Catriina haleja täältä, voi vitsit kun toivoin että sinä astut seuraavana plussajunaan.

mutta uuteen kiertoon uusin voimin, pitää ensin antaa pettymyksen vähän nakertaa niin että on taas vahvempi ensi kerran!
Unelmoija saat kyllä toivoa tärppiä ja kertoilla fiiliksistä, täällä tuetaan ja tsempataan sinua kävi miten kävi. Toivon niin paljon että nyt teillä tärppää. Monesti kai raskautuneet onkin tunteneet sen hyvänä fiiliksenä että nyt on todella tärpännyt? Teilläkö on tänään bank holiday, noi on kyllä kivoja lisävapaita.
Kukas muu jännäilee tällä hetkellä, Dazeer ainakin, bd bd, peukutuksia sinne! Teillä on hyvä asenne että sitä kuivaharjoittelua voi harrastaa muutaman kierron ennen plussaa. Itse olin vähän kärsimättömämpi ja nyt sitten mennään jo ties monettako kiertoa. Osuiko teillä täsmäiskut hyvin ovisaikaan?
Samoja juttuja Boogie ja Rapsu miettineet, eli miten suuri tsäkä pitää käydä että yhtäkkiä on raskaana vaikka ihan oikeilla päivillä olisi pöllytellyt peittoja. Ne prosentit kun on aika pienet mitä kussakin kierrossa on tärpille mahiksia. Mä uskon kanssa että jos olisi edes ollut km, kaikessa hirveydessään, niin olisi jotenkin lupaavampi fiilis että kyllä sitä taas kohta ollaan raskaana. Mutta en todellakaan keskenmenoa toivo kenellekään, tässäkin ketjussa niitä on ollut, jos tajuatte mitä tarkoitan... nyt pelkään eniten juuri kisu-mirrin ja nellin saamaa tulosta. Kohtahan se selviää kun jo ensi kierrossa on gyne.
Minäkin kävin katsomassa Public enemiesin, ihan hyvä, etenkin se 20-luvun Chicago meininki vaatetuksen ja naisten hiusten osalta. Depp ei tosin ihan osuvasti siihen pahiksen rooliin sujahtanut mutta onhan se hyvä näyttelijä ja komea mies

Haluaisin nähdä sen Skavabölen pojat joka tulee ensi-iltaan kai tällä viikolla. Kotimaisia leffoja on kiva käydä katsomassa.
Unelmoija kyseli niistä ovistesteistä ja Annulee ainakin käyttää. Mulla ne on taas tässä kierrossa käytössä, ajattelin tuhlata loputkin nyt. Keväällä mulla meni niihin hermo (halpoja liuskatestejä) ja olen melko hyvin bongannut limojen ja kipujen perusteella oviksen. Katsotaan kertooko ne tässä kierrossa mitään. Ovis on odotettavissa pe-la akselilla ja ajattelin että to-pe-la pitää olla joka päivä, ehkä tässä alkuviikosta jo aloitetaan harjoittelu.
Peuktuksia kaikille oviksen odottelijoille, toivotaan että kaikille se nopeasti tulee, eikä kierrot kenelläkään venähdä!
Luin tuossa sellaista Toni Weschlerin Taking charge of your fertility -kirjaa. Todella mielenkiintoinen ja kertoo paljon noista limoista, lämmöistä ja muista hifistelyn puolelle menevistä asioista oviksen bongaamiseen ja raskautumisen maksimoimiseen liittyen. Suosittelen! En ole ihan kovin pitkälle päässyt vielä.
Mitäköhän unohdin... hirvesti tsemppiä jännäilijöille ja oviksen bongaajille tasapuolisesti

Manna kp9