Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Nöhveli;27002371:Oon yrittänyt kovasti seurata, etten syö mitään kovin sokerista. Meinaa kyllä valitettavasti homma lähtä välillä aika pahasti lapasesta, kun haluttaa kauheasti jotain makeaa. Viikonloppunakin söin miehen kakkupalan sen lautaselta, kun oli vaan niin taivaallisen hyvää ja oli pakko saada sokeria.Tekis vaan mieli leipoakin kaikkea hyvää, mutta sitten tulee kauheasti syötyä niitä. Onneksi tässä ei nyt tarvi niin nipottaa, kunhan seurailee ettei mee holtittomaksi, ainakaan just ennen neuvolan pissatusta.
![]()
Nöhveli & pikkumöykky 18+4
Jos tekee koko ajan mieli makeaa, niin tyttöä se vaan tarkoittaa..
Totes minulle eräs yli 80-vuotias mummo kaupan jonossa, kun tyttären kanssa käytiin ostamassa isot suklaamuffinit
On meinaan niin järkyttävä makeanhimo täällä, että kaappeja koluan koko ajan jotta löytyiskö jotain ja kaupassa mies nappaa ranteesta kiinni hyvissä ajoin ennen karkkihyllyä, etten ostais herkkuja..Onneksi voin leipomukset pistää tyttären 5v syyksi, sillä se leipo meille marjapiirakkaa viimeviikolla (mie vaan huutelin ohjeesta määriä ja toinen iski ne kulhoon ja sekotti..) Oli mainion makuista, ehkä jopa parempaa kuin viimeksi omatekemäni..
![]()
Tässä muutama:
tyttö vai poika
Kiinalainen kalenteri
Tässä blogissa oli tuollanen vertailu -tyttö vai poika..
Hassut tavat
Tässä oli vauva.infolta tällänen vertailu
Oon tehny noi melkein kaikki ja kaikki ennusti tyttöä..![]()
(lisäksi on se anopin ja tädin ennustajan lause: keväällä joku tulee raskaaksi ja tästä syntyy sukuun jouluksi tyttö..)
Arvaa vaan odotetaanko täällä rakenneultraa.. :heart: mies pääsee sittenkin sinne mukaan, saikin työkuviot muuttumaan niin että pääsee..
Ekan mukaan tyttö
Tokan mukaan tyttö (pitää paikkansa kaikkien lasten kohdalla)
Blogi vertailun mukaan tyttö
Seuraavakin enemmän tyttöön
Viimeinenkin viittaa tyttön
Kuten myös oma olo (joka ollut tähän mennessä kaikki kolme kertaa oikeassa) ja lisäksi äitini sanoi kesäkuussa olevansa aivan varma että tämä vauva on tyttö :heart:
Joten jos rakenneultrassa ensi viikolla näkyy jotain muuta niin olen kyllä enemmän kuin ihmeissäni :O
Voihan testit!Mulla on ollut alusta asti poikaolo, mutta ainoa testi jonka mukaan tulisi poika on sormustesti. Ja voi pojat, että pyörikin vimmatusti!