Miehet: Kännäämällä, oksentamalla ja kusemalla yht. kämppäänne, käymällä jatkuvasti vieraissa. Näin saatte miss Suomi -tason naisen. Älkää rehkikö

vierailija
En tunnista.
Sara Sieppi kertoo manipuloivasta suhteesta alkoholisoituneeseen julkkismieheen – Mies petti minkä ehti.

Entinen Miss Suomi Sara Sieppi kertoo uutuuskirjassa traumaattisesta suhteesta alkoholisoituneeseen julkkismieheen, joka petti häntä.

Sieppi kutsuu miestä kirjassa nimellä ”Se”. Suhde alkoi miehen yhtyeen Tavastian-keikan jälkeen vuonna 2015. Kaksikko päätyi 12 tunnin treffeille ja baarikierrokselle.

Sitten kaikki tapahtuikin tosi nopeasti. Pingismatsista ei kulunut kuin hetki, ja me matkustettiin jo yhdessä toiselle puolelle maailmaa. Me oltiin yhdessä koko ajan. Me oltiin tosi erilaisia, mutta ehkä juuri sen takia meillä meni niin hyvin.

Pari muutti Helsingin Punavuoreen, jolloin Sieppi alkoi huomata outoja merkkejä. Mies ei tehnyt vapaaehtoisesti kotitöitä, mutta sängystä oli otettu likaiset lakanat pois hänen tullessaan kotiin ja ne oli laitettu pesukoneeseen. Miesystävä teki Siepin mukaan myös katoamistemppuja ja hukkasi tavaroitaan, ja kehotti Sieppiä ymmärtämään dokaamistaan.

Yhtenä iltana Se tuli humalassa kotiin keskellä viikkoa niin, että olin jo sängyssä. Tiesin, etten nukahtaisi ennen kuin Se olisi turvallisesti kotona. Se hoiperteli makuuhuoneeseen ja yritti pussailla mua, ehdottelikin jotain. Pyysin Sitä lopettamaan. Oli hirveää nähdä, kuinka rakkaasta ihmisestä tuli hetkessä niin vastenmielinen ja ällöttävä. Kehotin Sitä nukkumaan humalansa pois ja käänsin kylkeä. Olin valvonut jälleen pidempään kuin olisin halunnut. Halusin nukkua. Yhtäkkiä havahduin unestani Sen käsiin paikoissa, joissa en niiden missään nimessä haluaisi olevan. Pyysin lopettamaan toistamiseen, tällä kertaa tiukemmin. Se veti kätensä pois ja sammui viimein. Heräsin aamulla ja ajattelin, että Se oli vain humalassa ja sekoili omiaan, ei sen vakavampaa.

Sieppi kertoo kirjassa katsoneensa miehen sekoilua pitkään sormiensa läpi ja yrittäneensä ymmärtää. Helsingin Kallioon muuton jälkeen hän palasi Barcelonan-matkalta, jonka jälkeen mies kertoi, että Seiska-lehti oli tekemässä juttua eräästä Marista. Juttu ilmestyi kuvineen ja Sieppi ei tiennyt mitä uskoa. Ystävät käskivät eroamaan, mutta hän pysyi suhteessa.

Riidat menivät Sara Siepin puolelta fyysisiksi.

Riitojen keskellä tein ja sanoin paljon sellaista, mitä kadun edelleen. Läpsin Siihen järkeä ja huusin niin, että seuraavana päivänä kurkkuun sattui. En tunnistanut itseäni. Kerran Se lukitsi itsensä yhden riidan jälkeen vessaan ja sammui sinne. Mä hakkasin ovea ensin herättääkseni, sitten huolissani ja lopulta puhtaasta raivosta. Hakkasin sitä ovea paljaalla nyrkilläni niin, että siihen tuli reikä. Olin kasannut sisääni niin paljon vihaa, huolta ja epätoivoa, etten enää tiennyt, minne laittaisin sen kaiken.

Paratiisihotellin kuvausreissulta palannut Sara Sieppi saapui oksennuksen ja virtsanhajuiseen kotiin. Asunto oli Siepin mukaan kuin pommin jäljiltä ja mies löytyi sieltä sammuneena. Miesystävän puhelin oli täynnä viestejä, kuvia ja videoita tutuilta naisilta. Hän tajusi miehen kertoneen henkilökohtaisia asioita itsestään muille naisille. Sieppi kertoo ymmärtäneensä, että koko suhde on ollut valetta. Senkin jälkeen hän vielä jäi suhteeseen. *)

Lopulta julkkismies jätti hänet.

Mulla ei ollut voimia sanoa, että nyt mä lähden, mä en jaksa enää. Sillä jos mä olisin sanonut niin, ja jotain olisi tapahtunut, mä en olisi pystynyt antamaan itselleni anteeksi.

IL
—————————
*) siis naiset on ihan heikkona törky-sikaileviin miehiin!!!!!

vierailija
Miehet!

Tällä tyylillä siis menestytte naismaailmassa, mainittu sankari esittelyssä:

ap

”Sara nostaa esille kirjassaan Roopen käytöksen suhteen aikana; hän kertoo esimerkiksi viisi vuotta sitten raitistuneen Roopen sen aikaisesta alkoholismista, epäluotettavuudesta ja pettämisestä.

Suoranaisesti Sara ei kerro viittaavansa juuri Roopeen, mutta "Se"-nimellä esitelty henkilö on hyvin helppo tunnistaa Saran kuvailun perusteella.”

7pv

vierailija
Miehet!

Tällä tyylillä siis menestytte naismaailmassa, mainittu sankari esittelyssä:

ap

”Sara nostaa esille kirjassaan Roopen käytöksen suhteen aikana; hän kertoo esimerkiksi viisi vuotta sitten raitistuneen Roopen sen aikaisesta alkoholismista, epäluotettavuudesta ja pettämisestä.

Suoranaisesti Sara ei kerro viittaavansa juuri Roopeen, mutta "Se"-nimellä esitelty henkilö on hyvin helppo tunnistaa Saran kuvailun perusteella.”

7pv
Salminen siis

vierailija
Miehet: Kännäämällä, oksentamalla ja kusemalla yht. kämppäänne, käymällä jatkuvasti vieraissa. Näin saatte miss Suomi -tason naisen. Älkää rehkikö

Höpön, löpön, Miss Suomi otta Salmisen vain, koska tämä oli kelvannut muille julkkunaisille, näin se menee.

vierailija

Höpön, löpön, Miss Suomi otta Salmisen vain, koska tämä oli kelvannut muille julkkunaisille, näin se menee.
Ja Miss-Siepin jälkeen jännämiehemme kelpaa kaikille naisille. Sen täytyy olla miestenmies..siis naistenmies jos Miss Suomi on sen kelpuuttanut.

Yhteistyössä