidän onni minulta pois ole eikä meidän tilanne heidän syynsä ole...Mutta omille tunteilleen ei voi mitään, mutta ehkä ne jossain vaiheessa tasaantuvat hieman