Tervetuloa vaan mukaan
Ninikki!
Muistinkin tuossa just yhtenä päivänä nuo
tyttö-poikatestit, että pitäis kait niitä testailla ennenku on kuvassa käyty. Täytyypäs nyt yrittää muistaa kokeilla!
Kiinalaisen kalenterin mukaan näytti tyttöä.
Kehon muuttumisesta mainitsinkin jo, mutta mainitsen vielä. Mä tykkään ihan valtavasti tästä ihananihananihanasta massusta ja on muutenkin kiva olla naisellisen pyörylä, kun se pyörylä ei ole kiloista peräisin.
Oon aina ollut pieni ja hoikka, joten ihana kun vaihteeksi tissitkin on
tissit eikä mitkään nyppylät.
Vilipin retrovaunut kuulostaa oikein kivoilta!
Täällä on muuten tosi paljon nyt tullut poikalupauksia!
Lähipiirissäkin syntynyt nyt viimeksi vaan poikia. Joskohan meille sitten tyttö? No, tykkäisin kyllä molemmista, killuttimilla tai ilman. Tytölle vaan olis se nimi jo valmiina...
Ruokarajoituksia oon kattonut sen verran, että pastoroituja maitotuotteita (vaikka ne kyllä suurinosa onkin automaattisesti niitä) eikä graavikalaa. Pellavansiemeniä en myöskään enää syö, en osta myöskään leipää jossa niitä olisi. Maksaruokia en syö muutenkaan ja kalaa oon todella todella huono syömään, joten ei oo niitten kans ollut ongelmaa. Ainoastaan tuo graavilohi on sellainen, jota tekis kyllä mieli, mutta yritän malttaa tammikuuhun saakka... Muuten syönyt aika normaalisti ja yrittänyt vähän katsoa että tulisi syötyä monipuolisesti, vaikka usein lipsahtaakin siihen leipämässylinjalle kun ei jaksa nähdä vaivaa. :ashamed:
Tänään töissä ensimmäinen uskaltautui kysymään laskettua aikaa.
Tähän mennessä kukaan (niistä joille en oo siis kertonut) ei oo vielä uskaltautunut kysymään mun pallokalamaisesta olemuksesta, vaikka vyöryn tuolla pitkin käytäviä ja kahvihuoneita. Toisaalta, ehkä se on sellainen juttu jota ei itsekään viitti mennä möläyttämään jos onkin joku vaikka lihonut... :ashamed:
Eipä tänne muuta tänään.
Nöhveli & ei-niin-enää-niin-pieni pikkumöykky 18+5
ps. Jos noita testejä ja tyttö-poika-selvityksiä on uskominen, meille tulee vissiin sukupuoleton vauva...
Molemmista vain osa pitää paikkaansa.