T
Tiik
Vieras
No niin, tuli käytettyä vauva lääkärissä ja itse myös. Olen ollut harmistunut ja pahoillanikin meidän terkkarin ""kiireestä"" käynneillä, mutta näyttää olevan yleinen tapa. Mitäpä sitä kysymään kuulumisia... siitä vaan potilas pöydälle ja tutkimaan ja sitten äkkiä vaatteet päälle ja hups, olet ulkona. Mä olen ihan käsittänyt, että neuvolan touhuihin kuuluisi myös jutella asioista. Eihän siellä edes ehdi kysyä mitään mieltä painavaa ja kummasti auttaisi, jos toinen vaikka kysyisi, mitä meidän perheelle kuuluu ja nukkuuko lapsi hyvin ja tuleeko maitoa ym. ym. Siitä sitten voisi iskeä juttua ja samalla saattaisi löytyä vaikka mitä asiaa, josta vanhemmat haluaisivat puhua. No, onneksi mulla on hyvä mies, jonka kanssa voipi jutella ja haukkua vaikka neuvolan terkkari. =) Niin, se lääkäri oli ihan samanlainen, ei sitä kiinnostanut yhtään vauvan vointi, kunhan vaan lonkat oli kunnossa. Hmm, korviin katsoi pyydettäessä, mutta ei se tainnut mitään muuta katsoakaan. Tutkiko teillä muilla tarkemmin? Ja minun jälkitarkastuksesta sanoi, että tässähän tämä tärkein on täyttäessään lappua Kelalle. Okei, tottakai se on mulle tärkeä, mutta oletan jälkitarkastuksen olevan muutenkin tärkeä, kun kerran siihen on tuo vanhempainrahakin sidottu. Kai sieltä sitten jotain ongelmiakin löytyy naisilta, ei kai sitä huvikseen ole keksitty. Huh, kun nyt rupesi ärrrrsyttämään tämä juttu taas. Vaikka isäni sanoikin minulla olevan asenneongelma... =) Ja nyt onkin taatusti.
Jaa-a, taidan kirjoittaa lisää paremmalla mielellä.
Jaa-a, taidan kirjoittaa lisää paremmalla mielellä.