Miranen Toi on niin tuttua.. Mun veljen vaimo jatkuvasti hehkuttaa mulle että kuinka hänen kropassaan ei ole koskaan ollut mitään vikaa, ja kuinka hän on saanut kaikki kolme lastaan heti ensimmäisestä kierrosta. Hän tietää et tää raskautumis aihe on mulle tosi arka keskustelun aihe, nyt silti hän ihan jatkuvasti ylpeilee siitä kuinka hän on niin hedelmällinen! Lisäksi mua ärsyttää suunnattomasti, kun hän on niin itsevarma ollut kaikesta aina kun hän on ollut raskaana. Kun hän odotti kuopustaan rv4, niin kysyin häneltä että miksi hän hehkuttaa asiaa kaikille jo näin alkuvaiheessa, kun voi sattua vielä kaikenlaista.. Arvaappa mitä hän vastasi? Hänen kroppa on toiminut aina moitteettomasti, ja hänen hedelmällisyytensä on niin hyvälaatuista, ettei hän voi saada keskenmenoja. Lisäksi kerran kun hän kävi rakenne ultrassa, niin kysyin jälkeen päin että miten meni.. Arvaas mitä hän siihen vastasi? Hän naurahti ja sanoi "olipa tyhmä kysymys, tottakai kaikki meni tosi hyvin".... Mua ärsyttää suunnattomasti tollanen yli-itsevarmuus. En tiedä oonko sit jotenki paha ku ajattelen niin, mutta itse en vois koskaan käyttäytyä tolla tavalla. Hän myöskin jatkuvasti kyselee multa kaikkea.. "mitä jos et voikkaan saada lapsia", tai "ootko ajatellu esim, adoptioo, jos sun oma hedelmällisyys ei riitä". Mä pahoitan aina mieleni. Siksi aina vaihdan hänen seurassaan puheenaiheen pois vauvva jutuista.. ):
On Täällä ei mitään erikoista.. Innolla ja "kauhulla" odotan, tuleeko loppuviikosta mitään kiinnittymiseen liittyviä tuntemuksia. Tuntuu et noi dpo:t menee tosi hitaasti, kun laskee vain päiviä.. ):