Pahoittelut kaikille menetyksen kokeneille! Nämä uutiset muistuttaa minua (ja varmaan montaa muutakin) siitä, että eletään tosi herkkiä aikoja raskauden jatkumisen suhteen. Jokainen päivä ja jokainen viikko on voitto ja askeleen lähempänä taas "turvallisempia" viikkoja. :heart:
Vitamiineista: Mitään vitamiineja en oo aikaisemmissakaan raskauksissa syönyt enkä varmaan syö tässäkään. Syön nykyään aika monipuolisesti, mutta jos jossain vaiheessa tuntuu että joku vitamiini olis paikallaan niin sitten syön tietenkin
Rautaa olen molemmissa raskauksissa joutunu popsimaan, katsotaan onko sama edessä nytkin. Raskauden alkamisen suhteen mä olen vannonut greippimehun nimeen. Esikoinen tärppäsi 8kk yrityksen jälkeen juuri siitä kierrosta kun aloin juomaan kyseistä mehua, kuopus tärppäsi tokasta yrityskierrosta (ensimmäinen kierto greippimehun kanssa tässä yrityksessä) ja tämä kolmas nyt sitten ekasta yrityskierrosta ja join tätäkin yrittäessä greippimehua ekasta yrityspäivästä asti
Liekö sattumaa, mutta mulla ainakin on toiminut
Tekisi niin mieli ostella jo jotain pientä vauvaa varten... Alennusmyynnitkin olis just sopivasti, jos alkais pikkuhiljaa ostella..
No, ehkä maltan AINAKIN sinne ekaan ultraan asti, eli pari kuukautta vielä
Täällä alkaa joululoma olla ohi ja arkinen aherrus edessä. Väsyttää jo pelkkä ajatuskin... Varsinkin, kun kurkussakin on tunne, että olisin kipeeksi tulossa. Sen tähän kaiken väsymyksen ja uupumuksen keskelle toivoinkin, flunssan. Sata ja yksi asiaa odottaa, että joku ne hoitaisi. Kukahan antaisi mulle pari annosta lisäenergiaa?
suan ja Pärsky 5+1