Mäkään en oo hetkeen kirjotellu , vaik joka päivä käyn tääl lueskelemassa
Täällä menossa öö 25+3 , jos oikeen muistelen . Potkut tuntuu välillä turhankin kovin . Ihan selkeesti tuntuu kun kääntyilee mahassa ylös-alas
Ja välillä huomaa et joku kohta masusta on 'korkeemmalla' kun muissa kohissa ja kova siitä kohtaa . Yritän veikkailla sitten tunnustelemalla et mikä ruumiinosa siinä oikeen on
Synnytystä en oo pahemmin miettiny . Parikertaa oon nähny painajaisia että vauva syntyy kun oon yksin kotona , enkä ehi sairaalaan ... Meiltä on sairaalaan matkaa päälle 60km . Pelottaa kanssa synnytyksessä jos napanuora on kaulan ympärillä , niin ettei pieni saa happea . Meillä on ollu lähipiiris tälläsiä tapauksia vähän liikaa
Supistuksiaei oo vielä tainnu olla . En tiiä , en osaa aatella miltä ne tuntuu
Hankintoja on tehty jonku verran . Vaatteita on ja pinnasänky käydään huomenna ostamassa . Vaunujen ja turvakaukalon osto on pahasti vaiheessa . Mielessä oli jo yhet vaunut , mut ovat liian isot hissiin ja painaavat sen 16 kg , joten ei sellasia jokapäivä viittis rappusia ylös ja alas raahata :< .
Turvakaukalon kanssa oon ihan hukassa . Itellähän ei oo autoo , mut vanhempien autoon sellanen pitäis hankkia . En tajuu mitään niistä isofix yms. jutuista . Mikä merkki on
turvallisin . Pitäis sopia kahteen eri merkkiseen autoon jajaja APUA !
Mitäs vielä...jotain oli mut en ennää muista.
Zarix Just luin jostain et pakkaus vaihtuu koko suomessa sit samaan aikaan .Et joka kunnalla ei oo niitä pakkauksia tiettyy määrää
Reima oy kokoo ja lähettää koko suomen paketit samassa paikasta ja uusien lähetys alkaa kun vanhat on jaettu loppuun . Mäkin laitoin tällä viikolla ne kelan laput menemään .
Nimiä täällä mietitään kovin , kun pitäis sairaalan esitietolomakkeeseen laittaa nimi ehdotus . Liian monta kivaa , ei pysty valitsee parasta
D
Tintti. & poju