+ + +TAMMIKUUSSA PLUSSAAVAT, helmikuuta suunnittelevat+ + +

Miragelle voimia :hug:

Muuten vaan oma napainen pika päivitys. Tuhrutkin vihdoin loppu, jes! Pääsee nyt kunnolla sitten peittoa heiluttelemaan. Ens viikolla vois muutaman ovistestin tehdä, tarkistaa että se ovulaatio tapahtuu. Nyt on päätä särkenyt, toivottavasti ei särkylääkkeiden popsiminen haittaa tulevaa ovista ja mahdollisia tärppi mahdollisuuksia.

Kiitos, ihanat :hug: Elämään kuuluvat surutkin, ja onneksi läheinen on hyvässä hoidossa. Ei voi kuin luottaa ja toivoa parasta.

mg Samaa mieltä ollaan, että mieluummin tietää etukäteen talon olevan homeessa, jos jotain on. Käy vaan sääliksi, kun mies on sitten lopun päivää ihan pää kainalossa ja pedin pohjalla… :/ on tosi pahasti allerginen. Lähinnä äpisen sitä, että noita homekouluja yms ei korjata kunnolla (tai mieluummin revitä maan tasalle), ja vielä useampi allergisoituu… no, lopetan tästä aiheesta :)

SiSa tärppionnea taudista huolimatta :whistle:

Testin suhteen olen vähän 50-50-mielellä. Toisaalta olen aikas varma, että tunsin kiinnittymisen, mutta sehän ei vielä kerro muuta kuin että jotain yritystä on ollut… Ja itkenyt olen tosiaan enemmän kuin laki sallii ja ihan pienestä (viimeksi eilen illalla jostain telkkarin hömppäsarjasta :D). Toisaalta mitään muita oireita ei ole ollut ja mahaa on nipistellyt kuten ennen tätiä. Lämmöt kuitenkin ylhäällä, mutta normaalit. Josko sitä huomenna kuitenkin testaisi, kun kaveri antoi häneltä ylijääneen herkän testin. Kuitenkin jo dpo 11, niin pitäisi näyttää jos on näytettävää :heart:

Mirage No on mulla allergialääkkeet olemassa. Kun noita muitakin allergioita on. Mutta ei niistä paljon oo apua jos homekämppään/kouluun joudun, kun tuo homeyläaste pahensi hallinnassa olevan sukurasitteena olevan adhd:n (joka tuntuu pahenevan oireiltaan aina jos homealtistusta tulee ja lääkkeitäkin tarttee vaan tuolloin ja jonkun aikaa sen jälkeen kun en pysy ees aloillani) ja laukasi pari muutakin sairautta, joiden oireet menee ihan toisiin sfääreihin. Että yks homealtistus jostain rakennuksesta ja kas kummaa, mulla lääkemenekit kasvaa joka ikisen oireiston osalta, joihin normisti syön tosi harvoin mitään. Hieman eroa syönkö kerran kuus migreenin ajan särkylääkkeitä vai joka ikinen pv.

Kämppien haku on kyllä kivaa :p Vielä kun luulee löytäneensä kodin missä voi asua pidempään niin saa huomata että yhessä ainoassa kesässä asunto menee asuinkelvottomaksi (olin asunu jo parisen vuotta ja sitä ennen siinä vuokrakämpässä perhetuttu, joten hometta ei ollu sitä ennen). Ja tästä tulee muutto jossain vaiheessa, pitää nyt toivoa että tuo naapuritalo (sama taloyhtiö, täs rapus/talos vaan ei isompia asuntoja ole) on yhtä hyväs kunnos. Tai edes joku noista kuudesta muusta talosta ois myös kunnossa eikä vain tämä. Ei siis huvita pätkääkään vaihtaa asuinaluetta.

Hei pitkästä aikaa. Tulin ilmoittautumaan. Mulla meni kone rikki ja puhelimella nää sivut on mahdottoman raskaat selata. En siis kovin paljon ole netissä roikkunut. Taidan olla piinapäivillä ja tullen seuraavan kerran ilmoittelemaan kun kierto vaihtuu.

Tsempit piinailijoille, kollektiiviset pahoittelut pettyneille sekä onnittelut haamuilijoille ja plussanneille!

Huomenta! Onpa ollut hiljaista :)

Omanapaisesti vaan, että testasin aamulla hailakan värillisen haamun :heart: Osaako joku sanoa, antaako nuo sofin one stepit kuinka herkästi vääriä positiivisia? Testiajalla kuitenkin tuli, ja oli (on edelleenkin :)) selvästi värillinen, vaikkakin hentoinen viiva.

Epa
Ei kyllä mitään hajua... Mulla kierrot ollu esikoisen synnytyksen jälkeen lyhimmillään 24pvä ja pisimmillään 44pvä... Että aika lailla heitto oviksen ajankohassa... Vaikka en tiiä ovuloinko aina... Ainaki kahtena viisempinä kiertona selvästi

Kiitos... :) Ajattelin kyllä et nega tulee mut alkoki toista viivaa tulemaan ja sydän hyppäs kurkkuun :D

Viimeksi muokattu:
Salainen toive, selvä plussa!! Onnea kovasti :flower:

MG, kiitos plussatuulista. Se toissapäiväinen vatsannipistys tuntui vasemmalla puolella ja oli sellasta vihlovaa, joten aivan varmasti oli ovis. Mutta mennään nyt vielä sillä, että tänään dpo8 tai dpo2.

Epa, ei aavistustakaan...

Oi täällä on PLUSSIA:heart:
Onnea SALAINEN TOIVE ja MIRAGE!

Voi kun mäkin niin haluisin:ashamed:
Ei auta kun jatkaa harjotuksia :)

).(
kp 9. Eilen oli alamaha ihan tulessa! Isäntää en saanut houkuteltua puuhasteluihin (ok, sallittakoon, eilen aamulla oli kyllä melkoinen sessio :D et ei täs ny mitään puuttees eletä ) ja sain nukahtaa sen kainaloon:heart:
Yleensä mä aina valvon, mut nyt olin kuulemma söpösti uinahtanut siihen kun se katsoi tv:tä vielä.

Tänään pitäs tulla ovistikkuja, ihan mielenkiinnosta jälleen et onkohan näin että on lyhyt kierto nyt taas tulossa.. jos on, ovis olis varmaankin huomenna. Ainakin maha on jatkuvasti kipeä vasemmalta puolelta.. ollu jo 2 päivää..

neiti Kiitos :) Ihan vielä ei uskalla iloita varmaksi, sen verran hentoinen haamu oli kuitenkin vielä. Mutta värillinen kuitenkin :) Ja kyllä se plussa teillekin vielä suodaan! :heart:

Epa Näistä kun aina tietäisi... Toivottavasti ratkeaa nyt nopeasti suuntaan tai toiseen.

Onnea Mirage ja Salainen toive! :flower: Ihania kuvasia teillä! :heart:

Omaan napaan ei kuulu juuri mitään. Ovulaatiota olen yrittänyt metsästää vaikkei sitä vissiin ole oikein osattu hyödyntääkään tässä kierrossa reissujen ja flunssan takia. Nyt menossa kp 29/~34. Välillä menkkamaisia tuntoja joten kai ne pian alkaa. Rinnoissa tosin ei ole mitään tuntemuksia, viime kierrossa niitä oli jopa parin viikon ajan ennen tädin tuloa. Viimeksi kierto venyi 41 päivään, joten katsotaas miten nyt käy... Jos kierto nyt venähtäisikin, niin pieni tsäänssi olisi... Nyt ollaan taas nimittäin molemmat maisemissa ja minäkin tervehtynyt :D

Tarrasukkasia vielä plussanneille! Me muut tullaan lujaa perässä! :wave:

AiraM

Onpa hyvinki näkyvissä toinenkin punainen viiva Mirage :) Onnea sinullekin :flower:

Testit tuli postilaatikkoon. Ihanan nopeaa toimitusta :) Tyylipuhtaan negan testasin äsken. Ei siis enää raskaushuuruja jäljellä. Suunnitelma B siis alkakoon. Ens viikolla käytän toisen testin ihan vaan siltä varalta, että jos nyt oiski jo dpo8. Sitten ens viikon viikonloppuna vois käyttää kolmannen, sitte siitä eteenpäin aina sillon tällön. Kymmenen liuskaahan mää tilasin niin niitä kyllä riittää :D

Salainen toive ja Mirage: ONNEA :flower:

Mulle voi päivittää kp 1 ja yk 5. Vaikkei tästä nyt tietenkään riemuittu, niin positiivista on kierron piteneminen. Ehkä alan vasta nyt kunnolla toipua viime syksyn koetuksista. Myös vuodenvaihteessa alkanut painonpudotus tuo lisää toivoa tähän kiertoon =) Ylös ja eteenpäin siis!

Sori, että humpsahdan näin kylmiltäni porukkaan!;)

Meillä aloitettiin aktiivinen neljännen lapsen harjoittelu joulukuussa, ja epäilen että olisiko tärpännyt heti? Menkat on myöhässä neljä päivää ja rintoja jomottaa + eilen oli iltasella tosi huono olo... johtui suuresta nälkätilasta:D

No, odottelen tässä vaikka tämän viikon loppuun ja teen testin jos ei mitään kuulu... Tuntuu hassulta jos näin nätisti "homma" sujui :ashamed:

mun o-testit tuli ja tänään kp 9 ainakin nega oli, hmm. Ovis on siis sittenkin varmaan tulossa vasta, koska kierrossa lyhimmilläänkin se ovis olis kp 10 tienoilla, olisko noista oireiluista huolimatta luvassa siis taas pidempi kierto? se olisi mukavaa :) Jos ovis olis kp 13, niin se vois parin paivän päästä siis näkyä testissä? mä oon vähä uuno näiden kans :)

Yhteistyössä