+ + +TAMMIKUUSSA PLUSSAAVAT, helmikuuta suunnittelevat+ + +

Macy Gray

Pistä vain listalle, kuulunko siis haamuilijoihin? On tää slangi hiukan hukassa, mutta jospa se tästä...;)

Tiedot olisi luokkaa:
33/29...31v...4.lapsi...1yk

Mies aikoi käydä testin hakemassa, on varmaan heikompihermoinen kuin mä, eli jonain päivänä tässä sitten pissitään tikkuun.:D
 
Lisey Mitäs jos alkaisit näkemään meistä muistakin niitä plussa unia? :D
Peesailen niin täysillä. :D

Väsyttä, paleltaa ja sattuu. Tuntuu kuin olisi ärhäkkä täti kylässä ja välillä pitääkin käydä tarkistamassa. Ei ole vielä ainakaan näkynyt, mutta aikaisessahan tuo olisikin. Vasenta munistakin polttelee kiukkuisesti. Muuta en tässä vaiheessa oikein osaa sanoa. Päivitystä tehdessä ehkä sitten aremmin tulee mieleen. :)
 
+++TAMMIKUUSSA PLUSSAAVAT, helmikuuta suunnittelevat+++



torstai 20.1.2011


KUUMEILEVAT
Nimimerkki...................Kiertopv:t..........Ikä....Haaveissa...Yritys
Shiny..........................kp50/?..............23v...1. lapsi.......yk4
henssu........................kp48/28............18v...1. lapsi.......yk1
undercovergirl.............kp45/29-31........26v...1. lapsi.......yk11
Epa_88........................kp36/30....................1. lapsi.......yk3
Salainen toive.............kp35/24-36(44)...22v...2. lapsi......yk2
Mariel85......................kp34/?...............25v...2. lapsi.......yk3km2
Jennynny....................kp33/29..............31v...4. lapsi......yk1
Villervalla....................kp33/30..............27v...3. lapsi......yk1
macy gray...................kp29/30-34.........30v...2. lapsi.......yk14
AiraM..........................kp28/~34.....................................yk2
Viulu...........................kp27/28-30.................4. lapsi.......yk2/6
lisse............................kp27/30-45................2. lapsi........yk2
Sinderella....................kp25/28-29.........38v...6. lapsi.......yk1/3km1
anniala........................kp24/26-30..........23v...2. lapsi
Mirage.........................kp23/26-27.........29v...2. lapsi......yk5
äiti x4..........................kp21/27..............32v...6. lapsi......yk1
*Justiina*....................kp21/30-32.........38v...3. lapsi......yk1
MolliMelooni.................kp21/35-38(40)...32v...2. lapsi......yk3½v
Minnarun.....................kp20/29-31.........30v...3. lapsi......yk6
jonna_82.....................kp19/29-32.........28v...1. lapsi......yk8
bluebaby......................kp18/28.............26v...1. lapsi......yk3-4v
pikkumy.......................kp18/28.............25v...1. lapsi......yk4
Gabrielle......................kp18/32..............29v...1. lapsi......yk5
koiksa-79.....................kp18/28-36.................3. lapsi......yk2
SiSa78.........................kp16/28-30..........32v...2. lapsi.....yk2/4
adora..........................kp15/28-30..........25v...3. lapsi......yk3v+
Eevaliisa Nwogu...........kp14/27..............26v...3. lapsi.......yk1
Kauniina Päivänä Tuut...kp14/27-29.........33v...3. lapsi.......yk5v+
Neiti-81.......................kp10/24-29.................3. lapsi......yk1v+km2
Zanca..........................kp10/26-31.........26v...1. lapsi......yk7
Viola30........................kp8/27...............31v...2. lapsi.......yk8
Liina87........................kp6/29................23v...1. lapsi.......yk9
iloksi...........................kp5/31-33...........28v...1. lapsi......yk4,5v
Matilda-08...................kp3/26.......................2. lapsi.......yk4
Barbamama35.............kp2/23-28...........35v...3./4. lapsi...yk5
myrskytuuli..................kp?/?..................33v...2. lapsi......yk?
mileon.........................................................5. lapsi



TAUSTALLA
mahara, Agaetis, Amf, Sanelma, Coya, Paha päivä, Marble, very important baby, Nasukka82, Heathy, A-H, pia, Mukiin menevä, viuhpiipore, toiveikas -87, Safiirix, Sarmiina, Taikapeili, Nallekarkki, Liljah, BloodyEnd, marika 83, Nuplu, Vuokko84, Constance, wilkat, angelfish, Joko, Millukka, inspire, Viuhti10, Peppi Pitkäkorva, kissendaal, Aawatar, An-nie, Mischa10, Muffinssi, Minnäi, Pikku-Saara



PIINAILIJAT
Mariel85....................dpo15
Salainen toive............dpo13/14
Mirage.......................dpo12
Sinderella..................dpo9/3
*Justiina*..................dpo2
SiSa78.......................dpo1



PLUSSANNEET 2009
joulukuu: MaybeSomeday ~ Tellu30
PLUSSANNEET 2010
tammikuu: Riemu ~ tyyty85 ~ Lara- ~ ennie ~ Hyväsetti ~ jemppero ~ Auroora
helmikuu: HayLina ~ Leli82 ~ Neila ~ sutulii ~ Sintsu78 ~ Eveny
maaliskuu: RiikkaVaan ~ piprane ema ~ Sanelma ~ Ezziina ~ Tinker Bell ~ miya ~ AaVee
huhtikuu: Unelmahöttö ~ babar ~ Neppi
toukokuu: Piupula ~ icefairy ~ Milja Sivupolku ~ Sophie84 ~ vauvahaaveilija85 ~ Onnellinen x5 ~ onnipellervo
kesäkuu: Auneliini ~ samara88
heinäkuu: mimia85 ~ Jade- ~ ToinenToive ~ tombatar ~ Jinda ~ Plink ~ Allie81
elokuu: äizikkä ~ nereida ~ Yaden ~ NeliApina ~ tatskattu ~ dyyni
syyskuu: Aada87 ~ Iksu81 ~ Diipeli ~ Ciba ~ JA82 ~ TUUtikiks ~ MyrskyMaija ~ PohjanTuuli ~ amma
lokakuu: sannikki ~ lumihiutale85 ~ tirpula ~ Mimmimami ~ Hiipu1 ~ skumppis ~ Silva ~ MyDream
marraskuu: tätimoonika ~ skorpioni07 ~ Manzu ~ Kristen ~ karvatonkoira ~ hemari ~ valtsukka ~ HelinäKeiju10 ~ Pumpuliini ~ vimmu
PLUSSANNEET 2010 joulukuu: iines83 ~ miimii10 ~ Okaasan ~ kamiraro ~ sandemar ~ Leo81 ~ Huldasharks ~ kolmannen haaveilja ~ kaneli83 ~ JiiMii82
PLUSSANNEET 2011 tammikuu:
Lisey.........................8.1. .....kp29/28-32........28v......2. lapsi...yk2



HAAMUILIJAT
MiiJane76....19.11.
Mirage......................19.1. ....kp22/26-27........29v......2. lapsi...yk5
Salainen toive............19.1. ...kp34/24-36(44)...22v.....2. lapsi....yk2



Tervetuloa uudet ja vanhat! :wave:


Listaa päivittää: macy gray


Listalla näkyvät tiedot nimimerkin lisäksi:
kp??/?? tai kp??/??-?? = Meneillään oleva kiertopäivä / kierron pituus.
??v = Kuumeilijan ikä
?. lapsi = Monettako lasta yritetään
yk? = Monesko yrityskierto meneillään (Jos yritystä on ollut pitkään, voi merkitä myös vuosina)
Yk?/? voidaan merkitä silloin, kun yritys jatkuu keskenmenon takia (Ensimmäinen luku on meneillään oleva yrityskierto ja jälkimmäinen yrityskiertojen kokonaismäärä. Plussakierto ja raskausaika lasketaan yhdeksi kierroksi)
km?= yrityksen aikana tapahtuneiden keskenmenojen määrä
Yksi kierto on kuukautisten alusta seuraavien alkuun kierron pituudesta riippumatta.
Jos yritystä ollut pitkään eikä kiertomäärä selvillä, voi ilmoittaa myös vuosina.
Piinailijoiden lista:
dpo? = Päivät ovulaation jälkeen. Ovista tikuttavat voivat ilmoittaa plussapäivän (dpo-1)

Kysymysmerkit tarkoittavat numeroita :D

Plussarikasta tammikuuta!
 
Viimeksi muokattu:
:D Voi ihanat murut. :D

Kumpa näkisinkin ihan teistä kaikista plussaunta tässä lähiaikoina. :hug:
Ilmoitan kyllä heti jos alitajunnan arkku aukeaa. ;)

Oikein ihanaa loppuviikkoa kaikille, plussapuhureita, kypsiä muniksia ja tuottoisaa siimahäntämetsästystä!

 
Sandemar > Kiva, että piipahtelet. :) Kiskohan porukkaa mukaasi. :D

Mirage > Hyvä tietää, että Sofin herkkä käyttäytyy muiden herkkien tavoin. Toivottavasti näyttää viivaa Apteekin testiä aikaisemmin. :whistle: Saattaa kiusaus käydä ylivoimaiseksi, jos testit huomenna saapuvat. Yleensä on tainnut tuosta nettikaupasta mennä kyllä pikatoimituksella se kaksi arkipäivää eli ei tälle viikolle enää ehtisi. Olisi pitänyt eilen päivällä laittaa tilaus, muta iltaan jäi. Onneksi ei ole niin kiire, kun oviksestakaan ei ole tietoa.

Salainen toive > http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1877104-2010-alkaen-haaveilleet-ja-plussanneet/ ? :D Tuolla olisi tutun porukan kanssa mukava jatkaa sitten, kun itse sinne pääsen. :)

Jennynny > Joko testailit? :) Lisäsin sinut listalle, mutta haamuilusta en huomannut tietoa. Haamuilijoihin merkataan ne, joilla testi on ollut heikosti positiivinen eli testiviiva haalea. Siellä sitten voi odotella viivan vahvistumista ennen plussanneisiin siirtymistä, jos ei heti plussanneisiin rohkene. Piinailijoiden listalla ovat ne, joilla oviksen ajankohta on tiedossa. Lisäilen tietojasi sitä mukaa, kun saan niitä tietooni. :) Plussaonnea!

Olin unohtanut päivittää etusivua. Nyt sekin on ajantasalla. :)
 
Täällä kp 10, ei ovisplussaa. Näytti kuitenkin viiva vahvistuneen. mielenkiinnolla siis odotan, koska viimeks o+ tuli kp 12.
Olo ihan normi.

treeneissä tänään olin taas vaikka vatsalihakset huutaa hoosiannaa vielä viime treenin jäljiltä.
peilistä kurkkii jo ihan uus nainen: haba on tullut ja vatsalihakset alkaneet ilmaantua :D jee jee. jos ei muuta ni kesällä sit ainakin timmissä kunnossa ;) mitä kauemmin plussaamiseen menee sen timmimmäksi ehtii.... jos näin plussapuolia etsii tähän perkeleen odotteluun :D

Kuinka monta kertaa päivässä muuten tikuttelette ovista, riittääkö kerta?
 
MG, laita mulle tälle päivälle vaan tuo dpo3 ja kierron pituudeksi 33näkyviin. Lämmöt on pysyny ylhäällä maanantain jälkeen ja nyt tuntuu entistä enemmän, että sillon se ovis oli.

Neiti81, väittävät, että kantsii tikutella kahesti päivässä niin ei varmasti huippu mee ohi...

Jennynnylle tervetulotoivotus ketjuun :wave: Toivotaan, ettet sää kauaa viivy ;)
 
Viimeksi muokattu:
Paljon ONNEA Mirage ja Salainen toive!!!! :flower: :flower: :flower:

Ja kiitos kannustuksesta macy gray ja Mirage! :)
Mutta nega oli testi tänäänkin, joten se siitä! En vaan tajuu missä se täti viipyy..
Sais senkin puolesta jo tulla että lähdemme sunnuntaina reissuun ja ois kiva et suurimmat vuodot ois jo ohi...
 
Pah, millään piiniksillä vielä ollut. Ihmettelin aamupäivällä, kun kaikki vastaantulevat kaksilahkeiset aiheuttivat kuumotusta ja silmäinräpyttelyä. Sitten parin tunnin päästä alkoi hurjat viillot muniksissa. Kotimatkalla oli pakko hakea o.testing ja plussaa näytti. En tiedä sitten, onko nyt dpo -1 vai dpo 0?
 
Sisa Mullakin oli viime kierrossa niin, että sain ovis+, mutta kivut uupui. Sitten olikin päivän lyhempi kierto:confused:

Neiti-81 Minä olen aina tikuttanut vain kerran päivään. Yleensä tikutan siinä vähän ennen klo 20.00, koska olen yleensä töissä 19.00 asti. Mulla ainakin se viiva vahvistuu päivittäin, kun ovis lähenee ja sitten se viiva heikkenee, eli niinkin toisaalta sen huomaa, onko mennyt ohi.

MG Mistä tilasit sofeja? Mie oon kotitesti.fi:stä tilannut ja mulla ne on kyllä tullut melkein seuraavana päivänä vaikken mitään pikakuljetusta olekkaan ottanut.

ON. Tänään en vielä ovista tikuttanut, huomenna vois sen aloittaa. Mietin vaan, että tuleekohan se nyt sitten päivän aijemmin kun viime kierto olikin päivän lyhempi, vaikkei sen kyllä kuuluisikaan tähän kiertoon mitenkään vaikuttaa. Kait :D
 
Lisey et tiennyt, mihin ryhdyit, kun unestasi kerroit :D Sinun täytyy nyt vaan nähdä joku joukkouni kaikista, niin ei mene liian montaa yötä ;)

Neiti tikuttelin ovista kahdesti päivässä, olisi muuten mennyt ohi. Eipä siitä haittaakaan ole…

Tein aamulla vielä apteekin oman ja tuon sofin herkän testin (ja joo, nyt mä lopetan testaamisen :D). Apteekin oma antoi ihan tasavahvat viivat, Sofi vain hailun haamuraisen… Siirryn kuitenkin nyt uskalikkona tuonne lokakuisten puolelle, jos menee kesken niin menee kesken, ja sitten palaan tänne pinoon. Käyn täällä varmasti kurkkimassa (ei täältä osaa pysyä poissa :D) ja kovasti toivon, että teistä jokainen tulisi sinne nopeasti perässä :) Kiitos kuumeiluseurasta, olette olleet ihana tuki :heart:

Eli mg jos siirrät plussanneisiin ja viitsit laittaa kp sijaan/lisäksi tuon dpo 11, ei näytä ihan niin hurjalta ;) Ovis kun tuli useita päiviä etuajassa tässä kierrossa.

:wave:
 
Aamulla tein toisen testin. Jotenki tuntuu ettei tuo viiva ole kyllä vahvistunu :|
Mahaa jomottelee... En mä tiiä kuitenkaan uskallanko sinne neuvolaan soittaa...

Eka vielä tuo keskiviikon testi kp34/24-36(44) dpo12/13
Aijaa.com - 19.1.2010 Kp34/24-36(44) dpo n.12/13 - 7339289.jpg

Tässä tämän aamun testi kp36/24-36(44) dpo14/15

Sitten ylempänä keskiviikko aamun testi ja alempana tämän aamunen


Olo on niin epävarma... Ku ei niitä oireitakaan ole...
 
Mirage, tervemenoa lokakuisiin :wave: Koita olla tulematta takas ennen ku vasta seuraavassa vauvahaaveiluprojektissa ;) Katoin huvikseni, että sinne ketjuun tulisin minäki, jos nyt jollaki ilveellä tässä kierrossa tärppi ois käyny...

Salainen toive, mun mielestä tuo on vahvistunu hieman. Eli oo nyt ihan rauhallisesti. Vatsaahan kuuluukin nipistellä ja jomotella näin alussa.
 
Viimeksi muokattu:
Salainen toive on se vahvistunut :) Hitaastihan se hcg nousee, ja nuo on ihan selviä plussia. Soitat vaan sinne neuvolaan ja tulet tuonne syys- tai lokakuisiin kaveriksi :) Jos sieltä sitten tippuu, niin se on sen ajan murhe. Raskaana olet kuitenkin ihan selvästi :heart:

Ja noista nippailuista, niitä on täälläkin. Esikoisen aikana makasin välillä kippurassa, kun mahaan sattui. Normaaleja kasvukipuja, terkkari sanoi minulle silloin, että kohtukin vasta harjoittelee raskaana oloa ja se, että niitä nippailuja tuntuu, on merkki siitä, että joku siellä todella on :)
 
SALAINEN TOIVE: Mulla km raskauksissa vahvistui viivat tosi hyvin, joten ei niistä voi loppujen lopuksi päätellä mitään.. Voi olla että olet juonujt erimäärän, ajankohta on eri tai hormonipitoisuus juuri nyt erilainen. Elä huolehdi:hug: Nauti plussasta! Kuitenkaan km:ää ei voi mitenkään estää jos sellainen tulisi, ja kuitenkin suurinosa raskauksista sujuu ihan normisti=) me lähetetää tääl nii pali vauvaliimaa ettei tänne pinoon palaa enää kukaan :p:heart::D


).(
kohta pissimistä o-testiin.. hmm...
Toivottavasti se plussa sinne tulis viimeistään huomenna, nyt kp 11/24-29, sittenkin siis normikierto tulossa taas, jee jee :)
 
Kiitos Sinderella!
Tein tänä aamuna testin ja mut saa varmaankin nyt sitten siirtää noihin haamuilijoihin, sillä kyllä siinä tarkka haamu oli... (Siinä missä olis saanu olla kunnon punainen viiva;)) Haamuviiva oli kyllä ihan leveä, vähän kuin sinulla ensimmäisessä tikussa Salainen toive!

Eli mites nyt? Käytetään toinen tikku, vai unohetaan asia vaikka viikoksi ja jos ei kuukautisia näy, testataan vielä kerran? :confused: Mitä tuo haamuviiva tarkalleen ottaen tarkoittaa?

kp nyt 34/29
 
Neiti
Niinhän se taitaa olla... Kauheeta miten pelottavaa tää on...
Tsemppiä oviksen metästykseen b:)d

Jennynny
Haamu on haalea plussa :) Kyllä onnittelisin jos siinä ihan väriä on :) Laita kuvaa meille? :whistle:
Täällä palstalla testikuvia katottuani sanosin sun haamua plussaks jos se samanlainen on ku tuo mun eka testi :D
 
Salainen toive Tänään päivemmällä soittelen, kun on soittoaika. Täällä toivotaan yhteydenottoa heti plussasta, vaikka ajan saa sitten vasta selvästi isommille viikoille :)

Jennynny onnea haamusta, ja kuvia :D
 
:ashamed:En ottanut aamulla tikusta kuvaa, ja nyt luuraan täällä töissä. Jospa saan aikaiseksi illalla tai huomenna tehä homman uusiksi ja napata sen kuvankin:)

...Eli viivan pitäisi vahventua ajan kanssa?
On se hassua vaikka neljättä tässä odotellaan niin ei ole koskaan ollut vielä tällainen hifistelyfiilis - oon käyny aina nakkaamassa pissapurkin labraan kun on menkat ollu tarpeeks myöhässä ja varannu sitten ajan neuvolaan. Nyt ei taho malttaa millään!:p -> ihan selviä iltatähtioireita?
 
Jennynny, onnea haamusta :flower: Raskaushormonithan tuplaantuu parin päivän välein eli voisit tehdä uusintatestin ylihuomenna. Paitsi että mää oon kyllä aina ollu niin täpinöissäni, että oon testaillu joka päivä :D

Salainen toive, rimpauta vaan. Voihan sen ekan neuvola-ajan sitte perua jos huonosti käy. Saapahan ainaki ajan varattua ittelleen sopivaksi, jos neuvolassa ois ruuhkaa niillä viikoilla.
 

Yhteistyössä