Vilipi Kiva kun maltat kaikesta huolimatta kokeilla!
Onhan se alkuun opettelua, mutta kannattaa olla kärsivällinen ja antaa niille kestoille mahdollisuus, kokeilla erilaisia yhdistelmiä jne. Ja olla itselleen ARMOLLINEN! Jos käryää hermot niin ihan huoletta kertsit kehiin vähäksi aikaa, että jaksaa taas koittaa uudestaan.:kieh: Osakestoilu on ihan hyvä juttu!=) sillä jo säästää pitkän pennin. Tässä just pidin taukoa kestoilusta, kun en kerta kaikkiaan jaksanu, mutta mua alko heti hirvittää mikä rahatukku uppos kertakäyttöisiin.:O Joten vain yöllä kertistellään (syystä että poika on mallia mäyräkoira = pitkäselkäinen ja lyhytjalkainen, turha ees kuvitella että unihaalarin sisään sais mahtumaan paksun vaipan kun haalarit kinnaa jo ilmankin haaroista. Ja jos ostaa isomman unihaalarin niin niiden terät roikkuu sit peppipitkätossumaisesti yli...).
Mulle tulee välillä kiukkukausia noitten vaippojen kans, kiroan päässäni että miks helkatissa oon ruvennu tähän, mutta kyllä se siitä aina tasaantuu.
Suurin syy kestoilla on se rahassa mitattu säästö, se on huomattava. Etenkin nyt kun tulee toinen ja kaikki vaipat on jo valmiina niin mitä enemmän jaksaa kestoilla niin sitähän pääsee melkein niinko ilmaiseksi vaippojen osalta.
Mutta laita vaan yksäriä, jos mieleen tulee kysymyksiä!:wave:
Ihanata, täällä on maa valkeana!!:heart: Esikoinen pääsee hankeen mylläämään!
Johtuisko
Nöhveli tuo käsissä oleva särky siitä, että vauva painaa jotain hermoa? Voisko siinäkin venyttely auttaa? Meinaan, että jos vauvan sais välillä vaihtamaan vähän asentoa ja hermotkin saattais "päästä pois" pinteestä. Hmmm...?
Weeruskille lämpimät tervetulotoivotukset!!:wave:
Elovenalle tsemppiä!! Toivotaan, ettei teidän pikkuinen kummiskaan kovin paljoa ainakaan ajoissa syntyisi.
Ihan hyvä juttu ottaa neuvolassa puheeksi!
Nännit on hieman arat, rinnatkin toisinaan. Mutta ei ehkä niin paljon kuin mitä muistelen niiden olleen ekan raskauden aikana. Mut ihanan täyteläisentuntuiset on.
Vaikka suht pienet ruppanat ovatkin.:kieh:
Influessarokotetta en oo koskaan ottanu enkä ota nytkään. Pelkään ennemmin saavani siitä piikistä jonkun jutun, kuin sitä itse influenssaa. Miehen sukulaistyttö sai siitä sikapiikistä narkolepsian. Sen jälkeen oon tullu tosi tarkaksi siitä mitä annan itseeni pistää, en ihan kevyin perustein lähe ottamaan rokotteita, jotka ei oo "pakollisia".
Mutta...josko rupeais aamupalalle ja sit piirtäis itelleen naaman, ja lähtis asioille ja ulkoilemaan.
Mukavata uutta viikkoa kaikille näin päivän myöhässä!
Pisang ja Nuppunen 28+6