Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä lähden vdduun.
Ei muu auta.
Hän ei jätä minua
rauhaan. Ei mlln.
Uloste mt wacko
on heti
tyrkyttämässä
itseään.. ekalla
minuutill..
kun mä tulen
sivustolle. x
Pitääkö minun siis ostaa otawa ja antaa sille ikuinen spämmi? Paljon maksaisit otawa mediasta jos sä oot mun välittäjä ja saat diilista kymmennen pinnaa lompakkoosi eli boonus tulee mitä halvemmalla saat sen lafkan meille haluisitko sen jälkeen toimia otawa median toimitrajana ja lähetttää trollit ja hakkerit tuhoamaan vauva ja kaksplussasta tehdään taas kaunein vauva lehti ja ehkä vauva taapero jnee jnee mut kaksplus on se kirjoitus kenttien koti aina täällä minä löysin täyden rakjauden kaikkeen vaikka ylpeenä joka kävi lankeemuksen edellä sen tuhosikin se oli oma moka vaik pää vitun pyörällä olikin.

Pitääkö minun siis ostaa otawa ja antaa sille ikuinen spämmi? Paljon maksaisit otawa mediasta jos sä oot mun välittäjä ja saat diilista kymmennen pinnaa lompakkoosi eli boonus tulee mitä halvemmalla saat sen lafkan meille haluisitko sen jälkeen toimia otawa median toimitrajana ja lähetttää trollit ja hakkerit tuhoamaan vauva ja kaksplussasta tehdään taas kaunein vauva lehti ja ehkä vauva taapero jnee jnee mut kaksplus on se kirjoitus kenttien koti aina täällä minä löysin täyden rakjauden kaikkeen vaikka ylpeenä joka kävi lankeemuksen edellä sen tuhosikin se oli oma moka vaik pää vitun pyörällä olikin.
Siis päätoimittajana

OgE hyvä🙏
Me kaikki tiedetään sun ja G:n pervosta suhteesta.

Mulla on täysin eri
kriteeristö kuin
alimman tason
Göögeen cv,
rahaton työtön
lukematon drop out,
äitinsä kanssa yhä
asuva pulloharteinen
freenikko,
ulosteitaan pöntöstä
noukkiva heeboressu.
Tätähän mies on
about..

Thänks but 🚫 nope.
Mä skippaan.
Mun mies on suorittanut
SA/INT-in ja päälle
RUK, mahdollisesti..

Ei lassukka*beetoilla
ole jakoa mun aukoilleni.
Sry but not sry.

Näillä mennään.

x

Noniin sanotaanko näin et ne ysin ja kympin tytöt ja pojat on kaikkein ylimielisimipiä ja "tyhmiä"halveksuvin luokka näin oma kokemukseni. Mullekkin yks kympin tyttö ku jouduin sen ryhmään sanoi elä sä tee mitään sotket vaan asioita ja mä haluun hyvän numeron mut helkatin ylimielistä sakkia tai ainakin jyväjemmari jykylä vittu se jyväskylä pitäis aidata ja kirjoittaa se kauhuelokuva wrong turn 😂 nojoo ootte fiksui oppiin mut miks se toinen pitää lytätä jos ei ole siellä samalla tasolla se talvisodan henki et kaikist pidetään huoli mitä okei sä oot tossa kyvykkäämpi mut valjasta se muiden avuksi elä kilvaksi et meil kaikil ois helpompaa haha jooh mut muistan nyt sen kympin tytön nimen joka sano tän siis nörtti tyttö sen nimi oli satu tikkakosken yläasteelt mitenköhän senkin elämä on sen jälkeen mennyt? Ei mul oo enään mutään kiukkua sinne suuntaan mut tuli tosta sun korkeakoulutetusta mieleen et on siel paljon tavoiltajaan ja käytökseltään ylimielisiä sikoja vaikka niiden pitäisi käyttää älyään kaikkiek avuksi ei siksi että voi brassailla ja ylenkatsoa muita älykkyydeltään sellainen vaan on alhaista tyhmyyttä käytöksen etiikassa

Mulla on täysin eri
kriteeristö kuin
alimman tason
Göögeen cv,
rahaton työtön
lukematon drop out,
äitinsä kanssa yhä
asuva pulloharteinen
freenikko,
ulosteitaan pöntöstä
noukkiva heeboressu.
Tätähän mies on