Moikka kaikille, täälläkin uusi odottaja ilmoittautuu!
Laskurin mukaan LA olisi 29.9. / Hullu Amalia / 27 / 2. lapsi / Varmaan Jorvi
Nyt olisi viikot 4+6. Ihan en tuohon laskuriin uskalla luottaa, kun kierto on vaihdellut aika paljon. Plussasin keskiviikkona, enkä ole vielä soitellut neuvolaan.
Esikoinen on 1v 9kk tyttönen. Nyt toivoisin vähän poikaa, mutta olisihan sekin kyllä ihanaa, jos olisi kaksi tyttöä <3
Pitkään katselin, kun kaverit ympärillä alkoivat odottamaan toisia lapsia, ja ajattelin, että itse en kyllä halua vielä pitkään aikaan. Sitten yhtenä päivänä mieli vain muuttui! 31.12. päätin että haluan sittenkin nyt toisen lapsen, ja hedelmöittyminen on ilmeisesti tapahtunut 2.1.-7.1. :O (Tämän laskurin mukaan:
Perhesuunnittelun kotisivut) Nyt melkein tuntuu, että kaikki on mennyt liian hyvin ja helposti, että jo todennäköisyydetkin alkaa kallistua sille suunnalle, että jotain ikävää vielä tapahtuu. Ensimmäinenkin lapsi sai alkunsa nopeasti (2. kierrosta), eikä ole ollut keskenmenoja tai mitään ikävää. Voiko näin hyvä tuuri ollakaan? Olen kuitenkin päättänyt olla stressaamatta!
Mitäs vielä... Vielä ei ole ollut muita oireita kuin että rinnat ovat todella arat. Melkein hankalaa muistaa, että on raskaana. Tuntuu, että olen unohtanut jo kaiken ensimmäisen odotusajalta, mitä ruokia pitää välttää yms. Pitääkin yrittää päästä sinne neuvolaan piakkoin...