Tahkoojaplussat 73

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aniliini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Iltapäivää,

Hui Keijun "yökohtausta", varmasti säikäytti. Tai just lähinnä se, että jos synnytys alkaakin ja on "keskellä ei mitään". Onneksi meni ohi ja nyt oletkin sitten lähempänä sairaaloita.

Meilläkään ei ole ollut mitenkään säännön mukaisesti ystäväpiirissä ollut tapana pitää tuollaisia vauvakutsuja, siksi en osannut yhtään odottaa. Ja sama kuin Nasupilla, en ole aikaisemmin juuri ajatuksesta edes ollut kovin innostunut sattuneesta syystä. Ja olen suoraan sanottuna pitänyt niitä vähän jenkkihöpötyksenä (baby shower), mutta tämä olikin ihana yllätys ja mukava rentouttava ilta ystävien kesken. Kaverit sanoivatkin, että ovat jo kauan suunnitelleet kekkereitä, kun eivät saaneet mulla polttareitakaan järjestää (mentiin salaa naimisiin). Mukavaa, että gissallakin oli mukavat kemut.

Toivottavasti vyöhyketerapia tuo avun Piritan vauvalle, rankalta kuulostaa. Tsemppiä edelleen.

Argh, mikä lääkäri gissalla. Sitä mäkin mietin, että oliko tuo sessio tosiaan sitten ihan sitä pelon läpikäymistä varten varattu? Jos oli, niin onpas epäsopiva lekuri valittu.

Nyt täytyy kirmata ruuan laittoon, mies tulee kohta kotiin... Palaamisiin (täytyy kyllä varmaan vielä illalla kurkata, josko Mannalta olisi tullut uutisia).

Tervehdys! Ikäviä uutisia oli Mannalla, voi itku :(
Sanelmaa vielä jännätään kuitenkin.

Toivottavasti Piritta saat ajat mahd. pian eikä vt ole lomalla nyt. En nyt muista miten yleensä lomansa pitää, viime kesänä en tainnut hällä käydäkään. Ja ennen kaikkea, kun pääsette niin toivottavasti auttaa pikaisesti. Hän osaa sitten arvioida hoitokerrat ja tiheyden. Eikä ole mikään ryöstöhintainenkaan, hintahaitari kun vaihtelee melkoisesti.

Nekku, ei mulla varsinaisesti ole sellainen olo että bebe saattais tulla etuajassa. Möyrintä on lisääntynyt ja liikkeet näkyvät niin selkeästi ulospäin että näytän välillä ihan Alienin uhrilta. LIsäksi alavatsassa on kipuja, kun pää laskeutuu kohti lantiota ja kipuja aiheuttaa beben möyrintä muutenkin, nyt tuntuu selkeästi myös hartioiden liike alempana. Pää se tuskin on kun on jo tuolla lantiossa. Eilen illalla taas miehen kanssa naureskeltiin hänen liikkeitään. Toinen kissa halusi nukkua mun masua vasten ja laittoi kaikki neljä tassuaan vasten masua, liikkistä.

Gissa, täsmälleen samat mietteet mullakin on. Välillä kauhulla odottaen, välillä onnellisena, ja siis nimenomaan elämää vauvan kanssa. Mua on kyllä auttanut ihan mielettömästi miehen kanssa juttelu, on niin paljon tukena ja mukana etten parempaa voisi toivoa. Saa mut aina rauhottumaan realistisuudellaan ja täsmälleen oikeilla sanoilla oikeaan aikaan.

Toivottavasti sun tämänpäiväinen lääkärikäynti menisi hyvin.

Tiitulla ja Gissalla on ollut tosiaan ihanat yllärikutsut. Meilläkään ei ole ollut ystäväpiirissä tapana pitää enkä odota niitä itsellenikään, sitäpaitsi kaikki ovat lomalla ;) Mutta mukaviahan tuollaiset kokoontumiset ovat ja usein kaukana siitä jenkkihössötyksestä.

Ilma on tosiaan viileä mutta useinhan kesäkuu on tälläinen. Mökillä oli kyllä poikkeuksellisen upeat ilmat mutta sieltä puuttuu viileä merituulikin. Odotan kovasti miehen alkavaa lomaa (7.7., heh, yllätys).Tietty nytkin on ollut ihanaa kun ollaan saatu olla illat yhdessä, eilenkin ulkoiltiin kissojen kanssa puolenyön aikaan, niin uskomattoman valoisaa on edelleen.

Nyt täytyy valmistautua viemään kissat hammaslääkäriin joten moro!

Pikaisesti vain. Viime yö meni taas samaa rataa kuin sitä edellinen; supisteli klo 03.30 asti 15-20 min välein. Sen verran kipakoita tapauksia, että sai puhallella keskittyneesti ne kestääkseen. Mä oon vähän ymmälläni, kun menee niin eri rataa kuin viimeksi! Nyt ei päivällä ole supistellut kuin ihan yksittäisiä. Sen sijaan tota samaa, mistä Keiju sanoi, että tyyppi ruuvaa hartioitaan tuolla alhaalla. Tuntuu aika inhalta. Eipä tarvii ainakaan liikkeitä laskea… Väsyttää melkoisesti, kun en unta ei juuri ole kaaliin tullut ennen kuin supparit ovat yöllä laantuneet.

Lähden hakemaan L:a pyörällä pk:sta. Pyöräily sujuu tosin melko hitaasti.

Ja tosiaan, voihan shit Mannan uutisia. ;-(