Heippa kanssakärsijät, taas uusi viikko vierähti käyntiin...
Kisu_mirrilläkin sama tuomio kuin Nellillä... hiljaiseksi vetää. Toivon teille molemmille kovasti sitä omaa pientä kääröä, jos ei "luonnollisella" tyylillä niin sitten hoitojen kautta! Boogielle myös kovasti plussaonnea! Tuota raskautumisen vaikeutta on kyllä vaikea edes tajuta ennen kuin itse vauvaa yrittää ja tajuaa, ettei se ole niin yksinkertaista. Vaikka maailma on pullollaan vauvoja, niin monen raskauden takaa löytyy varmasti taistelua ja tarinoita, ei pelkästään niitä "oho, ehkäisy petti".
Catriinalle suuret pahoittelut tädistä! Kertakaikkisen harmillista ensin testata haamua ja sitten vastaanottaa täti

Eiköhän niille sun testeille tule käyttöä jatkossa, nyt vaan uusin kujein syyskuun yrityksiin!
Unelmoijalle plussatuulia!!! Ei se pahasta ole elätellä toiveita, mutta onhan se kurjaa tipahtaa pohjalle jos täti saapuukin. Mutta tämä kerta voi ihan hyvin olla SE kerta! Periksi ei saa antaa! Nyt vaan pidät itsesi kiireisenä, ettei ajatukset pyöri pelkästään piinailun ympärillä (paraskin puhuja
Dazeerille myös plussaonnea, oireita jo puskee pintaan...

No hyvä että kuitenkin olet realistisin mielin edelleen, että ei se välttis heti tärppää, mutta toki voi tärpätäkin!
PST:lle intoa ja vauhtia ovishetkiin!!
Joo'o, täällä odotellaan kärsimättömänä ovista. Nyt haluan sen vauvan, piste. Ovistikkuja en ottanut enää käyttöön kun viime kierrossa ne osoittautui tarpeettomiksi. Nyt vaan mietin, että koska aloittaa tjp-hommailu. Vaikka kyllähän tuo ovis mulle on näyttäytynyt aika selkeästi, mutta entä jos se nyt onkin vaisumpi enkä huomaakaan sitä. Alunperin ajattelin, että tänään aloittais, mutta hitto kun pelkään hiivatulehdusta, jos peuhailee liikaa! Noh katsotaan nyt. Oviksen pitäisi enivei olla tuossa loppuviikosta, varmaan perjantain tienoilla.
Tiettekö mitä... mietin ihan liikaa! Käskekää mun lopettaa se!
-Rapsu kp7, ennakoi ja poisti eilen pitkäaikaisen napakorun, ettei napa repeä sitten KUN on raskaana