Vihdoin ilta....päivät ne vaan valuu samaa rataa eteenpäin, ja aina vähän toivoo, että tulispa jo ilta ja väsy, että pääsis nukkumaan. Onneksi on tuo kuopus minua vähän piristämässä. Kahden kun ollaan niin joka toinen minuutti kuuluu, että "äiti, äiti, kato/laitatko/voinko/saanko..."
Ja onneksi on tuo joulu tulossa, niin saa vähän jo suunnitella, ainakin lahjoja ja muutakin. Meillä ollaan vieläpä hukkaamassa toista autoa, ja mies menee töihin tuolla käyttöautolla, niin ollaan ihan kotosalla ja omalla pihalla suurin osa viikosta. On tässä ollut opettelemista!
Toisaalta, auttaiskohan tämä sitten sietämään sitä kotona oloa niiden alkuopettelujen kanssa, kun on imetys vielä hukassa ja rytmit ei ole kellään kohillaan.
Pinnasänky tuli tänään! :heart: Serkun vaimo toi meille heidän omansa, kun olivat siirtyneet jo isompien lasten sänkyyn nuorimmaisensa kanssa. Voi onnea! Kiusasin lapsia, että mahtuukohan se vauva ollenkaan tähän
Kuopus tuumasi vain, että "höhlä äiti, kyllä se sopii, jos se joskus edes nukkuu". Nii-in, olinkin jo unohtanut ne yövalvomiset....
aika todellakin kultaa muistot! Jotenkin alkoi painamaan mieltä kuitenkin se, että en osaa kuvitella pienokaista pinnikseen? En näe mielessäni vauvaa, en osaa kuvitella häntä meidän arkeen? Ainoa mikä asiasta tekee konkreettisen, on kasvava mahani, jota en osaa varoa. Aina on aamupuurot, hernekeitot tai tiskivedet puserolla, kun en tajua väistää sen vertaa. Tarttis nähdä edes yksi uni vauvasta, niitä näin alussa, mutta nyt ei näy mitään unia.
Vaateostoksille meinasin huomenna suunnistaa, kunhan mies tuo ensin auton kotiin
Paljon on saatu ja pakkauksessa on hyviä vaatteita, mutta ihan omat kotiintulovaatteet vielä puuttuu. Olen ostanut aina silloin tällöin pikkubodyn tai kaksi, mutta ne ei mätsää niiden housujen kanssa mitä olen myöskin ostanut. Niin pitäähän sitä nyt saada iloisen väriset potkarit ja body, joilla tulee kotiin ja otetaan tarvittavat kuvat. Sitten muuten voi kyllä olla minkä väriset vaan, ei haittaa vaikka ei mätsääkään. Oli kyllä tarkoitus itsellekin hakea jostain vähän kivempaa housua ja paitaa, kun olen viikon jokaisena päivänä samoissa housuissa. Mutta ne saa odottaa aikaa parempaa, jospa sitten kun alkaa juhlia olemaan lähempänä. Niitäkin ois jo kahdet tiedossa, apua...mitä ihmettä mää laitan päälleni?!? Ja molemmat vieläpä 40v. juhlat.
Harsoista, kuulin ystävältäni, että Jyskistä saa meillä päin edullisimmat perusharsot. Sieltä meinasin hakea vielä parit, ja ehkä niitä kuviollisia jos tulee vastaan. Ne on niin kivoja, mitä oon nähnyt muilla.
Ei kait mulla muuta, tartti vain vähän aikuisten seuraa kun meinaa olla kovasti asiaa eikä nuo lapset aina korvaa sitä aikuisen korvaa
. Mies kun melko usein omilla asioillaan, joihin ei pääse muut mukaan.
Vilipi ja "Tyyne" 29+6