On: Ostin sitte vauvvojen koliikkikeinun, kun satuin veljeltä halvalla saamaan. Ajattelin että se oli hyvä ostos, kun noihan voi maksaa useitasatoja euroja, jos uutena lähtee ostamaan, ja mitä isoveljen käytössä olen nähny, niin yllätävän kätevä vekotin! Mutta näin jälkiviisaana joudun kyllä myöntämään, että kyllähän tuo tuossa olohuoneen nurkassa kokoajan muistuttaa, että saadaanko me siihen kenties koskaan pikkuista tuhisemaan. )=
Voi kun tää olis meidän kierto )= Mahdollisuudet ja odotukset sinänsä on suuret, kun vajaa 2cm kokoinen folli oli puhjennut, ja pupuilut saatiin ajotettua just oikein, ja vielä kaikenlisäksi tää oli mun ensimmäinen ovulaatio, eli luotan tällä hetkellä siihen suuresti. Mutta toisaalta.. Mistä mä voin tietää, jos meidän ihkaoikeat lapsettomuushoidot on vasta alkaneet, ja vaikka kuinka pitkä, kivinen ja kuoppainen tie olis edessä.. ):
Mä en vaan tiedä, että miten mä osaan pitää itteni kasassa, jos tai kun täti tulee kylään tossa viikon päästä.. ): Nytkin kokoajan tarkkailen, että josko tulis edes pieni tippa kiinnitymisvuotoa, tai sitten kiinnittymiskipuja, niin vois olla varmempi, mutta toistaiseksi ei vielä mitään kiinnittymiseen viittaavaa! Tosin vatsaa oon vihlonu nyt viimeiset 2-3pv enemmän ja vähemmän, mutta uskon että se johtunee menneestä ovulaatiosta..
Mun aiemmat kommentit, jotka eilen illalla kirjoitin, on poistuneet täältä? Onko muiden kommentteja poistunu?
Mikä DPO on sellainen, että voi jo tehdä testin, niin että pitäis näkyä? Mulle gyne sano että aikaisintaan DPO 17. Mutta musta se tuntuu kyllä tosi myöhäseltä vaiheelta.. :O
Hydrangea En osaa sanoa muuta, kuin että *hali* ja voimia sinne kovasti, varmasti koittaa vielä teidänkin aika, usko pois. Onneksi sun ei tarvi elää näiden asioiden kanssa yksin, kun meitä on täällä läjäpäin muitakin "kanssa sisaria" :heart: