Meri Älä turhaan tunne pahaa mieltä, ihan rauhassa täällä saa omaa tilannettaan surra ja purkaa. Sitä vartenhan täällä ollaan
. Musta tuntuu, että tuo tunne, että tää kaikki on rangaistus jostain, ihan samoin minä tunnen joskus, että olen tehnyt jotain pahaa enkä siksi ole tarkoitettu saamaan omaa lasta tms. Mutta tuskin näin kuitenkaan todellisuudessa on, joten täytyy vaan jaksaa taistella
. Eikun nyt vaan teilläkin ovista hyödyntämään!!
tarana Varsinkin juuri ystävien tai tuttujen vahingot tai heti tärppääminen tuntuu todella pahalta ja saa tuntemaan itsensä jotenkin huonoksi tai vialliseksi. Mutta juuri noin olen myös yrittänyt ajatella, että tämä kaikki tuska, itkut ja pettymyksen tunteet ovat loppujen lopuksi kaiken sen arvoista kun vihdoin saa sen oman pienen käärön syliinsä. Ja ihan varmasti ei rakkautta puutu
. Niin, meidän hoidoista: isci on meillä suoraan ainut vaihtoehto hoidoksi. Toisaalta hyvä että päästään heti järeimpiin hoitoihin, mutta toisaalta olisi ollut myös kiva jos olisi pelkkä inseminaatio esimerkiksi onnistunut. Mutta siis pistokset olisi tarkoitus aloittaa kp 3 heti seuraavasta kierrosta ja menkkojen pitäisikin tulla tässä viikonloppuna/alkuviikosta. Hankala vähän on vain kun menkkani ei ole täysin säännölliset, eikä niistä voi koskaan olla 100% varma onko kierto 31pv vai 49pv (niitäkin on ollut muutama). Mutta ainakin erilaisista oloista päätellen täti olisi kyllä tulossa kylään tuolloin kun on arvioitukin
.
maimai kiva että netti toimii niin pääset jutustelemaan useammin
.
miss_piggy Mitä sinne kuuluu? Onko tullut mitään raskausoireita lisää? Sehän on totta, ettei raskaus lisää energian tarvetta kovinkaan paljon, niin kuin monet ajattelee (tai sitten haluaa ajatella
). Imetys lisää sitten vähän enemmän. Mutta tosiaan se paino ei saisi kuin tuo verran nousta ja se tulee paljolti oikeastaan kaikesta muusta kuin oikeasta "lihoamisesta", rasvavarastojahan tulee vain 2-3kg lisää. Minä olen aika samoilla lukemilla kuin sinä. Mutta älä stressaa siitä painosta niin paljon, kunhan syöt periaatteessa "normaalisti" ja terveellisesti niin tuskin se paino liikaa nousee
.
Hydrangea Toivottavasti pian loppuisi ja pääsisit jännäilemään uutta ovista, voi kunpa teillekin olisi nyt se tärppikierto nyt
. Tulen kertomaan kyllä varmasti. Päivittäin täällä käyn lukemassa teidän juttuja, mutta usein en kirjoittele kun ei mitään ihmeellistä ole tämän asian tiimoilta tapahtunut
fuksia ja
mommytobe? pahoittelut negasta
luna Mä en periaatteessa usko tohon että r-testi reagois ovikseen, mutta ilmeisesti joillakin niin on tapahtunut? Mutta eiköhän se tarkoita ihan sitä itseään kerran on vahvistunutkin