No minä täällä vielä, vaikka _pitäisi_ olla pedissä. Jäi vaan niin paljon asioita kommentoimatta, niin oli pakko tulla, kun sain lapset nukkumaan (kympiltä!) ja muut hommat hoidettua. Huoh, ollaan ilmeisesti koko viikko taas keskenämme, mies työreissulla, ei pitkän matkan päässä, mutta ihan sama onko lähellä vai kaukana, kun ei kuitenkaan kotona. Perjantaista sitten alkaa miehen loma, viimeinkin!! Aika rankkaa välillä tämä "yksinhuoltajuus", ei lopu hommat, ei.
Piritalle piti vastailla päikkäriasiasta. Silja nukkuu pari-kolmekin tuntia aamupäivällä, sitten ottaa sellasia puolen tunnin-tunnin nokosia vielä ainakin kahdet, toisinaan useampia pikkupätkiä, kun nukahtelee vieläkin usein tissille. Pitäisikös siitä pyrkiä eroon? Siis "ravistella" heti, kun meinaa nukahtaa?
Voi, että jos susta tuntuu välillä siltä, että ajankulumista nopsaan toivoisit, itse kun nautin suunnattomasti tästä ajasta ja näistä hetkistä, kun Silja on vielä pieni. Niin se vaan on erilaista tyytyväisen vauvan kanssa. Molemmat ovat sellaisia olleet, Vili vain erityisen huono nukkuja. Siljalle tutti on tärkeä, mutta viihtyy hiljaksilleen ilman sitäkin, kunhan joku on näöetäisyydellä. Voiko noin pieni jo osata vaatia äitiä (tai jotakuta muuta lähipiiriläistä) lähelleen, kun olin kaverin luona kylässä ja kävin pariin otteeseen vessassa, niin Silja ei tyyntynytkään kamuni ääneen, vaan kitisi, kunnes palasin. Sama toistunut muuallakin. Outoa, mutta kai se äidin tai iskän tuttu ääni rauhoittaa.
Annalle päiväunihiekkaa!!
Vili on hauska, kun mulla joskus (eli aina) on käpälät täynnä töitä ja Silja kitisee, niin käy aina nykyisin sanomassa, että "älä itke, äiti tulee ihan pian". Liikkis!
Vili sanoo isäänsä joskus nimeltä, mutta tyyliin "Simon" auto. Ei siis huutele, että "Simooo", pyyhkimään!

tms. Samoin maistelee mun nimeä; Aniliini-äiti keittää kahvia jne. Jollain tapaa pikkuisen närkästyttää, tai sitä toivoo, että lapsi ei kutsuisi nimeltä. Tuntuisi ihan vieraalta jutulta meille.
Hehheee, mua nauratti tuossa Pellan viestissä, että olisi ollut masussa tilaa vielä yhdelle. Huoh, kun yhtäkin kerrallaan kantoi mukanaan ja oli _tukalaa_, niin miten sitten kahta saati kolmea. Mutta kerrassaan ihanaa kuitenkin kun niitä kaksosiakin tulee, joillekin!

Nasuppikin on siis palaillut lomalta, tulehan päivittämään kuulumisia!
Vippe, kiitos rivinvälivinkistä!

Ja en kyllä tunne sun serkkua (ketään sen nimistä kys. kaupungista) vaikka siellä olen yläateeni käynyt. Kasvot voisivat olla tutut.
Stellan mökkeilystä oli kiva kuulla, mutta pah sille niskajumille, toivottavasti napsahtaa ensi yönä kuntoon!

Ja vikkelyyttä pukkaa teillä Kaislankin kintuista, vauhtimimmi! Ja voihan Leoa, kun äitinsä kännykän tuhosi, milloinkohan meillä sattuu ja tapahtuu, kun tavarat lentää vieläkin?!
Meilläkin muuten Silja Annan tavoin yrittää nousta sitteristä ylös tai paremminkin turvakaukalosta, kun on pystymmässä asennossa. Siis päätäään yrittää nostaa, ei vielä ihan koivilleen kiipeä!
Vili on välillä viime aikoina läpsinyt Siljaa, mutta jo sekunnin päästä silittää ja pyytää anteeksi. Oli tänään niin kiltti poika, eilen oikea riiviö. Niin ne päivät vaihtelee.
Kiitokset kuvista Keiju ja Sandeman. Pikku-Keiju niin siro ja pieni kuin äitinsä! =) Niin on äitiensä näköisiä kultamuruja, vaikka Sande on tainnut kertoa Nellan muistyttavan isukkiaan enemmän, mutta kun ei häntä olla nähty, niin kyllä niitä äitykänkin piirteitä pukkaa!
Voi että, NIIIN ihanaa, kun Okko-Kamu on menossa mukana!!
Tiitu, jännittääkö sua tuleva synnytys ihan hyvällä tavalla vai pelottaako?
Milloinkohan kuuluu gissasta? Jännää.
Heei, mun on nyt mentävä nukkumaan, vaikka olisihan se täällä mukava teidän kanssanne höpötellä!

Hyvät yöt!