Mä olen täällä ollut ihan hädissäni, kun tuntuu, ettei vauva ole tänään liikkunut yhtä paljon kuin tavallisesti.Ihan hirveää, miten sitä voikin pelätä. Vaikka kyllä vauvallakin on varmaan välillä hiljaisempia päiviä. Silti kun noita kohtukuolemajuttuja tapahtuu, niin pelolle ei voi mitään. Supistelee välillä, ja odottelenkin kauhulla ja mielenkiinnolla, koska synnytys alkaa. Mies on taas ihan niinkuin perseelle ammuttu karhu, yrittäjyy on niin ihanaa. Kunpa kaikki alkaisi vihdoin mennä hyvin, meillä tulee varmaan vuosituhannen köyhin joulu.
tiinuli Mä olen kans kuullut, ettei kaikki tee sisätutkimuksia siitä syystä, että se saattaa lisätä supisteluja tai tulehdusriskiä jne. Kuitenkin ilmeisesti paikkakunta ja lääkärikohtaista. Samoin meillä ei tehty mitään lantion tilavuuden tutkimista, kai ne sitten olettaa, että normikokoinen nainen voi synnyttää normikokoisen vauvan. En tiedä noista sokereista, mulla ei ole raskauden aikana ollut koholla.
millis mula oli noihin aikoihin myös liitoskivut kaikista voimakkaimmillaan. Vähentyneet ovat vasta tässä ihan äskettäin, ja mahtaako se olla tilapäistä, vai onko sitä jo niin löysä, en tiedä.
Haltia ja peikkonen 38 + 3
tiinuli Mä olen kans kuullut, ettei kaikki tee sisätutkimuksia siitä syystä, että se saattaa lisätä supisteluja tai tulehdusriskiä jne. Kuitenkin ilmeisesti paikkakunta ja lääkärikohtaista. Samoin meillä ei tehty mitään lantion tilavuuden tutkimista, kai ne sitten olettaa, että normikokoinen nainen voi synnyttää normikokoisen vauvan. En tiedä noista sokereista, mulla ei ole raskauden aikana ollut koholla.
millis mula oli noihin aikoihin myös liitoskivut kaikista voimakkaimmillaan. Vähentyneet ovat vasta tässä ihan äskettäin, ja mahtaako se olla tilapäistä, vai onko sitä jo niin löysä, en tiedä.
Haltia ja peikkonen 38 + 3