Voi kamaluus, kun tulee paha mieli menetyksen kohdanneiden puolesta :'( oikein paljon voimia teille :hug:
Onnea tuplista!! :heart: mieletöntä ihanuutta kaksinkerroin :heart: :heart:
Täälä saa kyllä tunteet laidasta laitaan pintaan, kun lueskelen juttuja. Oma olo on pysynyt samanlaisena, vähäoireista on...vaikkakin tänään turvottaa ja söin pizzan niin ah tätä ÄHKYÄ :kieh: maha on kuin jalkapallo, jos seison suorana. Ei mulla oo ikään ollu tällänen pötsi! Sen siitä sai kun pitsan ahmasin
Onneksi ei sentään pahoinvointia, voin vaan kuvitella miten te joilla oksetusta paljon :ashamed: voimia jokaiselle! Ite en oo aiemmissakaan raskauksissa kärsiny pahoinvoinnista ja toivon säästyväni nytkin.
Täälä kans sydänääniä kuunnellaan vasta ekalla lääkärikäynnillä. Saa nähä kumpi on ensi, ultra vai se lääkärineuvola. Riippuu miten saa ultra-ajan. Muistaakseni edellisissä raskauksissa oon käyny eka nt-ultrassa ja sitten lääkärineuvolassa, jossa kuunneltu sydänäänet joiden oon olettanu kuuluvan, kun ultrassa näkyny elämää
Tyttö/poikaoloa ei mitenkään erityisemmin oo....oon jotenkin melko varma, että meidän poikajoukko jatkuu ja iloinen siitä =) eihän sitä koskaan tiedä kumpi tulee, mulle on ihan sama. Tää on helppoa, kun kaikki on samaa sukupuolta, niin saa kierrättää kaikessa (lelut,harrastukset,vaatteet jne.)
Vauvan vaatteet oon kyllä on kaikki hävittänyt, että senkin puoleen ei väliä
Delila rv6+3