Äitiyspakkaus ei silmää hivele, joten se jää meiltä hankkimatta, kuten jo vissiin aiemmin kerroinkin. Puhun niin paljon, etten muista mitä olen jo kertonut
Pakkaus on ihan mahtava olla olemassa, mutta meitä se ei palvele, koska vaatemakuni on niin erilainen. On se kyllä ihanaa saada se laatikko ja hypistellä niitä uusilta tuoksuvia vaatteita. Mutta jos niistä 90% jää kuitenkin käyttämättä, niin ehkei se ole sen väärtti.
En mitenkään malta olla ostamatta
vauvalle vaatteita jo nyt. Mutta koska sukupuoli ei ole vielä selvillä, enkä pidä unisex-vaatteista, en montaakaan vaatekappaletta ole vielä löytänyt. Ja tätä siis pidän tässä kohtaa pelkästään positiivisena
Käsin edelleen uniongelmista, eli herään aamulla kukonlaulun aikaan. Kun tähän lisää vielä päälle tänään alkanut
24/7 väsymys, on soppa melkoisen valmis. Onneksi sain tänään nukuttua pienet päikkärit, mutta huomenna on taas päivä uusi edessä ja jännitän jo valmiiksi sitä, miten väsynyt olen. Onneksi tämä kuitenkin on ohimenevää, eikä kestä koko raskautta
Vauva on kyllä vielä näillä viikoilla (ainakin 1/3 raskaudesta) niin suojassa, että ihan hyvin uskaltaisin lasketella,
Rusinatar. Mutta jos asia pohdituttaa, niin kysy neuvolasta mielipidettä.
Raskausoireita ei jatkuvan unentarpeen ja rintojen kipeytymisen lisäksi ole. Vielä. Pahoinvointi alkanee muutaman päivän kuluttua (aina alkanut kuudennella viikolla) ja sen aikana olen totaali loppu. Mutta nautin nyt näistä armonpäivistä, mitä on vielä jälellä.
TarinaMarianna ja Purkka!, annatteko jonkinnäköisen LA:n, niin lisään teidät listalle
kalille voimia :hug:
Tuntuu ihan hirveältä koko ajan päivitellä pudonneita listalta pois. En haluaisi tätä asiaa miettiä, mutta väkisinkin tulee pohdittua jopa ääneen sitä, että meistä syyskuisista noin 10% on kokenut keskenmenon. Aika suuri lukema. Kunpa keskenmenoja ei nyt ainakaan enempää enää tulisi!
Losa 5+1