Moi!!
Pakko kans nyt kirjoittaa kun en oo pariin päivään jaksanu muuta ku lukee nää viestit..
ensiksikin pahoitteluni kaikille menetyksen kokeneille
mä kerroin tänään pomoille töissä että oon raskaana :O olin suunnitellut että kerron kun jään talvilomalle viikolla 9 mutta ei vaan pystyny enää olee hiljaa
molemmat olivat ihan onneissaan, tosin miettivät jo että miten pärjäävät kun jään mammalomalle
tuli jotenkin ihana olo kun kertoi, en tätä ennen ollut kertonut muuta kuin parhaalle ystävälleni, ei edes kukaan suvusta tiedä
meinasin jos menisin viikonloppuna kertomaan mammalle ja vannottamaan ettei juorua vielä kaikille, mutta tuskinpa se sitten enää kauaa pysyy salassa
toisaalta tekis mieli kertoo kaikille niin "pääsis"
siitäkin mut kuiteskin viel jännittää jos nyt jotain käy.. Päätin etten enää jännitä koko ajan
mahdollista keskenmenoa, ei se auta vaikka kuinka pelkäisi että jotain käy, enhän mä sille
sitten mitään voi!! se on päivän päätelmä ja mietelause
aamulla jo miettisin et olenko enää raskaana ku olo oli parempi kuin viimeiseen 2 viikkoon,
ajatukset tuntui kirkkaalta ja ei paleltanut, mutta kyllä sen töissä iltapäiväl huomas et oon
aivan "paksuna": maha tuntuu raskaalta, kyljet vihloo ja nyt on koko illan ruoan jälkeen
närästänyt ja huomasin tänään et nyt se sama efekti mikä ekas raskaudes oli sekä alus että
lopus ni en voi syödä paljoo tai tulee ihan järkky olo.. käytiin hesel ja vedin kerrosaterian ja
olo on sellanen että olisin syönyt 5 kerrosateriaa
täällä odotellaan sitä ystävänpäivää kovin, silloin olis se eka neuvola <3 en oo oikeestaan nyt
enää miettiny sitä varhaisultraan menoa, ehkä tosiaan odotan sinne tyksiin menoa sitten kun
on se np-ultra. ni eiks se np-ultra oo viikoilla 10-12?! miettisin vaan et just talvilomal osuu
viikko 11 ni jos sais sen sit silloin, ni ei tarttis töissäkään sumplii vuoroi
mä en kestä tätä mahaa, tää on tänään taas ihan järkky pallo, vaik must tuntuu etten oo ees
syöny niin paljon päivisin ku ennen raskautta.. kaikki vaatteet kiristää ja miettisin et pitäiskö
sitä käydä viikonloppuna kattelemassa JO mammapöksyi
farkut ei mee millään kiinni,
täytyy käyttää leggarei tai ulkoiluhousui.. josta tuli mieleen, kuinka moni on käyttäny
belly belttii?? aattelin jos hommais semmosen, eiks sen avul pysty pitämään normipaitoi
pidempään yms??
<3
u
& Papu 5+7