Syyskuun suloisuudet 2013 *Tammikuussa*

sohvi35
Rockmama AIVAN MAHTAVAA, ONNEA! :flower:

Minä kävin varhaisultrassa, johtuen viime viikon pienestä vuodosta.
Siellä se PIENI SYDÄN TYKYTTI TUHATTA JA SATAA :heart: Itku tuli miehellä sen jälkeen liikutuksesta. Kuvia saatiin monta kappaletta. Koko vastasi viikkoa 8+1, meidän pippu papunen. Rakkauspöllö :heart:

sohvi35 ja pippupöllö 8+1
 
  • Tykkää
Reactions: Astre
Moi kaikille! :wave:

Ajattelin tulla nyt kurkkimaan tänne, viime viikolla tein raskaustestin ja plussahan siihen pärähti. Muutamia tuttuja täältä jo löytyykin. :)

Ikää olis 31, 2. lapsi tulossa, K-PKS ja LA 27.9 Pitikös tuohon vielä jotain muuta lisätä..

Luulen, että tuo LA tulee muuttumaan myöhemmäksi. Mutta ajattelin nyt kuitenkin liittyä tähän pinoon kun laskurit noin näyttää.

ON: Välillä pientä ällötystä ja maahaa nippailee. Ei siis suuria oireita, mut ei niitä tainnu olla esikoisestakaan hirmusesti. Ennen kun tein testin niin oli jotenkin yltiöpositiivinen ja hyvä olo. Siinäpä ne. Nyt siis 5+6 menossa.


Pauki ja papu 5+6
 
Viimeksi muokattu:
jihuu! onnnea hyvistä uutisista rock mama ja sohvi!!! jeeee :flower:

neuvolassa käyty ja kaikki oli hyvin, BMI 24 surkuttelin painoa (165/66) ja sano että normi paino, mulla on lihasta reilummasti ja sano että suurin osa uusinta äitejä on yli BMI 30 joten huoleti. Hemppa 137 paihneet 110/68. paljn lippulappusia yms lomakeita. verikokeet, joita inhoan :D vaikka mulla on hyvä määrä tatuointeja silti kammoksun verikokeita.. puistatus. tosiella kerta onnistu saaha kaikki . seuraava käynti helmikuun lopussa.

ukko on innostunnu tekheen ruokaa, nam nam! tänhään oli suolasiavohveleita pekoni + sipuli+paprika+juusto täytteellä + salattia ja vissyä. en valita! tässä yks ilta teki pitsaa, hyvä mies :p
 
Ihania uutisia Rockmama ja sohvi!!! :heart: Nyt vaan Rockmama laittamaan kunnon palautetta lääkärin töykeästä käytöksestä ja ammattitaidottomuudesta, kun ei kontrollia tarjonnut!

Tervetuloa uudet odottajat! :flower:

ON Tänään kerroin odotuksesta siskolle, koska tarvitsen esikoille hoitajan ensi viikon ultran ajaksi. Tämä olikin miehelleen viime viikolla tuumannut, että milloinkahan sisko taas lisääntyy :D Tänään myös ystäväni sai tietää raskaudesta, kun hän suoraan kysyi. Hän oli nähnyt enneunta, että olin raskaana :) Miten ihmiset oikein aavistaa nää jutut?!

Helmikuun pinon väsään illalla, kun esikoinen on mennyt yöunille.

Tänään on Hese-päivä! Kuola valuu jo valmiiksi... :D

Kirskis 8+1
 
RockMama ja sohvi :heart:
Tämä mamma kävi viikko aikaa torstaina siellä ultrassa ja kaikki oli hyvin, viikkoja oli sillloin 8+1 ja sydän sykki mahoton. Huomenna olisi sitten, ensimmäinen neuvola.
Miten teillä muilla mammoilla tuo vatsa pelaa?? Täällä ei oikein pelaa mitenkään. Mikä avuksi?

eufemia & toukka 9+1
 
Mahan toiminnasta.... Mulla välillä pelaa rutkasti ja välillä on ihan ummella :O Sämpylätaikinaan lorautan aina ruokalusikallisen pellavansiemen rouhetta,ilman sitä kai toimis ollenkaan :(
En tiedä mikä on mutten muista noista muista raskauksista näin aikasessa vaiheessa poteneeni mitään... No kai nämä vuodet on jo tehnyt tehtävänsä,en ole nuori siis enään SNIF!

Ultraa odotellessa (14.2) :D
 
Tänään kävin alkuraskauden ultrassa, viikkoja mulla 6+6. Olin pelosta sykkyränä kun alla yks keskenmeno. En uskaltanu edes ruutuun katsoa, kunnes lääkäri kysyi enkö halua katsoa sitä... No kaikki oli onneks hyvin, 9 mm pitkä ja sykekin siellä pompotti niin kuin piti ja koko vastas just viikkoja. Olipa ihanaa! Toivotaan ettei käy huonosti. Varasin ajan neuvolaankin. Täällä päin se on rv 10 ja puolitoista tuntia voi kestää?!?

Oletteko ruvennu käyttämään mitään vitamiinejä? Mulle suositteli neuvolatäti monivitamiinia, mut en oikein tiiä. Tällä hetkellä käytän vaan kalaöljyy ja d-vitamiinia. Ja lämpöiset onnittelut RockMamalle! Kamalan ihana juttu... =)

tiituli85+"Nuutti" 6+6
 
Ihania uutisia Rockmamalta!! Kyseessähän vaikuttaisi olevan virheellinen diagnoosi, joten valitusta kehiin ehdottomasti. Myös asiattomasta kohtelusta kannattaa mainita. Toivottavasti ei toistu kenenkään kohdalla ko. lääkärin (tai kenenkään muunkaan) toimesta.
Onnittelut Sohville myös hyvistä ultrauutisista!

Aatelkaa, kello lähenee seitsemää ja mä täällä jo haukottelen. Aikana ennen raskautta mun ilta vasta alkoi ja nukkumaan mentiin puolen yön jälkeen. Tosin viime yönä väsytti, mutta uni ei tullut ja sitten vielä aamuyöllä vessareissun yhteydessä sai unta etsiä uudelleen. Onko tääkin jotain raskauteen liittyvää?
 
Voih, kun oli ihania uutisia tullut paljon! Mahtavaa! Meitä on jo vaikka kuinka paljon!

Esimiehen kanssa juuri eilen keskusteltiin siitä että elämä on Jumalan lahja ja kohdussa meidät on punottu :heart:. Ja kuinka pienestä elämä on kiinni.

Tänään onnittelin äitiäni et heille tulee 6. lapsenlapsi (veljelläni 3 poikaa, aikuisia jo) syksyllä eikä se tajunnut ensin mitään ja mä sit sanoin et sä et nyt tajunnu ja toistin ni sit rupes ottamaan tiedon vastaan ja raksuttamaan mitä tapahtuu, sanos vaan et siitä hän eniten tykkää :D Go mamma!

Sit mul löyty tänään parturis HARMAA hius, mamma totes siihen et ei parane ny ruveta vanhenemaan :D

Ihana rupattelutuokio tänään raskaana olevan kaverin kanssa ja kyllä tuntu hyvältä päästä oikeen vertailemaan jonkun kanssa tuntoja.

Oloissa löytyy, väsymystä, turvotusta, ummetusta, mut ei onneks pahoinvointia. Ja nää tissit, au ja toisellekin au, ne on niin turvoksis et käyn koht lainaan naapurin lehmätilalt jotkut rintsikat :D

Ummetukseen auttaa laxoberon, illalla pari kapselia ja aamulla toimii ;)
Tarkkana vaan saa olla et mitä suuhun laittaa, tais mennä muutama pulla liikaa illan kutsuilla :)

Ja huomenna on jo perjantai, isäntä saa projektin valmiiks ja on taas kotona, mä saan nukkua zzzZZZzzzZZZzzz

Hannis ja mansikka rv8
 
Heippa!

Oon tässä muutamia päiviä lueskellut teidän juttujanne ja ajattelin, että miksen liittyisi mäkin tänne kirjoittelemaan :)

Plussasin tuossa pari viikkoa sitten "menkkojen" keskellä jotka osoittautuivat siis vale-sellaisiksi. Tänään käytiin alkuraskauden ultrassa ja sieltähän löytyi 4mm pituinen nykerö sykkeineen :heart: Viikot vastasi yhtä päivää pienempää kuin oletin. Syytä viikon kestäneelle vuodolle ei ilmennyt, mutta enää ei ole vuodellutkaan, onneksi. Jonkin verran jännittää pysyykö matkassa. Yhtään keskenmenoa en ole vielä kokenut...

Oireita on ollut aika paljon, väsymys ja rintojen kipu on tähän mennessä pahimmat, yrjöilyä ei ole vielä ilmestynyt, sitä olen vähän ihmetellyt kun molemmissa edellisissä raskauksissa voin todella pahoin jo 5+ alkaen.

Tämä vauveli on mulle jo kolmas, miehelle ensimmäinen. Mulla on ennestään 7v tyttö ja 5v poika, jotka odottaa myös innolla pikkusisarusta :)

Muoks. Nii ja ite olen 27v.


Leonis ja Nykerö 6+1
 
Viimeksi muokattu:
Ehkä sitä tänne nyt uskaltautuu.. eli toissapäivänä käytiin varhaisultrassa ja kahden keskenmenon jälkeen jännitti aivan kamalasti. Nyt kuitenkin yksi sydän siellä sykki ja 8+5 oli lääkärin toteamus. Kaikki siis hyvin. Huh. Meillä tätä perhettä on vähän enemmänkin, uusperheessä kun elellään eli miehelläni on kaksi ja itselläni edellisestä liitosta kaksi lasta, nyt olisi se ensimmäinen yhteinen jo kasvamassa :heart:

Tässä siis ne tärkeimmät: ikää 38 v. / LA 6.9.2013/ 3. lapsi/jorvi
 

Yhteistyössä