Syyskuiset 8

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Snoopy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
moi!
pahoinvointi on hellittänyt, mutta tämä ikuinen flunssa ei. nytkin on niin tukkoinen olo, ettei henki kulje eikä kurkku toimi...

jep, mutta työpaikalla kerroin noin viikon päästä plussauksesta, eli heti kun olin lähimmille sukulaisille saanut kerrottua. minulla on vakituinen työ, joten ei paineita onko töitä vielä ens vuonnakin ;) vähän jännitti uuden pomon reaktio, mutta se vain meinasi että oli odotellutkin uutisia, kun en ottanut mitään alkoholia pikkujouluissa :)
kaikki suhtautu yllättävän hyvin, jotkut vähän voivotteli, että miten sä voit olla... mä kun en hirveästi levittele omia juttujani työaikana.

Erittäin hyvin on uutinen otettu täällä töissä vastaan ja pomoni jopa halasi minua! Hänellä on itsellään neljä lasta, nuorin vasta 4 kk eli on kovin ymmärtäväinen. Kerroin vasta viikko nt-ultran jälkeen eli kun alkoi 14. raskausviikko. Kukaan ei ollut huomannut yhtikäs mitään, ainostaan yksi oli ihmetellyt kun olin autolla tammikuisessa firman juhlatilaisuudessa. Silloin oli kulunut viikko positiivisen raskaustestin tekemisestä enkä vielä halunnut kuuluttaa asiaa siinä vaiheessa. Vieläkään eivät ihan kaikki töissä tiedä, mutta varmaankin n. kuukauden sisällä maha alkaa jo sen verran pullottaa ettei ole epäilystäkään!

Toivottavasti kaikki pahoinvoivat alkavat pian voida paremmin! On tuo todella kurjaa kun saa jännittää julkisissa kulkiessa varsinkin kun kaikki kuvittelevat kyseessä olevan krapulan tai vatsataudin. Voi että olen päässyt kertakaikkiaan helpolla ja saan olla siitä kiitollinen.

Heippa kaikille!

Olipas tänne tullut mukavasti juttua sitten viime kurkkauksen:) Jostain syystä minun laskeuttua aikaani ei edellisessä la-ketjussa näkynyt. Onko tarkoitus ujuttaa ne sinne itse vai kuinka menetellään? Minun aikani on siis 11.9.

Mä en ole kertonut vielä työpaikalla vaikka kohta on varmasti ihan pakko;) Jotenkin on ollut niin kovin varovainen olo tän ensimmäisen kanssa ja toisaalta on ollut mukavaa pitää tämä ""salaisuus"" ihan itsellä. Ensi viikolla aion kuitenkin kertoa esimiehestä alkaen, ja odotan iloista reaktiota. Mulla on kanssa vakkaripaikka joten hämminkiä asiasta ei pitäisi syntyä.

On tosi hassua kuinka aamulla vielä piilossa oleva masu iltaa kohti pömpsähtää esiin:) Alkaa varmasti olla tosiaan aika harkita tukivyötä. Mikkelistä en sellaista ole löytänyt mistään liikkeestä:(

Tehdäänpä galluppi, mistä ostatte mammavaatteenne? Lindexiltä en löytänyt kertakaikkiaan ainakaan housuja, taidan kallistua tuonne henkkamaukan postimyynnin puolelle...Kesän tunika-muoti suosii meitä, tietäisi vaan minkä kokoisia ostaa...Meneekö ""sääntö"" niin, että ostetaan ihan omaa kokoa ja malli vaan tekee vaatteen istuvammaksi?

En muista oliko jo juttua aiemmin, mutta mä olen hyväksi havainnut joistakin apteekeista ja ainakin luontaistuotekaupoista saatavan LactoLadyn, joka auttaa ehkäisemään sekä hiivaa että virtsistä. On ainakin mulla toiminut hyvin kylmäpuristetun karpalomehun ja runsaan vedenjuonnin kaverina.

Rentouttavaa iltaa kaikille!

Terkuin Anna, rv 16+3.