Sairaalareissu tehty. Tapaaminen lääkärin kanssa alkoi sillä, että hän ihmetteli, miksi laskettua-aikaa ei ole muutettu, vaikka ensimmäisen ultran yhteydessä sen on todettu olevan 2pv myöhemmin. . . ihan hyvä juttu, me ei kumpikaan edes muisteta, että olisi ollut tuommoisesta puhetta. No - se nyt tarkoittaa sitä, että mennään tiistaina kuitenkin uudestaan ja silloin jäädään käynnistykseen, vaikkakin se 2vko tulee täyteen vasta torstaina. Ei enää lähdetty sitä muuttamaan. Yliaikaisuuskontrolliin kuului tuolla käyrillä makoilu, lääkärin odottelu (2h), ultraus ja sisätutkimus. Kaiken todettiin olevan mallillaan ja painoarvio vauvalle oli 3,5kg, eli ei mikään jättiläinen. Sisätutkimus... Lääkäri kyllä sanoi, että hän vähän tarkoituksellakin ronklaa enemmän... mutta sattui. Hän myös teki synnytystapa-arvion siinä samalla. Kiittelin onnea, että lääkäri oli pieni naisihminen eikä se iso mies, joka siellä kuljeskeli niin ikään
Ehdin jo sanoa miehelleni, että jos se on TUO niin mä juoksen karkuun. Sisätutkimuksen tulos oli, että vauva oli viimein kiinnittynyt ja mulla paikat pehmenneet, auki n.2cm ja kohdunkaulaa jäljellä enää 1cm - eli kuulemma hyvin ensisynnyttäjälle. Toivotaan kovasti, että vauva päättäisi syntyä itse nyt tässä ennen tiistaiaamua!
Kaiken kaikkiaan jäi hyvä mieli, ei turhauttanut tulla takaisin. Kuuli kuitenkin, että edistystä oli tapahtunut ja sitten toi lasketunajan siirtyminen kahdella päivällä jotenkin toi lohtua...
Corakos se huolehti että on tullut painoa paljon? Koska sä olet ollut noin kovin hoikkanen, niin painoakin tulee enemmän jotta vauvan on hyvä kasvaa. Mulla on ystävä, hyvin pienikokoinen, jolle on joka lapsesta tullut 25 kg ja kaikki ja enemmänkin on lähtenyt imettämällä. Älä siis huoli sitä nyt.
Nawi, mennäänkös me nyt sitten periaatteessa samaa laskettua-aikaa, etkös tullut sen pari päivää jäljessä?
Tsempillä eteenpäin muorit!
Pienpapu 41+5 tai 41+3