+ + +TAMMIKUUSSA PLUSSAAVAT, helmikuuta suunnittelevat+ + +

+++TAMMIKUUSSA PLUSSAAVAT, helmikuuta suunnittelevat+++

perjantai 21.1.2011

KUUMEILEVAT
Nimimerkki...................Kiertopv:t..........Ikä....Haaveissa...Yritys
Shiny..........................kp51/?..............23v...1. lapsi.......yk4
henssu........................kp49/28............18v...1. lapsi.......yk1
undercovergirl.............kp46/29-31........26v...1. lapsi.......yk11
Epa_88........................kp37/30....................1. lapsi.......yk3
Salainen toive.............kp36/24-36(44)...22v...2. lapsi......yk2
Mariel85......................kp35/?...............25v...2. lapsi.......yk3km2
Jennynny....................kp34/29..............31v...4. lapsi......yk1
Villervalla....................kp34/30..............27v...3. lapsi......yk1
macy gray...................kp30/30-34.........30v...2. lapsi.......yk14
AiraM..........................kp29/~34.....................................yk2
Viulu...........................kp28/28-30.................4. lapsi.......yk2/6
lisse............................kp28/30-45................2. lapsi........yk2
Sinderella....................kp26/28-29.........38v...6. lapsi.......yk1/3km1
anniala........................kp25/26-30..........23v...2. lapsi
Mirage.........................kp24/26-27.........29v...2. lapsi......yk5
äiti x4..........................kp22/27..............32v...6. lapsi......yk1
*Justiina*....................kp22/30-32.........38v...3. lapsi......yk1
MolliMelooni.................kp22/35-38(40)...32v...2. lapsi......yk3½v
Minnarun.....................kp21/29-31.........30v...3. lapsi......yk6
jonna_82.....................kp20/29-32.........28v...1. lapsi......yk8
bluebaby......................kp19/28.............26v...1. lapsi......yk3-4v
pikkumy.......................kp19/28.............25v...1. lapsi......yk4
Gabrielle......................kp19/32..............29v...1. lapsi......yk5
koiksa-79.....................kp19/28-36.................3. lapsi......yk2
SiSa78.........................kp17/28-30..........32v...2. lapsi.....yk2/4
adora..........................kp16/28-30..........25v...3. lapsi......yk3v+
Eevaliisa Nwogu...........kp15/27..............26v...3. lapsi.......yk1
Kauniina Päivänä Tuut...kp15/27-29.........33v...3. lapsi.......yk5v+
Neiti-81.......................kp11/24-29.................3. lapsi......yk1v+km2
Zanca..........................kp11/26-31.........26v...1. lapsi......yk7
Viola30........................kp9/27...............31v...2. lapsi.......yk8
Liina87........................kp7/29................23v...1. lapsi.......yk9
iloksi...........................kp6/31-33...........28v...1. lapsi......yk4,5v
Matilda-08...................kp4/26.......................2. lapsi.......yk4
Barbamama35.............kp3/23-28...........35v...3./4. lapsi...yk5
myrskytuuli..................kp?/?..................33v...2. lapsi......yk?
mileon.........................................................5. lapsi

TAUSTALLA
mahara, Agaetis, Amf, Sanelma, Coya, Paha päivä, Marble, very important baby, Nasukka82, Heathy, A-H, pia, Mukiin menevä, viuhpiipore, toiveikas -87, Safiirix, Sarmiina, Taikapeili, Nallekarkki, Liljah, BloodyEnd, marika 83, Nuplu, Vuokko84, Constance, wilkat, angelfish, Joko, Millukka, inspire, Viuhti10, Peppi Pitkäkorva, kissendaal, Aawatar, An-nie, Mischa10, Muffinssi, Minnäi, Pikku-Saara

PIINAILIJAT
Mariel85....................dpo16
Salainen toive............dpo14/15
Mirage.......................dpo13
Sinderella..................dpo4
*Justiina*..................dpo3
SiSa78.......................dpo2
MolliMelooni...............dpo0/1

PLUSSANNEET 2009
joulukuu: MaybeSomeday ~ Tellu30
PLUSSANNEET 2010
tammikuu: Riemu ~ tyyty85 ~ Lara- ~ ennie ~ Hyväsetti ~ jemppero ~ Auroora
helmikuu: HayLina ~ Leli82 ~ Neila ~ sutulii ~ Sintsu78 ~ Eveny
maaliskuu: RiikkaVaan ~ piprane ema ~ Sanelma ~ Ezziina ~ Tinker Bell ~ miya ~ AaVee
huhtikuu: Unelmahöttö ~ babar ~ Neppi
toukokuu: Piupula ~ icefairy ~ Milja Sivupolku ~ Sophie84 ~ vauvahaaveilija85 ~ Onnellinen x5 ~ onnipellervo
kesäkuu: Auneliini ~ samara88
heinäkuu: mimia85 ~ Jade- ~ ToinenToive ~ tombatar ~ Jinda ~ Plink ~ Allie81
elokuu: äizikkä ~ nereida ~ Yaden ~ NeliApina ~ tatskattu ~ dyyni
syyskuu: Aada87 ~ Iksu81 ~ Diipeli ~ Ciba ~ JA82 ~ TUUtikiks ~ MyrskyMaija ~ PohjanTuuli ~ amma
lokakuu: sannikki ~ lumihiutale85 ~ tirpula ~ Mimmimami ~ Hiipu1 ~ skumppis ~ Silva ~ MyDream
marraskuu: tätimoonika ~ skorpioni07 ~ Manzu ~ Kristen ~ karvatonkoira ~ hemari ~ valtsukka ~ HelinäKeiju10 ~ Pumpuliini ~ vimmu
PLUSSANNEET 2010 joulukuu: iines83 ~ miimii10 ~ Okaasan ~ kamiraro ~ sandemar ~ Leo81 ~ Huldasharks ~ kolmannen haaveilja ~ kaneli83 ~ JiiMii82
PLUSSANNEET 2011 tammikuu:
Lisey..............8.1. .....kp29/28-32...28v...............2. lapsi...yk2
Mirage............19.1. ...kp22/26-27....29v...dpo11...2. lapsi...yk5

Odotuspuolen yhteinen pino:
+++ 2010 alkaen haaveilleet ja plussanneet +++
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1877104-2010-alkaen-haaveilleet-ja-plussanneet/

HAAMUILIJAT
MiiJane76.........19.11.
Salainen toive...19.1. ...kp34/24-36(44)...22v..........2. lapsi...yk2
Jennynny..........21.1. ...kp34/29.............31v..........4. lapsi...yk1

Tervetuloa uudet ja vanhat! :wave:

Listaa päivittää: macy gray

Listalla näkyvät tiedot nimimerkin lisäksi:
kp??/?? tai kp??/??-?? = Meneillään oleva kiertopäivä / kierron pituus.
??v = Kuumeilijan ikä
?. lapsi = Monettako lasta yritetään
yk? = Monesko yrityskierto meneillään (Jos yritystä on ollut pitkään, voi merkitä myös vuosina)
Yk?/? voidaan merkitä silloin, kun yritys jatkuu keskenmenon takia (Ensimmäinen luku on meneillään oleva yrityskierto ja jälkimmäinen yrityskiertojen kokonaismäärä. Plussakierto ja raskausaika lasketaan yhdeksi kierroksi)
km?= yrityksen aikana tapahtuneiden keskenmenojen määrä
Yksi kierto on kuukautisten alusta seuraavien alkuun kierron pituudesta riippumatta.
Jos yritystä ollut pitkään eikä kiertomäärä selvillä, voi ilmoittaa myös vuosina.
Piinailijoiden lista:
dpo? = Päivät ovulaation jälkeen. Ovista tikuttavat voivat ilmoittaa plussapäivän (dpo-1)

Kysymysmerkit tarkoittavat numeroita :D

Plussarikasta tammikuuta!

Viimeksi muokattu:
Pitkästä aikaan pomppasin katsomaan tänne kuulumisia. Tarkoituksellisesti olen pitänyt hieman taukoa palstailusta, eli olen yrittänyt lievittää vauvakuumettani ;) Ja alkoihan minulla pari viikkoa sitten myös vuorotyö palvelukodissa, joten aikakin on ollut rajallinen.

Eikä täällä ole mitään ihmeellisiä kuulumisiakaan, niin tylsä tämä kierron alkupuoli :) Noh, ovis pitäisi olla tässä parhaillaan tai muutaman päivän päästä. Hyödynnetty on ahkeraan, mutta mies on töissä ikävästi lauantai iltapäivään asti ja itsellä on lauantaina iltavuoro ja perään sunnuntaina aamuvuoro. Joten kaikki voitava on nyt tehty!

Täytyy mennä muumileikkien pariin kuopuksen kanssa. Neidille oviksen metsästys onnea! Ja yhteiset onnittelut plussa-testeistä niille ketkä niitä nyt oli saanut :)

Salainen toive > Hyvä idea. Kiitos! :flower: Lisäsin linkin päivityksiin. Viimeisimmässä löytyy plussanneitten perästä ja etusivun listalla aikaisempien pinojen jälkeen eli on viestissä alimpana. Laitoin sen eri kohtiin, koska ajattelin sillä tavalla olevan helpoiten löydettävissä. :)

Minun silmilläni katsottuna testiviiva on vahvistunut ihan selkeästi. Tarrasukkia! =)

Jennynny > Onnittelut haamusta ja vauvaliimaa pikkuiselle! :flower: Yleensä viiva vahvistuu, jos käyttää saman merkkistä ja herkkyistä testiä. Jos testi on tallessa, niin laita töiden jälkeen kuva katsottavaksi. Niitä on aina mukava tiirailla omaa plussaa odotellessa. :)

Neiti-81 > Minä myös suosittelen tikuttelemaan kahdesti päivässä, jotta plussa ei pääse ohi. Jotenkin vähän "kuulostaa" myös siltä, että stressi meinaa tunkea seuraasi. Se saattaa viivästyttää oviksen saapumista, joten lääkitse tilannetta rentoutumisella. Plussatuulia ja vauvapölyä!

Mirage > Siirsin ja lisäsin. :) Välillä nuo dpo-luvut ovatkin listalla olleet kaikilla piinailleilla, mutta on sitten tilan puutteen takia varmaankin tippuneet pois. Pitkien nikkien mukaanhan nuo listat täytyy muokata. :)

Zanca > Kotitestiltä tilasin minäkin nuo Sofit. Olen aina sieltä tilatessani maksanut sen pikatoimituslisän, jotta tilaus tulisi kahden päivän sisällä eli ykkösluokan postina. Toimitusehdoissa kun mainitaan normaalin toimitusajan olevan 3-4 arkipäivää enkä minä malta niin kauan odotella. :D

MolliMelooni > Laitoin sulle piinailulistalle 0/1. Muutetaan sitten, jos luku tarkentuu tai muuttuu. :) Plussatuulia!

Omaan napaan ei kuulu mitään ihmeellistä. Ajattelin tänään tikutella ovistestillä ja katsoa mitä se vihjaa ultrassa näkyneestä follista. Yhtään ei ovisolo ole, mutta ei varsinaisesti raskautunutkaan. Mahdollisuudet tärppiin ovatkin pienet, joten koitan pitää toiveajattelun realistisella tasolla.

Heips :wave:

Jennynnylle onnitelut haamuplussasta, kyllä se siitä vahvistuu, jos vaan pystyt niin pidä 2 vrk taukoa testauksessa :heart:

Mulla nyt dpo4 (vaihdatko MG sitten kun seuraavan kerran päivittelet :kiss: ) Mutta en siis ihmeitä odottele kun alotin ne terolutit ennen ovista :kieh: mutta kyllä mä varmaan heti jossain vaiheessa kun tilaisuus tulee, testaan herkillä liuskoilla, ihan huvin ja harrastuksen vuoksi :LOL:

Rauhaa piinailijoille
sekä
Iso plussapuhuri täältä aivan kaikille

Justis

Neiti-81 > Jotenkin vähän "kuulostaa" myös siltä, että stressi meinaa tunkea seuraasi. Se saattaa viivästyttää oviksen saapumista, joten lääkitse tilannetta rentoutumisella.
Tunnustan:ashamed:
Heti kun on treenivapaa päivä (pakollinen vapaa tällä viikolla) niin ajatukset alkaa karkailla noihin vauvajuttuihin:ashamed: *tanan ärsyttävää:stick:
Treenit pitää niin kivasti noi fiilikset loitolla, mut pakko pitää näitä lepopäiviäkin ja sit on ihan liikaa aikaa ajatella:ashamed: ja tulee herkästi stressattua, vaikkei saisi:|

MG ja Zanca: Mäkin olen tilannu tuolta ja kaks kertaa oon ottanu sen hitaamman toimituksen. Ekalla kerralla tuli kahdessa päivässä ja tokalla kestikin sitten se neljä päivää... Sen jälkeen oon ottanu sen pikatoimituksen, kun sitten saa varmasti siinä kahdessa päivässä =) Neljä päivää on ihan liian pitkä aika mun hermoille odotella tilausta :D

Niin ja siitä oviskipujen puuttumisesta Zanca piti sanoa viel, että voi hyvinkin olla yhteys tohon lyhyempään kiertoon... Kun jos ei sitä ovista tapahtunukaan plussasta huolimatta, niin se kai voi hyvinkin muuttaa kierron pituutta normaalista poikkeavaksi. Näin oon ainakin ymmärtäny... Mä en vaan omalla kohdalla siitä pysty päättelemään mitään kun, mulla on Luget käytössä aina loppukierron ajan niin ei ole "luomu" se loppukierto... Nyt vaan täytyy kovasti toivoa, että se ovis ois kuitenkin tapahtunu kipujen puuttumisesta huolimatta :D

muoks. Laitanpa tähän noiden mun ovistestien kuvat. Siis mullahan noi viivat ei koskaan tulekaan täysin yhtävahvoiksi. Kummastelin vain kun kp 14 viiva on mun mielestä samanvahvuinen kuin kp 15 viiva ja silti digi näytti plussaa vaan tosta kp 14 tehdystä näytteestä :confused: Tein siis molempina päivivä samasta näytteestä myös digin. Onko tuo kp 14 viiva teidän mielestä vahvempi? Kai siihen digiin täytyy vaan luottaa, kun mitään tuntemuksia mulla ei ollut ja itse en näe noissa viivoissa eroa, tai jos näen niin mun mielestä just toisinpäin... Eli mun silmään toi kp 15 viiva saattais olla hitusen vahvempi. En tajua :confused: Täysin hukassa tosiaan oisin näitten viivojen kanssa ilman tota digiä :ashamed: Jos se sitten näyttää oikein...?

kp 14

kp 15

Viimeksi muokattu:
Onnea plussanneille!!!!

Mä tikutin tässä kierrossa ensimmäistä kertaa ovista, ei näkynyt ei. Pitäis varmaan tosissaan tikuttaa kaksi kertaa päivässä. Kp 28 eikä mitään ihmeempiä oireita. Välillä nippailee mahasta, siinä oikeastaan se.

Sisa kp 14 on minustakin vahvempi. Miten herkkiä noi ja se digi on? Milloin lupaavat oviksen tapahtuvan? Mulla on kahet eri testit myös, sofin tikku ja herkkä puikko. Niillä on eri tunti määrät, millon lupaavat oviksen, sofi: 24-36h plussasta ja herkkä 24-48 h plussasta. Noi vois tehdä sen eron.
Muoks. Vielä tuli mieleen, että jospa se ovis oli tosiaan kp 14 ja se on laimenemassa nyt kp 15, mutta sitä hormoonia on vielä sen verran, että antaa viivaa?

Viimeksi muokattu:
Hei.
Mulle voi päivittää kp 1 hanat sitten aukes :) Siinä mielessä ihan hyvä että nyt ainaki tietää että on oikeat menkat eikä tarvi pähkäillä mitä vuotoja taas tulee.
Uus yritys sitte ens viikon lopulla aloitetaan :) Se ois sitte yk2
Nyt ruuan laittoon ja illalla vähän sidukkaa ja baarille. Voi ainaki ottaa ihan hyvällä omallatunnolla ettei tarvi miettiä onko vai ei, tein kyllä eilen testinki joka näytti negaa et sillee.

Hyvät viikonloput kaikille.

Ja onnea plussanneille!!

Zanca: Kiitos kommentista =) Ton digiovistestin herkkyys on 40mlU/ml. Ja se näyttää plussaa 24-36 tuntia ennen ovista. Mä olen heittäny ton Pregcheckin liuskatestin paketin jo pois :headwall: En siis pysty tarkistaa mitä siinä sanotaan, mutta herkkyyttä siinä ei muistaakseni mainita.... Enkä muista yhtään kuinka paljon ennen ovista se näyttää plussaa eli onko se 24-36h vai 24-48h :confused: Tietääkö joku muu?

Taitaa sitten olla mulla vaan silmissä vikaa kun en näe, että toi kp 14 viiva on tummempi :LOL: Mutta parempihan se niinpäin on, että se on tummempi!!! Muutenhan joutuis kyseenalaistaa ton digin luotettavuuden...

muoks. Nyt siis on jo kp 17 mulla menossa... Että ihan ajankulukseni aloin tota asiaa jälkikäteen pohtimaan :D

Viimeksi muokattu:
äiti x4, onnea nyt sitte alkaneeseen kiertoon!

Sisa, hiukkasen vahvempi on kp 14 minustaki...

Täällä mietitään mahdollisia kiinnittymisoireita. Luin jostaki sivuilta, että näillä päivillä munis kulkeutuis kohtuun ja viikko oviksesta kiinnittyis. Eli ens maanantaina ja tiistaina vois alkaa kuulosteleen vatsaoireita. Paitsi että tänään aikasemmin tunsin vihlasua mahassa. Tosin tein sillon jonku äkkinäisen liikkeen eli varmaan johtu siitä. Mutta on nyt illalla kyllä vatsaa nipistellykki. Mutta ei kai dpo4 voi olla kiinnittymistä. Kaikissa löytämissäni sivuissa puhuttiin viikosta oviksen jälkeen.

SiSa78 > Minunkin mielestäni se kp14 on vahvempi. Eikös se niin mene, että useamman plussan tullessa se eka on se mistä lasketaan? Eli siinä mielessä ei ole merkitystä, kun molemmat testit näyttävät testiviivan noinkin vahvana. Digiin ja omiin tuntemuksiin luottaisin. :) Vauvapölyä!

Zanca > :D Kiitos tiedosta! Tilaanpa sitten seuraavalla kerralla hieman edullisemmalla hinnalla, mikäli parissa päivässä saapumista ei ole tarvetta varmistella. :) Näillä testien tilausmäärillä pienikin säästö taitaa kerryttää isoja säästöjä. :LOL:

Testit tulivat. Ehkä huomenna saatan yhden dippailla, jos satun heräilemän sopivaan aikaan eikä rakko ole ihan pinkeänä. Olen nyt parina yönä nukkunut levotomasti ja nähnyt kummallisia todentuntuisia unia. Pissallekin olen sitten joutunut nousemaan, kun heräillessä on tuntunut tarvetta ja nukahtaminen tuntunut mahdottomalta ilman käyntiä. Luulen sen kyllä johtuvan tuosta taivaalla täytenä möllöttävästä kuusta, sillä se sotkee nukkumistani ja sen myötä myös uniani joka kuukausi sen 2-3 yön verran.

Sitten talohaaveasiaa: Iik! :eek: Rahoitusasia on kunnossa ja meihin ollaan yhteydessä, kun muutaman uuden kohteen myyntiin tulo varmistuu. Päästään ensimmäisinä tai ainakin ensimmäisten joukossa katsomaan kiinnostaako. Olemme saattaneet jo löytää sopivan, mutta haluamme vielä katsoa muitakin vaihtoehtoja. Viikon päästä viikonloppuna saattaakin olla useampi näyttö, joita odotan jo innolla.

Kiitos kaikille kommentoijille =) Kyllä taas kannatti asiaansa ihmetellä täällä! Ootte ihanaa vertaistukea :heart: Nyt voin rauhassa uskoa, että se kp 14 viiva on vahvempi ja digi oikeassa. Ne on siis vaan mun silmät kun valehtelee :LOL:

Nyt sit tänään on jomotellu alavatsaa koko päivän. Todella outoa :confused: Oviskipuja tai tuntemuksia ei siis ollut, mutta nytkö on sitten jotain myöhästyneitä oviksen jälkikipuja..? Nyt on siis dpo 2. Saattaa johtua tietysti myös Lugeista. Viime kierto oli eka Luge-kierto ja siinä ei ollu minkäänlaisia sivuoireita, niin luulin ettei mulle niistä mitään tulisikaan...

MG, hienoa. Ei muuta ku hyviä talonkatseluja sitte viikon päästä :) Niin ja onnea testailuihin, jos nyt testaat. Mulle voi muuten laittaa kierron pituudeksi 36. Yöllä hoksasin, että niinhän se nyt tässä kierrossa on.

Nyt ei muuta kerkeä.

Sinderella > Dippasin eilen yhden ovistestin ja se oli vahva nega eli testiviiva vain heikosti nähtävissä. Ei ainakaan oviksta ole siis lähipäivinä luvassa. Ihan paras mahdollinen ei kylä näyte ollut, mutta ei se viiva tujustakaan kummoinen olisi ollut. Raskaustestit ovat saaneet vielä olla rauhassa. Ehkä huomenna. :D Kiitos toivottelusta! =)

SiSa78 > Ovis voi kipuilla myös jälkeenpäin. Luget varmaankin voi aikeuttaa myös oireita siinä missä Terot ja Clomitkin. Olen autuaasti unohtanut tuleeko mulle kipuilua Teroista. :D Kiitos toivottelusta! =)

Mun pää on kipee!
oltii isännän kans viihteel vähä eilen ja nyt sattuu pää:D

ovis plussaki taitaa tulla tänään, meinaan näin aamusta on jo selkeesti vahvempi viiva kuin eilen, muttei vielä yhtä vahva kuitenkaan kuin kontrolli viiva, mut liki :D

Treeni tarttis vetää mut olo on kyl vähän sellanen että taidan mennä takas pehkuihi:D

Neiti-81 > Treeniä ei suositella ns. krapulapäivänä vaikka huonoa oloa ei olisikaan. Kevyt liikunta saattaa piristää ja helpottaa päänsärkyä, mutta sykettä kovasti nostavaa kuntoliikuntaa ei suositella. Otahan rauhassa. :) Plusatuulia ovistestailuun ja intoa peittojen heilutukseen! :wave:

Salainen toive > Lisään. =) Tämä palsta heittelee nyt pihalle vähän väliä, joten odottelen ennen listan päivittämistä josko ongelma poistuisi. Ehkä samalla päästään seuraavalle sivulle, niin ei sitten heti tarvitse kurkkia taaksepäin listaa katsoakseen. :)

lisse > Tikuttelitko aina suunnilleen samaan aikaan eli tuliko testailujen välille yli vuorokauden taukoja? Vahvistuiko viiva missään vaiheessa lähelle plussaa? kannattaa tikutella mahdollisimman säännöllisesti ja viivan vahvistuessa siirtyä testailemaan kahdesti päivässä. Toivottavasti plussat alkaa löytyä. :) Vauvapölyä ja plussausonnea oviksen bongaamattomuudesta huolimatta! :wave:

Itse olen nyt ottanut rennosti ja siksi olen vain satunnaisesti tikutellut. Oletan nyt kierron edenneen Terojen avittamalla rytmillä luomuilusta huolimatta, oviksen tapahtuneen ja simppojen olleen ajoissa liikenteessä. Plussaamiseen en usko, mutta täytyy taas tikuttelemaan päästä. :D Kun ei ovistestiin kummoista viivaa piirtynyt, niin kokeillaan mitä r-testi näyttää. :whistle: Sen verran testiaddikti minustakin on näköjään tullut, että kokeilla täytyy. :LOL: Voi kunpa päästäisiin valmistelemaan muuttoa ja kuumeiluajatukset pysyisi senkin avulla kurissa. Asiaa ei voi kokonaan unohtaa, mutta keskittymisen painottaminen muihin asioihin olisi hyväksi. Onneksi fiilis on ihan rauhallinen ainakin toistaiseksi.

Yhteistyössä