neito84 Voiei :/ toivottavasti ei nyt oo mitään vakavaa. koitas ottaa ihan rauhassa.
miranjakuulostaa kyllä ihanalta. Sulla on kyllä ollut ihana päivä.
Täälläkin oli kolme päivää sitten samanlainen hattarapäivä, mutta sitten tuli täyskäännös mielialassa. Kaikki miehen lässytykset ja vauva höpötykset on alkanu lähinnä ärsyttämään.:stick: Olo tuntuu turvonneelta ryhävalaalta, ja sitten mies tulee silittilemään mahaa ja pussailemaan." sulla on jo nyt niin iso maha mitä sulla on yleensä ollut 4-5:lla kuulla" ähh. Vaikka tiedän miten ihania asioita se puhuu, mutta kai sieltä ärsytyksen takaa paistaa vaan joku stressi ja huoli, kun kuitenkin ollaan näin kamalan alussa vielä ja tuntuu, että aika vaan matelee.
Miehellä on todellakin kestämistä mussa.
pölö täältä tulee voimahalirutistukset sinulle, jaksamista ja voimia sinulle:hug:
kirskis Täällä on käynyt ihan sama homma. makea ei maistu yhtään :/ suolaista tekee mieli, ja ihan kaikkea kiellettyä! aurajuustoa, maksamakkaraa, ja sitten tekee mieli kaikkea tulista kiinalaista ruokaa, vaikka mulla on tää kamala närästys kokoajan, ja tuo tulinen todellakin vaan pahentaa.
Pari yötä sitten alko tekemään ihan vaan jotain mieli, niin pitihän sitä vielä lähteä kaivamaan jotain naposteltavaa.
Mulla on kyllä ollu nyt kakspäivää maailma ärsyttävimmät päivät. Ärsyttää kokoajan. mies tulee töistä ja sanoo moi kulta, niin oon suunnilleen kirveen kanssa sitä vastassa.
ja tiuskin " eikö sulla oo muuta sanottavaa?" no sitten mies vähän imuroi" onko pakko nyt imuroida, kun yritän huilata?" No sitten lopettaa imuroinnin" no etkö sä imuroikkaa, luuletko että mä jaksan täällä alkaa imuroimaan?" Mies on ihana kun kestää mua ja kaikenlisäks yrittää tehä mun puolesta asioita. sitten kun tää väsymys lakkaa niin aion hyvittää mun käytöksen viemällä mun miehen syömään, no vaikka nesteelle sämpyläkahvit
siis tää väsymys alkaa oikeesti ottamaan koville. sitten oon kiukkunen kun ampiainen tämän saamattoman oloni kanssa!
toivottavasti pian helpottais.