Syksyn 2009 yrittelijäät

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Manna78
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Voihan harmitus Rapsun tätiä :( haleja täältä paljon! Nyt yhdessä uuteen kiertoon, uusin voimin kun meillä näyttää olevan sama jännäilypäivä.
mamaLiillekin hyvää jatkoa ja tervetuloa takaisin kun se taas on ajankohtaista:)

Kiva kun on muita jännäiltäviä edes kun oma tilanne ei ole pätkääkään jännä. Tämä menkkaviikko on kyllä ainoa aika jolloin ei juurikaan tule ajateltua vauva-asiaa, kunhan on pettymyksestä yli päässyt.
Elina testasitko jo? bd bd bd
Catriinan lauantaiaamun testiä jännätään kovasti. Nyt onkin paljon jännättävää kun heti perään on Nelli ja Unelmoija!

Ei kyllä munkaan miehestä ihan absolutistia saa mutta veikkaan että jos gyne sanoo alkoholin käytöstä niin mies voisi jättää toisen kahdesta oluesta juomatta... vaikea sanoa. Nelli meillä mies jännää jo nyt sitä jos tulee spermatestin paikka;) en tiedä saanko edes olla kotona samaan aikaan jos hän sen joutuu tekemään.

Annulee, mihin sulla määrättiin ne clomit, on voinut mennä ohi mutta olettekos käyneet tutkimuksissa molemmat jo? Teillä on monta yk:ta ollutkin.

Suhde-gallupiin: ollaan mekin menty tänä vuonna naimisiin ja takana on nelisen yhteistä vuotta. Aika sama aika kun Rapsulla siis. Jännä miten meidän joukossa on eri vaiheissa olevia. Sanon nyt vielä että kaikki on aivan yhtä hyviä vaiheita. Olen melkein varma että jos nyt olisin ollut sinkku ja tapaisin jonkun ihanan miehen niin tuskin enää jäisin vuosiksi odottelemaan lasten tekoa. Etenkin jos olisin vauvakuumeinen;) mutta ihanaa että meillä kaikilla ne miehet nyt on ja toivottavasti saadaan tulosta aikaiseksi kohta!

Voi vitsit, onneksi saa jännätä muita kun ei ole itsellä mitään jännitettävää! Catriinalla kaikennäköistä oiretta ja Nellillä jännääkin jännempää labratulosta tulossa. Ja Unelmoija odottaa piinaviikkoa :) Tahtoo niitä plussia!

Kiitos tätitsempeistä, kaikkea sitä joutuu naiset kestämään. Tänäänkin on maha vähän kramppaillut, ei kivaa. Saisi täti vaikka poistua vähän etuajassa kun kerran tuhrutteli niin pitkään. Mitenkähän sille vihjaisi kauniisti... tai no ei tarvii olla edes kauniisti!

Unelmoija, mietin samaa Kauris55:n kohdalla, kun huomasin myös että oli plussannut. En oikein tiedä että mihin hänet laittaisi, kun ei ole tainnut täällä ketjussa paljon jutella eikä ole tänne plussastakaan infonnut. MamaLii ja Sari_80 ovat ilmoittautuneet taustailijoiksi, Homegirlistä en tiedä, mutta ei ole ainakaan tainnut käydä päivittelemässä tilannettansa?

Hih, hauska kuulla että joku muukin käy vaklailemassa muita ketjuja... ;) Mä olen vähän tuonne toiseen ketjuun kirjoitellutkin (tai siellä oikeastaan aloitin, kunnes siirryin tänne), mutta siellä on aika hiljaista ja nyt olen ihan jo teihin kiintynyt <3

Niin kuin Manna sanoi, niin ollaan kyllä kaikki niin onnekkaita, että ollaan löydetty elämämme miehet ja hekin haluavat perustaa perheen. Ennen nykyistä miestäni, huonossa suhteessa eläessäni kävi kyllä niin monesti mielessä, että "pääsenköhän" ikinä naimisiin tai saa lapsia... en sen äijän kanssa oliskaan halunnut. Tyhmähän mä olin että edes suhdetta jatkoin, mutta nyt osaa arvostaa niin paljon kun on löytänyt rinnalleen "sen oikean", ihanan aviomiehen.

Manna, tehdään sopimus että plussataan samana päivänä ja sitten voidaan perustaa ketju tuonne odottavien puolelle, eiks ni! :D

-Rapsu kp2

JOO Rapsu, sovittu, tehdään diili ;)
Olipas helppo suostuteltava...

Mäkin käyn välillä vaklailemassa muita ketjuja. Täällä haave-puolella ei tosiaan muuta kunnon ketjua ole mihin olisin jäänyt koukkuun. Salaa välillä kattelen odotuspuolta, tyhmäminä ajattelee että olispas tuohon ketjuun päässyt, jos... etenkin tätipäivinä. Sitten yhtä Ajatuksissa -ketjua olen lukenut silloin tällöin jo ehkä parin vuoden ajan. He aloittivat vauvahaaveista mutta kirjoittelevat nyt jo tuolla odotuksen jälkeen olevassa ryhmässä (onko se Vauvan kanssa??) ja suurella osalla on se vaavi sylissä. Valitettavasti sitten osa on tuolla Lapsettomuus-puolella. On tää rankkaa. Mutta joo vaklailen minäkin.

Ja nyt lähden kotiin. Ihanaa iltaa!

Käväisinpäs tänään moikkailemassa kaverin vajaan kk:n ikäistä muksua.. Rauhallinen tapaus ja söpis kuin mikä.. :) Kaverikin voi mukavasti ja arki oli lähtenyt rullaamaan mukavasti.. Kerroin siinä samalla tälle kaverille, että meillekin saisi alkaa muksuja tulee jos on tullakseen, mutta mitään paineita en vielä asiasta ota kuitenkaan.. Oli varsin mielissään kaveri..

Huomenna parturiin.. Puoleen selkään vielä viikko sitten ulottunut tukka tulee vaihtumaan rikottuun polkkamalliin, etutukkaan ja raitojakin otan.. :) Varmasti tulee kiva tukka.. Kysymyksiin siitä, miten raskin leikata vastaan sen, että alkoi jo kyllästyttää koko tukka.. Ja hormonaalisen ehkäisyn toukokuun alussa lopetettuani tukkaa alkoi lähteä ihan tuppoina.. Jäljelle jäänyt oli toki tervettä, mutta ohuempaa kuin olin tottunut.. Kaiken lisäksi kaipaan jotain piristystä ja mulla on elämäni aikana ollut pariinkin otteeseen kaikenlaista tukkaa sekä väriltään (platinablondista-goottimustaan) ja pituudeltaan (poikatukasta-puoleen selkään).. Ja aina on ollut kiva tukka.. :)

Galluppiin yhdessäoloajasta vastaan, että pian 7 vuotta.. Niistä viisi ensimmäistä koulujen ja töiden takia enempi vähempi etäsuhteessa (pahimmillaan välimatka 400km) ja hyvin menee.. Kihloihin mentiin viiden vuoden paikkeilla ja nyt sitten vajaa seitsemän vuoden rajapyykillä naimisiin.. Eli hieman ollaan teininä aloitettu seurustelu, mutta tuo vuosien etäsuhde on luultavasti se pelastava tekijä, jonka ansiosta ollaan tässä tänään.. Vauvoja ollaan suunniteltu vuosi, mutta nyt vasta kun juhlat ja muu on ohi ryhdyimme toimeen.. En halunnut häissä herättää "epäilyksiä" vesilinjalla ja muutenkin valitettavat keskenmenoriskit ja mahdolliset pahat olot ratkaisivat sen, että päätimme lykätä lapsenteko-hommia naimisiin menon jälkeisiksi..

Ja nyt sitten odotellaan tuloksia.. Mitään kummempaa en usko tässä kuussa saavamme aikaan, kun mitään oireita ei tosiaan ole.. Ja tuossa vähän reilu viikon päästä pitis menkkojenkin alkaa.. Mutta saas nähdä sitten..

Dazeer83, jännäpäivä 7.9 (viimeistään) ja tänään bilepäivä.. :)

Testasin tänä aamuna, mutta valitettavasti vain yksi viiva ilmestyi tikkuun.
Menkkojakaan tosin ei kuulu, joten testailen varmaan uudelleen viimeistään viikonloppuna, jos mitään ei tapahdu. Mulla on tänään ollut maha sekaisin ja lievää yrjötystä, mutta epäilen sen johtuneen yksinkertaisesti siitä, että tuli syötyä ihan liikaa, kun käytiin kiinalaisen ravintolan seisovassa pöydässä :)

Tuskailen täällä edelleen tän superhitaan kierron kanssa, vasta kp11. Ja ovista vois ootella ens vkon puolivälissä.

Galluppia yhdessäolosta, ollaan oltu yhdessä reilu 12 vuotta. Ensin seurusteltiin 3 vuotta ja muutettiin yhteen, sitten neljän ja puolen vuoden yhdessäolon jälkeen kihlauduttiin ja sitten kun kuusi vuotta tuli täyteen mentiin naimisiin. Ja naimisissaoloa nyt sitten se reilu 6 vuotta. Kyllä on ollut ylä- ja alamäkiä mut ainakin toistaiseksi niistä on selviydytty. Ja kyllähän tässä nyt toista vauvaakin ollaan puuhaamassa :)

Manna78: gyne määräs mulle clomit kun edellisessäkin raskaudessa tulin raskaaksi heti eka kuurin jälkee...tosin, enhän mä varmaksi tiedä oliko sillä viakutusta. Kai sen pitäs tehdä mut jotenkin herkemmäksi sitten raskautumista ajatellen...ja munarakkuloiden kehittymiseen vaikuttaa... Mä vaan ihmettelin kun määräs mulle aika tujun annoksen sitä nyt. Ehkä pitkän kierron ja iän taki...?? En ole käynyt oviksen aikoihin gynellä ultrassa mut nyt sitä mietin et ois toisaalta kiva mennä tsekkaa et kaikki on kunnossa. Kävin tossa puoltoistavuotta sitten kun päätettii et aletaan toista lasta hankkimaan ni ihan perustarkastuksessa ja sillo oli kaikki ok. Et toivotaan nyt clomien tehoovan...mä en jotenkaan haluis syödä niitä enää kolmatta kuukautta.

Kylläpä tuli vettä viime yönä ja ukkonenkin herätti pariin kertaan...huh, syksy on tullut!!

Apuaapuaapua. Taisin juuri äsken tehdä positiivisen raskaustestin. Aivan puolihysteerinen olo, en oikeasti usko, että tuohon tikkuun tuli kaksi viivaa, olen tarkistanut sen noin viisi kertaa, mutta siellä ne ovat edelleen! Ja mulla on tänään edessä kymmenen tunnin todella kiireinen työpäivä. En ymmärrä, miten saan ajatukset kasattua ja pystyn mihinkään järkevään. Tekisi mieli itkeä ja nauraa yhtä aikaa! Siltä kuulosti mieskin, kun soitin sille äsken töihin :D :D :D

Huomenta! Viikonloppu häämöttää... mulla on huomenna vapaapäivä, jee :)

Hah Manna, mä teen ihan tota samaa :D Käyn kans lueskelemassa välillä odottajien puolta ja joka kuukausi mietin, että tohon ketjuun pääsisin tai että mikä ketju tulee ensi kuussa... voi meitä pimahtaneita!

Elinalle suuret pahoittelut negasta! Se on kyllä niin pehvasta nähdä vain se yksi viiva, vaikka kuinka yrittää tiirailla sitä toista... Toivon sydämestäni, että täti pysyttelee poissa ja saat viikonloppuna testata ne kuuluisat kaksi viivaa :)

Dazeerhan on rohkea tukkansa kanssa! On se tukan kasvatus kuitenkin sen verran hidasta. Itse olen ihan tyytyväinen, että vihdoinkin on taas pitkät hiukset. Vuosia sitten olin pitkätukkainen, mutta sitten otin rastat ja niiden leikkaamisen jälkeen onkin ollut sitä polkkatukkaista pitkään.

Annuleelle malttia ja ovisonnea, kyllä ne viikot tässä kuluu, väkisinkin :)

Onkos teillä jotain karvaisia (tai karvattomia) elukoita kotona? Mietittekö, mikä eläimen/eläinten vastaanotto vauvalle olisi? Meillä on kissoja ja välillä toki mietin miten vauvan kanssa asiat menisi. En kyllä oikeastaan silti ole huolissani, meidän kisut ovat niin kilttejä. Vanhin kissa (yli 19v.) on kyllä vähän semmoinen pissailija, mutta mä vähän luulen, että tämä kisu ei taida enää olla meidän maailmassa, jos/kun vauva syntyy... :/ Ehkä eniten mietityttää tajuton karvakokoelma, sitä karvaa meinaan riittää! Vauvan kanssa täytyy vaan imuroida vielä useammin ja yrittää pitää vauvanvaatteet suht puhtaina karvoista :)

-Rapsu kp3, täti näyttäisi poistuvan ennen aikojaan!

Onnea Elina!!! Vähän hienoa kun ensin luin siitä negatestistä ja sitten heti perään plussasta:) nyt tarrasukkia matkaan ja tsemppiä tähän päivään!
Hypätään muutkin samaan junaan kun se kerran on liikkeellä.

Elina, kerro vielä kun takaisin ennätät että oliko teillä jotain erikoista tässä kierrossa käytössä ja kuinka usein pöllyttelitte peittoja?
Oliko sulla nyt sama testi joka antoi edellisenä päivänä negan? Toivottavasti joskus ehdit vastata sieltä onnen keskeltä;)

Tuleepa taas positiivisempi olo kun tämä ketju saa plussan.

Rapsu meillä ei ole karvaisia tai muitakaan lemmikkejä, miehellä allergiaa. Tutuilla on kyllä kissoja vaikka heillä pieniä lapsia onkin. Ei ole tietääkseni ollut mitään ongelmaa.

Toivotaan Annulee että ne clomit tuo sulle plussan, muistaakseni PST käytti clomeja myös pitkään kiertoon ja avittamaan ovista. Korjaa PST jos olen väärässä?
Kuulostaa kyllä aika tujulta annokselta ilman sitä seurantaultraa kun olen kuullut että se saattaa todella kasvattaa munasoluja useammankin samaan kiertoon. Mutta kaipa lääkäri tietää mitä tekee;)

Plussatuulista päivän jatkoa!

Manna: sitä mä ihmettelen just kun luin jostain netistä et clomin kaa pitäs käyttää ultraseurantaa et jos munarakkuloita kehittyy liikaa ni raskautumista ei pitäs yrittää...puh. enpä tiiä... Kaverillani oli viime kierrossa kehittynyt kolme munarakkulaa ja menivät inssiin, ni siel oli kysytty et tehdäänkö silti, et siinä on mahdollisuus, vaikkakin pieni, monisikiöisyyteen... (onx se tollanen sana) Tekis mieli ensi kuukaudeksi, jos tarvii :), ni vähentää ite se annostus sihen normaaliin 1 tbl päivä. Oispa se paukku jos niitä vauvoja tuliskin kaksi (tai kolme...) Miten siitä ikinä selviäisi.

Asuntoasioitakin olen tässä pohtinut. Asumme rivarikolmiossa 81 neliöö mut meil on ahdasta...esikoisellakaan ei ole omaa huonetta kun toinen makkari on työhuoneena ja siel on niin paljon tavaraa...olen sitä miehelleni jo vuosia paasannut et pakko muuttaa isompaan, mut hän vaan vastustelee, pelkää sitä lainanottamista. Mut, kaikki sitä ottaa... molemmilla on kuitenkin vakkarityöpaikka. Sen olen kyllä sanonut et jos raskaaksi tulen ni ennenkuin vauva syntyy, me asumme isommassa asunnossa/talossa. Paikkakunnallamme on yksi aivan unelmatalo, olen sitä kerarn käynyt katsomassakin kun oli myynnissä, nyt on kyl otettu myynnistä pois kun ei mennyt kaupaksi. Mut siitä haaveilen, siin on kyl sit jo tilaa aika runsain mitoin,mut, se ois niin ihanaa. MÄ oikee kärsin siitä tilanahtaudesta ja joka paikka on täynnä tavaraa ja mitää ei voi kunnolla edes sisustaa kun ei tule kauniisti esille ja aina jos on jotkut juhlat tms niin on hirvee siivoominen et saa asunnon näyttämään siltä et sinne voi tulla vieraita. Huh...Millä sen äijän sais tajuamaan et se on pakko vaihtaa nyt. Niin siis se asunto :) Onko jollain hyviä vinkkejä?
Hmm, pitää ehkä tehdä tässä välillä jotain töitäkin ...! Aina pelkään kun näillä sivuilla käyn et joku näkee mitä teen...en nyt ehkä haluaa jakaa näitä vauvahaaveita työkavereitteni kanssa. Itse asiassa vain kaksi kaverianikin vaan tietää et yritetään.

Onnea, onnea, onnea Elinalle! Supermahtava juttu! Pidä plussajuna käynnissä, mä odottelen jo asemalla. :-)))

Käyn äkkiä syömässä, ja palaan sitten palstalle.

Catriina kp 25

Jeeeeeeeeeeeeeeee Elina!!Pikanen onnittelu Ennen toihin lahtoa. Nyt meidan plussa juna lahti liikenteeseen. Ou jee. Ja Elina sitten ajelet vain sinne suuntaan missa nyt seuraavaksi jannaillaan :) Voi kun tuli tosiaan hyva fiilis kun on plussa tullut tahan ketjuun. Mutta nyt taytyy lahtea muuten myohassa toihin. Palaan ruokkiksella. Nyt ei voi pysya poissa :)

Pikainen ateriatuokio takana. Olipa todellinen piristysruiske tälle aamulle tuo Elinan plussaus. Nyt tosiaan kaikki ketjulaiset kyytiin! Elina, mitä testiä käytit?

Kävin just ostamassa CB:n testin. Kovasti tekis mieli testata, mutta täytyy jaksaa lauantaihin saakka. Tämänhetkisiä "oireita" ovat vessassa ramppaaninen, lievä öklö-köklö olo, alavatsan painontunne ja pienoinen juiliminen... ja niin tosiaan itkuherkkyys... kävin äsken asioilla ja Vauva-lehteä piti lukaista siinä odottaessa. Luin kertomusta kaksoissynnytyksestä, ja tippa tuli heti silmään. Piti tsempata, että en alkanut siinä tosissaan kyynelehtimään. Normaalisti en ole kyllä noin herkkä.

Annulee, me ostettiin tämä paritalon puolisko noin 1,5 vuotta sitten. Nyt neliöitä on 84. Yläkerrassa on kolme makkaria, joista yhden saa esikoinen sitten pikkasen isompana. Toinen on nyt tietokone/kuntoiluhuone. Meillä mies oli pitkään asunnonostoa vastaan, mutta aivan yhtäkkiä sitten mieli muuttui. Silloin aloin just odottamaan esikoista.

Rapsu, meillä ei ole eläimiä. Mies on kovasti niiden hankkimista vastaan. Jos voisin valita lemmikin niin ottaisin kissan. Lapsena kotona oli kissoja, koiria, lehmiä, vuohia, lampaita, kaneja yms ja haluaisin todella, että meidän pikkuneitikin voisi hoivata omaa lemmikkiä. No, ehkä muutaman vuoden päästä saan miehen pään kääntymään.

Catriina kp 25

Hui, hai siitä mun päätöksestä odottaa siihen lauantaihin sitä testaamista. Tuli yhtäkkiä mieleen, että mulla on yksi vanhentunut liuskatesti lääkerasiassa. Pudotus ei olis niin kova vaikka nega tuliskin kun vois sitten ajatella että testi ei toimi. Siis tämä testi on mennyt vanhaksi jo vajaa kaksi vuotta sitten. No, testasin ja siihen tuli hailakka, mutta selvä viiva. Kontrolliviiva on selvästi punaisempi. Herkkyys on 2,8 mm. Tein sitten heti perään sen CB:n varmistukseksi ja se oli selvä nega vaikka sen pitäis olla herkempi. Nyt ei kyllä tiiä miten päin olis. Testaan kuitenkin vielä parin päivän päästä ja katotaan jos sitten sais jo oikean tuloksenkin. Ja nyt testiostoksille aikaisintaan lauantaina.

Catriina kp 25

Hei kaikki ja kylläpäs täällä on taas tapahtunut paljon sen jälkeen kun oon viimeksi ollut "linjoilla" :)!!!! Halaukset niille, jotka koko saman kohtalon tässä kierrossa kuin meikäläinen eli joiden luokse täti löysi tiensä :( Itse oon jo mukavasti päässy uuteen vauhtiin, täti on lähtenyt jo tiehensä ja toivottavasti te muutkin rakkaat ootte jo täydessä tohinassa kohti uutta tärppiä :) <3

Ja Elinalle aivan mahtavat onnittelut plussasta!!!!! Mieletön uutinen ja niin kaivattu piristysruiske tähän porukkaan <3 ONNEA! Ja minäkin haluan kuulla millainen tämä teidän plussaan päättynyt kierto olikaan, yrityskertoineen ja niin edelleen, kunhan vain ehdit töiltäsi kirjotteleen :) Mahtava juttu!!

Galluppejakin on täällä heitelty ilmoille. Täällä kirjottelee tummanruskeat pitkähköt hiukset omaava naikkonen. :) Otsatukkakin löytyy, melko tuore sellainen. Tällaiset hiukset mulla on ollu lähes koko "aikuisiän", eli pitkät ja tummanruskeat. Näissä viihdyn hyvin :)

Miehen kanssa ollaan vietetty yhdessä jo 9 vuotta, ja kohta vuosi tulee avioelämää täyteen. <3 <3 <3

Noista vitamiineista, niin meillä mies syö ihan ilman käskyjäkin multivitaa ja magnesiumia. Olen siis tyytyväinen, ei tarvi nipotella ja käskytellä :) Ite vedän tota multivitaa, kai siitä jotain hyötyä on, vaikka ei itse raskautumiseen auttaiskaan niin ainakin kaikkeen muuhun, et pysyy aineet tasapainossa :D

Karvallisia tai karvattomia elukoita meillä ei ole, eikä kyllä varmaan tulekaan, sillä allerginen olen :(

Annulee, mulla ei ollut niitä clomeja käytössä vaan Primolut-kuuri, jota napsin sen kaksi kuuria. Primolut auttoi siihen, että sain piiiitkän tauon (yli sata päivää..huh, nyt kun miettii, niin olis pitänyt pyytää ne lääkkeet avuksi jo paljon aiemmin) jälkeen menkat taas alkamaan ja kyllä ne auttoi myös säännöllistämään mun kierron tohon 40 päivään. Mut ovulaation kans niillä ei sinänsä ollut mitään tekemistä. Manna, ei hätää vaikka muistit väärin, täällä on niin paljon kaikkea "nippelitietoa", ettei voi todellakaan muistaa! :) Joku lääke kuitenkin :)

Catriinan oireet kuulostaa niin hyviltä... Tsempitykset sinne!!! +++++++++++

Rapsulla ja Mannalla on hyvä diili, jes!!! :) Tsempitykset sinnekin suuntiin!

Ja Unelmoija, mikäs sun tilanne olikaan tällä hetkellä? Oviksen saitte ainakin hyödynnettyä, eikö vaan? :) Nyt vaan laitan peukut tooooosi KORKEALLE, että teilläkin tärppäisi! <3

Ja Dazeerille onnea naimisiinmenon johdosta! <3

Omasta navasta sen verran, että tosiaan en oo vielä laskenu tota mun seuraavaa jännäilypäivää.. sehän venyy aika pitkälle, kun mun kierto sen 40 päivää on. Mutta kunhan jaksan niin päivitän sen tuohon listoille. :)

Mahtavia uutisia oli tosiaan tänne tullut, hyvällä mielellä taas arkisiin touhuihin..

PST, kp 6 (jo! :) kyllä aika menee nopeasti, kun ei liikaa mieti :)

Catriina oli ehtinyt väliin, eli HUI!!!! NYT VAIKUTTAIS HYVÄLTÄ SIELLÄKIN SUUNNALLA! ...malttamattomana odotan lisää uutisia ja toivon niiin mielettömästi, että teilläkin tärppii vaikkakin testi oli vanha! Voihan olla, että kun teit heti perään sen cb:n testin niin pissa oli sen verran "laimeeta", ettei hormoonia ollut tarpeeksi.. silti voit olla siis raskaana.. jännittäviä aikoja!!! ++++++++++++ sinne!!!

PST

..ja MamaLiille unohtui lähettää terkut, eli toivottavasti teillä päin ei ole mistään vakavasta kyse. Voikaahan hyvin ja palaile palstalle, kunhan siltä taas tuntuu. Voimia <3

Voi varovaiset onnittelut Catriinallekin! :) juuri niin kuin PST järkeili niin testimateriaali on varmaan ollut laimeampaa. Nyt pidetään peukkuja että lauantaina tulee vahva plussa!

Ohhoh, Catriinakin tunkemassa junan kyytiin, hienoa!! Oikein paljon peukutuksia uudelle, vahvalle plussalle! Jee kohta se juna poimii meidät loputkin kun on päässyt vauhtiin! :)

Huh, ehdinpäs vielä koneelle tänään. Pitkä ja jokseenkin vaiherikas päivä takana ;)

KIITOS kaikille onnitteluista, olette ihania ja mieheni lisäksi toistaiseksi ainoita, jolle olen uutisen kertonut.

Olin aamulla niin sekaisin niistä kahdesta viivasta, että en ihan oikeasti meinannut uskoa asiaa ollenkaan. Tein aamun positiivisen testin Mammaksi.fi -osoitteesta tilaamillani halvoilla liuskatesteillä. Päivällä iski kauhea epävarmuus ja kävin ruokiksella ostamassa apteekista uuden testin, jonka tein toimiston vessassa... ;p Tällä kertaa merkki oli Predictor ja se näytti ihan selvää ja kirkasta plussaa, ei mitään epäilyksen aihetta!

Hiukkasen huvittavaa on se, että Mammaksin testi taisi näyttää plussaa jo eilen testatessani (kun täälläkin kävin huutelemassa negasta), mutta en lukenut kunnolla käyttöohjetta (Hätäinen, minäkö?!), vaan oletin, että koska se toinen viiva on niin hailakka (ei siis yhtä paksu ja selkeä kuin kontrolliviiva) niin nega tuli ja heitin koko testin roskiin. Ovistesteissähän kytätään aina nimenomaan sitä testiviivan paksuutta. Jokseenkin huvittavaa, että kun yli puoli vuotta tässä on testailtu kuukausittain ja kytätty ja odotettu sitä plussaa kuin kuuta nousevaa ja sitten kun se tulee, niin ei edes huomaa B-)

Ihan rehellisesti sanottuna en tiedä, mitä olisimme tehneet eri tavalla tässä kuussa kuin muulloinkaan. En ole juonut greippimehua, käynyt akupunktiossa tai vyöhyketerapiassa, tehnyt paholaisen kanssa sopimusta neljän tien risteyksessä enkä etenkään elänyt mitenkään erityisen terveellisesti. Päin vastoin nyt vähän hirvittää ne viime viikonloppuna terassikierroksella kipatut punkkulasit...

Ehkä se ajoitus oli tärkein. Bongasin ihan selkeät ovislimat juuri sinä päivänä, kun oviksen piti laskujeni mukaankin tapahtua. Peittoja heiluteltiin muistaakseni pariin otteeseen sitten juuri silloin. Rennosti mentiin, ei mitään pakkopanemista. Tai ei ole oikeastaan ollut ennenkään, mutta tietänette mitä tarkoitan... Minulla oli myös se paljon puhuttu kiinnittymisvuoto, muutama ruskea tippa, noin viikko ovulaation jälkeen.

Nyt on omituinen, mutta tietenkin onnellinen olo. Elämässä on tämän raskausuutisen lisäksi tapahtunut parin päivän aikana muutakin isoa ja merkityksellistä, tuntuu vain että kaikki asiat loksahtelevat paikoilleen. Mitään raskausoireita mulla ei ole edelleenkään, jos tällaista ylipositiivista ylipirteyttä ei sellaiseksi lasketa ;D
Ehkä jotakin lievää kuvotusta ruokiin liittyen, mutta se on niin pientä, että saatan yhtä hyvin kuvitella koko jutun. Odotan siis innolla aamupahoinvointia, tissien arkuutta ja megalomaanista väsymystä, joista kaikki aina puhuvat.

En malttaisi jättää teitä, joten palstailen täällä vielä toistaiseksi. En ole yhtään seurannut noiden raskautuneiden ryhmiä, että mikä siellä olisi omin paikka. Toivon NIIN paljon hyvää, POSITIIVISTA tuulta tälle palstalle! Ja Catriinalle erityisesti peukut pystyyn, toivottavasti plussaviiva voimistuu!

Yrittelijäät:
Pieni-suuri toivomus, yk 7, (1), 24.8.
Katriina_, yk9(?), (2), (km 05/09, km 07/09), 25.8.
Catriina, yk3, (2), 2.9.
Nelli79, yk13 3.9.
Unelmoija78, kkm 01/09, yk14 (1) 06/09/09
Kisu_mirri, yk9 (2), 7.9.
Dazeer83, yk1 (1), 7.9
Boogie74, yk 12 (2), kkm 10/06 & 01/07, 9.9.2009
Annulee yk_monta, (2), 17.9.??
Manna78, yk9, (1), 18.9.
Rapsu-81, yk4, (1), 18.9.

Taustalla:
MamaLii, yk3, (2), 14.9.
Homegirl80, yk11, (1), (kkm 02/09)
Sari_80, yk5, (1), (kkm 11/08 ja skm 4/09)
Kauris55 yk1

+++ Plussanneet:
Inya ('81), +13.9. (yk1)
Elli83, + 10.10. (yk3)
Lotta*80, +11.10. (yk1)
Amalia79 +10.11. (yk3)
Minttu +16.11. (yk3)
Muppelo, +30.11. (yk5)
Aurora81, +6.12. (yk2)
Maruzen, +8.12. (yk5)
Lehmus28, +10.12 (yk3)
Siina76, + 21.12. (yk3)
Elviira 82, +24.12 (yk3)
Suvipilvipäivikki, +1.1.2009 (yk4)
Kata-82, +6.1.2009 (yk4)
Lilli-81, +8.2.2009 (yk8)
Pilvi82, +1.3.2009 (yk7)
Chili28 +9.3.2009 (yk5) (Km 02/09)
Sofia-79 +17.3 (yk2)
Veera81 +9.4.2009 (yk1)
Sida82 +10.4.2009 (1.iui)
Milan +14.5.2009 (yk9)
Elina +27.9.2009 (yk8)

Kävin pikaisesti lukemassa kuulumisia ja aivan ihania uutisia! ONNEA Elina :) Tulin tosi iloiseksi teidän puolesta, jokainen plussa tänne huono-onniseen ketjuun on hieno juttu. Catriinalle extra-tsempit, toivotaan plussaa kun testaat uudelleen :)

Testauksesta tuli muuten mieleen että mä en ole ikinä vielä ehtinyt tekemään raskaustestiä vaikka on menossa yk13... Kerran on ollut kp 34 mutta silloinkaan en vielä uskaltanut testata, pelkäsin niin paljon negaa (joka sitten tulikin). Joten voin vaan kuvitella millaista piinaa se muutama minuutti on ;)

Nyt nautiskelemaan tv-roskasta eli BB:stä...

Aina vain hymyillyttaa Elinan puolesta!!Seuraavaksi sitten Catriina +++
Tasta taitaa nyt tulla melkoisen tynka viesti. Meni toissa taas iltamyohaan joten ei juuri jaksa nuokkua tassa koneella kovin kauaa. Viikonloppuna ollaankin sitten menossa anoppilaan joten jaa maanantain puolelle kun palailen. Toivottavasti on sitten tullut lisaa plussia tanne :)
Annulee toivottavasti saatte asunto asiat liikkeelle! Me kans kovasti haaveilemme isommasta kampasta, mutta taalla on mennyt asunnon hinnat niin alhaisiksi etta ei kannata myyda kun ostettiin kolme vuotta sitten niin kovin kallilla niin ei pysty viela myymaan paitsi jos tietenkin sais hyvan hinnan, mutta kylla tassa nyt viela menee vuosi kaksi kun tuota jalkikasvua ei tosiaan viela ole. Lemmikkejakaan ei ole talla hetkella kun mies on laivastossa ja usein poissa kotoa ja melko usein suomessa kaydaan niin on sitten mietittava etta mita teha kun miehen sukulaiset asuvat eri kaupungissa, mutta katotaan josko jotain hankkis sitten kun on sen isomman asunnon ja vauvan saanut :)
Nelli mites on suomen BB lahtenyt kayntiin? Taalla oli ihan taysi floppi viime vuonna etta en tana vuonna edes innostunut katsomaan. Ja oli kuulemma niin pienet katsoja luvut etta ensi vuonna ei sitten bb:ta olekaan.
No mutta nyt toivottelen jo etukateen hyvaa viikonloppua jos en huomenna ruokkiksella sitten ehikaan paivittaan kuulumisia. Elikka rakkaat kanssa sisaret, erittain hyvaa ja plussa rikasta tulevaa viikkoa.
PST kiva etta siella on kierron alku mennyt akkia. Ennen kuin huomaatkaan on jo pian se ovulaation aika. Ja kiitos kysymasta, ovis saatiin hyodynnettya mukavasti ovis plussa oli viime la ja sita ennen heiluteltiin torstaina sitten la, su, ja ma elikka ei nyt taitais ainakaan tosiaan siita seksin puuttesta olla kiinni. Mutta odotellaan nyt ainakin ensi viikon loppuun.
Mites Dazereen bilepaiva meni? Toivottavasti oli hauska ilta!

Yhteistyössä