Mukavaa maanantaita! Mulla on pirteääkin pirteämpi olo vaikka heräsin tänään jo klo 5.30! No, katsotaanpa vaan niin alkaa jo klo 18 viimeistään nukuttamaan tänään...
Rizzu, kerrothan heti kuulumisia np-ultrasta! Menitkö Kätilöopistolle vai NKL:lle? Eivät kuulemma kerro sukupuolta ultrassa vaikka sen haluaisi tietää! Näin ainakin Naistenklinikalla, jossa eräs tuttu kävi np- ja rakenneultrissa (LA joskus heinäkuuussa) Olen vähän pettynyt, sillä me aateltiin kysyä kumpi näkyy vaikkei sillä merkitystä loppujen lopuksi olekaan, kunhan vaan ihan uteliaisuudesta huvittaisi tietää! No, en aio sitä varten kyllä yksityisellekään mennä ellei tule muuten tarvetta.
Lotta, mulla on myös erittäin hyvä olo ja tätä on jatkunut jo pari viikkoa (nyt rv 12+3). Tänä aamuna eivät edes rinnat olleet kipeät ja painokin on pysynyt samassa jo kolme viikkoa vaikka olen herkutellut enemmän kuin laki sallii. Huolehdin se minäkin, että onko kaikki kunnossa, mutta ei tässä voi tehdä mitään asian hyväksi. On vain odotettava perjantaista np-ultraa ja toivottava parasta.
Tuolla Tekayn keskustelupalstalla joku äiti väitti tunteneensa sikiön liikkeet jo rv 12 tienoilla! Vaikea uskoa, sillä käsittääkseni ne tuntuvat uudelleensynnyttäjillä vasta rv 16 tienoilla aikasintaan. Voin olla kyllä väärässäkin!