Syksyn 2009 yrittelijäät

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Manna78
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jaha siita sitten poikkasi melkolailla tekstia pois ja niin kauan meni kirjotellessa. Mutta toivottelen sitten hyvat viikonloput rakkaat kanssa yrittajat jo etukateen jos en huomenna sitten ehi ruokkiksella kuulumisia paivittaan

Mulla oli vaan yk väärin, korjasin sen listalle.
Antaa kyllä toivoa tuo Milanin ja Elinan tärppikierron N, eli vielä myöhemminkin voi luomusti onnistua!

Mä olen kanssa jäänyt koukkuun BB-roskaan. Tämä kausi tuntuu heti alkuun aika mukaansatempaavalta kun siellä on niin erilaisia ihmisiä. On se vaan ihme että sinne on löydetty jokaisen vähemmistön edustajia ja kaikenikäisiä ihmisiä. Koko ohjelma on sellaista aivot narikkaan kategoriaa joka sopii tähän syksyyn erittäin hyvin.

Ai siellä briteissä on laskenut asuntojen hinnat nyt viime aikoina. Täällä Suomessa, ainakaan pääkaupunkiseudulla ei ole vielä kovaa hintojen laskua näkyvissä. Saa nähdä pahentuuko tämä taantuma ja johtaako se korkojen nousun kanssa yhdessä asuntojen hintojen laskuun...

Manna kp 6

Yrittelijäät:
Pieni-suuri toivomus, yk 7, (1), 24.8.
Katriina_, yk9(?), (2), (km 05/09, km 07/09), 25.8.
Catriina, yk3, (2), 2.9.
Nelli79, yk13 3.9.
Unelmoija78, kkm 01/09, yk14 (1) 06/09/09
Kisu_mirri, yk9 (2), 7.9.
Dazeer83, yk1 (1), 7.9
Boogie74, yk 12 (2), kkm 10/06 & 01/07, 9.9.2009
Annulee yk_monta, (2), 17.9.??
Manna78, yk10, (1), 18.9.
Rapsu-81, yk4, (1), 18.9.

Taustalla:
MamaLii, yk3, (2), 14.9.
Homegirl80, yk11, (1), (kkm 02/09)
Sari_80, yk5, (1), (kkm 11/08 ja skm 4/09)
Kauris55 yk1

+++ Plussanneet:
Inya ('81), +13.9. (yk1)
Elli83, + 10.10. (yk3)
Lotta*80, +11.10. (yk1)
Amalia79 +10.11. (yk3)
Minttu +16.11. (yk3)
Muppelo, +30.11. (yk5)
Aurora81, +6.12. (yk2)
Maruzen, +8.12. (yk5)
Lehmus28, +10.12 (yk3)
Siina76, + 21.12. (yk3)
Elviira 82, +24.12 (yk3)
Suvipilvipäivikki, +1.1.2009 (yk4)
Kata-82, +6.1.2009 (yk4)
Lilli-81, +8.2.2009 (yk8)
Pilvi82, +1.3.2009 (yk7)
Chili28 +9.3.2009 (yk5) (Km 02/09)
Sofia-79 +17.3 (yk2)
Veera81 +9.4.2009 (yk1)
Sida82 +10.4.2009 (1.iui)
Milan +14.5.2009 (yk9)
Elina +27.9.2009 (yk8)

Hienoa, että tuo plussajuna on viimein liikkeellä! Se antaa niin pajon positiivista energiaa tälle ketjulle.

Elina, mä vähän ihmettelinkin miten testi voi muuttua negasta plussaksi päivässä, mutta kerroit jo selityksen. Onnea, onnea, onnea vielä sulle/teile superpaljon!

Eilisiltana mulla alkoi tosi kivulias jomotus alavatsassa. Oli pakko mennä aikaisin nukkumaan sen takia. T'änään alkaa samanlainen juilinta kuin eilen jos vain olen kauan jalkeilla. Osaksi samanlaista kuin ennen menkkoja, mutta vielä jotenkin terävämpää jumitusta ja välillä pistoja nivusiin.

Jos saan ne eilen tilaameni testit tänään, ehkä testaan vielä illalla, mutta jos ne ei tule vielä tänään niin sitten pitää kaydä vaikka marketissa illalla hakemassa huomisaamuksi testipaketti.

Mun ei varmaan tule paljoa BB:tä katottua. Katsoin ykkös- ja kakkoskautta aika tiiviisti aikanaan, mutta sitten se innostus lopahti.

Aurinkoista viikonloppua kaikille ja plussatuulia lisää!!!

Mitä Katriinalle kuuluu?

Catriina kp 26

Dodii, nyt on tällä tytöllä uusi kampaus (tukkaa lähti kokonaisuudessaan 30cm.. :) ja kivaa oli toissa iltana kaverien kanssa.. Hyvää ruokaa ja juomaa.. Tanssia ja naurua..

Mitään oireita viitaten mahdolliseen raskauteen ei vieläkään ole. Netissä olevien laskureiden mukaan raskaustestini tulisi olemaan varma 2.9 lähtien, mutta ne lienee laskevat tuon "normaalin" 27 päivän kierron mukaan.. Minulla kun kierto vaihtelee siinä 31-34 päivän kieppeillä.. Eli tokkopa tuota testiä kannattee tehdä ennen kuin vasta sitten 7.9, jolloin olisi se päivä kun menkkojen olisi viimeistään pitänyt mun kropan kellon mukaan alkaa.. Tosin varautunut olen siihenkin, että menkat (tai se täti, kuten täällä hauskasti asia ilmaistaan) ehtii tulla väliin ennen sitä..

Tänään suuntaan passikuviin ja kylään katsomaan 9kk:n ikäistä kummilastani.. :) Saas nähdä miten paljon muksu on taas oppinut uutta ja kasvanut..

Aivan mahtava kyllä toi Elinan plussa ja tarina siitä! Se kyllä varmasti tuo meille kaikille uutta potkua yritykseen :)) Jatka ihmeessä palstailua täällä, olisi tosi kiva kuulla, miten raskaus etenee ja maha kasvaa :)

Mä en ole seurannut BB:tä ollenkaan tällä kaudella, enkä oikeastaan edellisilläkään. Joskus luen talon ihmisten toilailuja netistä ja jos jotain oikein mehukasta sosiaalip*rnoa on tapahtunut, niin saatan vilaista telkusta... mutta salaa, mies vihaa BB:tä ja saan kyllä kuulla heti, jos se huomaa mun seuraavan sitä :D

Me ostettiin tämä asunto noin vuosi sitten, sitä ennen ollaan asuttu vuokralla opiskelijakämpissä. Asuntomme on rivarikolmio, 83 neliötä, joten vauva tänne mahtuu hyvin, mutta eiköhän sitä joskus isompaankin halua. Parilla kaverilla on isot omakotitalot, ja kyllähän se tilanpaljous välillä pistä vähän kateeks, sillai hyvällä tavalla :)

Catriinalla kyllä jännitys tiivistyy... tuut sit heti infoamaan meitä tuloksista, jooko?! ;)

Täällä täti vetelee viimeisiään ja kutkuttaa jo tuleva ovisaika... hormonit taas hyrrää ;) On tää lyhyt kierto kyllä ihan kiva, vaikka toki joutuu katselemaan tätiäkin useammin!

Höh, en enää muista mitä edellisellä sivulla oli kirjoiteltu, joten toivottelen taas vaan kaikille superplussaonnea, kun junakin on nyt päässyt noukkimaan ensimmäisen kyytiläisen!

-Rapsu kp4, on vieläkin innoissaan eilisestä Snoop Doggyn keikasta :))

Viettää täällä kp12:ta.....mietin et pitäskö varmistella nyt jo vkonloppuna jos vaikka ovis oliskin....ja sit ens viikolla kuitenkin vasta tikuttaa sitä, sillä yleensä ovis 17 päivän paikkeilla...

Tänään onkin edessä leffailta kahdestaa miehen kanssa, kiva kiva.

Iloista viikonloppua kaikille!

Viettää täällä kp12:ta.....mietin et pitäskö varmistella nyt jo vkonloppuna jos vaikka ovis oliskin....ja sit ens viikolla kuitenkin vasta tikuttaa sitä, sillä yleensä ovis 17 päivän paikkeilla...

Tänään onkin edessä leffailta kahdestaa miehen kanssa, kiva kiva.

Iloista viikonloppua kaikille!

Ehkä tähän mennessä lohduttomin päivä ikinä :(( Itkeskelyksi mennyt koko ilta ja syy on se että postissa tuli sperma-analyysin tulokset ja se oli juuri niin kuin pelkäsinkin että miehestä löytyisi vikaa... Lausuntona oli siittiöissä on vasta-aineita ja ne takertuvat yhteen ja koko illan googletuksen tuloksena luonnollinen raskaus ilmeisesti aika mahdoton. En oikein pysty käsittelemään tätä asiaa järkevästi juuri että ehkä tarvitsee ne lääkärin viralliset sanat varmistamaan asian mutta aivan hirveä järkytyshän tämä on. Vaikka sitä pelkäsi jotain vikaa löytyvän niin naivisti kuitenkin ehkä toivoi että ei löytyisi ja olisi vielä mahdollisuudet. Anteeksi omanapaisuus mutta ei pysty nyt muuhun :(

Nelli, olen todella pahoillani :(( Voimia teille molemmille! Toivon niin kovasti, että tuomio ei ole kuitenkaan "lopullinen", vaan lääkärillä on antaa teille toivoa tulevaan!

Catriinalle myös pahoittelut negasta, toivottavasti asiaan tulee pian jotain selvyyttä!

Rapsu

Voi Nelli! Lämpimät halaukset teille! Tuollainen tieto on varmasti todellinen shokki, mutta minäkin uskon ja toivon niin kovasti, että te saatte sen vauvan vielä luonnollisella tavalla. Ja jos se ei onnistu, hoitojen avulla on suuret mahdollisuudet onnistua.

Miten Annuleen ja miehen leffailta meni? Minkä leffan katoitte? Me saatiin neiti yöunille jo suht aikaisin ja alettiin kattoon leffaa. Alkutekstien jälkeen meitä molempia alkoi niin nukuttaa, että nukkumaanhan sitä piti mennä. :-)

Menkkamaisia juilintoja ei ole ollut sitten eilisen iltapäivän, joten testailen taas tässä lähipäivinä (luultavasti huomenna), jos siihen on vielä aihetta. Toivottavasti lähipäivät toisivat positiivisia uutisia meille kaikille!

Catriina kp 27

Voi Nelli, mulla tuli kyyneleet silmiin kun luin teidän testituloksista. Lähetän todella paljon voimia ja halauksia teille molemmille!

Varmaan tollaiset uutiset on aika kova shokki miehellekin, mitä hän ajattelee asiasta ja ootteko pystyneet juttelemaan kunnolla vielä? Voin kuvitella että etenkin kun tulokset saa vaan paperilla niin niitä kysymyksiä herää ihan hirveästi. Kaipa teillä on mahdollisuus jutella lääkärin kanssa niistä tuloksista lähiaikoina?
Ne on kuulemma aika moniselitteiset ne pelkät tulokset kun luetellaan kaikki liikkuvuudet ja määrät ja laadut yms. Itse olisin myös tuon googlen varassa jos vain pläjäytettäisi tulokset paperilla eteen.
Pakko vielä lisätä tähän että se yksi Ajatuksissa-ketju mitä joskus pari vuotta sitten aloin lukemaan niin siinä kahdelle tuli ihan vastaavankaltaiset tai ihan tosi toivottomat tulokset sperma-analyysistä. Heillä siirryttiin sitten suoraan hoitoihin ja toinen näistä saikin juuri joku viikko sitten vauvan. Toivoa on tavalla tai toisella ja minä luotan siihen että tekin saatte oman vauvan kohta!
Oliko teillä vasta-aineiden lisäksi jotain muuta häikkää niissä tuloksissa? Toivottavasti saatte jutella jonkun kanssa.vielä niistä tuloksista!

Catriinalle negahalit, toivotaan että tulos muuttuisi:)
Nyt on kyllä pää aika tyhjä noista Nellin uutisista, ei pysty muuta tällä erää...

Elina, mitä kuuluu? Onko tullut lisää raskausoireita? Ootko jo nauvolaan soitellut?

Mä testasin taas sillä marketin Pregent-testillä ja tulos on haalea haamu. :-)))Toissapäivänä testissä ei ollut yhtään mitään ja tämän kuitenkin näkee kirkkaassa valossa. Hennon vaaleanpunainen viiva. Pitää testata vielä huomenna. Toivottavasti tämä nyt vahvistuisi.

Nyt vaivaa pienoinen aamuöklötys.

Catriina kp 28

Hienoa Catriina! Varovaiset onnittelut, toivottavasti viiva vaan paksunee ja vauvanalku pitää kovasti kiinni!

Mitenkäs muut jännääjät ja piinailijat? Onko Nelli löytänyt yhtään toivon pilkahdusta karmeiden uutisten jälkeen? :/

Omaan napaan ei mitään uutta, ovista odotellessa.

-Rapsu kp6

Voi sinua Nelli... Olen kovin pahoillani puolestanne..
Tiedän tunteesi varsin hyvin. Meille kävi nimittäin lähes samalla tavalla. Miehessä oli suurin vika ja siittiöistä 95% epämuodostuneita, joten raskautuminen luonnollisessa kierrossa on lähes mahdotonta.. Olenkin asennoitunut siihen, että raskautumiseni tulee tapahtumaan "laboratorion puolella" - toivottavasti edes siellä ja samaa toivon myös teille!

Catriinalle ja Elinalle onnittelut ja tsemppiä jatkoon. Toivottavasti kaikki tulee menemään hyvin. Ja olikos vielä joku muukin joka oli plussannut?? Olen ollut poissa linjoilta hetkisen, joten on tilanne päivitykset vähän hukassa..

Halaukset Nelli <3 ja Kisu-mirri <3 tilanne on varmasti hyvin hiljaiseksi laittava, suruakin aiheuttava. Niin kovasti toivon teille hyvää mieltä ja voimia jatkoon, pidetään varmasti ihan kaikki peukkuja teille jatkoon ***

Catriinalle onnittelut plussasta - vaikkakin haamuna, niin silti plussana!!!!! Mahtavaa :)

Oma napa, ei mitään uutta auringon (kuun) alla, kp on vissiin 9 eli pikku hiljaa matkataan kohti seuraavaa ovista, joka tosin on vasta ensi kuun puolenvälin paikkeilla.. puuh. Kulu jo aika ja ole meille otollinen <3 <3 <3

PST

Nellille voimia tähän hetkeen! En osaa muuta sanoa kuin että onneksi eletään 2000 lukua, kisu-mirrin sanojen mukaan, kaikki on mahdollista nykypäivänä; "ihmeitä" tapahtuu tekniikan avulla niin tiuhaan nykypäivänä, että onko enää kyseihmeistä, niin arkipäiväistynyttä. Hyvä niin. Eli kaiken täytyy olla vielä mahdollista! Periksi ei voi antaa! Kaikki sympatiat ja empatiat teille sinne, nyt vaan joku "toimintasuunnitelma" että pysyy järjissään; kuka miten itseään parhaiten osaa hoitaa ja tilanteessa pärjätä päivästä toiseen, jotta saa uuden odotuksen päälle ja jonkinlaista valoa tunneliin! Itselläni pelkästään kahden peräkkäisen km:n kokemus tuntui aikoinaan julmetulta vääryydeltä, joten muistan tilanteen aiheuttamat tunteet.

Sorry siirtymä kysymyksiin, kun olin poissa listoja lukemasta tässä vähän aikaa:
Meillä alettu yrittää tytölle (syntynyt 04/08) sisarrusta heti miten kun mahdollista, mun aiemmat keskenmenot tietäen - imetys kun kesti vaan 2kk, ja sen jälkeen palas menkat suht het säännöllisiksi, ja ne ovat olleet säännölliset 28 pv kierroilla, pari kertaa ollut 30-32 kiertoja myös. Osumayritykset olleet 2-3 kertaa OV yhteyteen.
Julkisten peruskokeista en ole vielä kuullut, pitää tilata lekurille puheluaika.

Ihmettelen vaan, kun silloin ekalla rundlla kun oli vuoden sisään ne kaks keskenmenoa, niin jaksoin kummasti sen ajatuksen voimalla että ainakin jtk tapahtuu, tyyliin elimistö harjoittelee. No nyt kun ei vuoteen tapahtunut mitään, niin ei tässä voi alkaa kuin toivoa että saisi kaksoset hedelmöityshoidoissa, jos kerran tää raskautuminen kestää ja kestää. Ennen ihmettelin miks 2-3 vuoden ikäero on sisarruksilla kovin yleinen, mutta näin se alkaa sinisilmäiselle 35 vuotiaallekin avautua, että miksköhän:)?! Ei maar, pitäis vaan olla kiitollinen että on ylipäänsä hengissä, ehkä se toteutus meikä mannella jos olis jossain hoitoalalla töissä, niin sais jtk konkretiaa omiin suuruudenhullutuksiinsa!

Melankoliasta huolimatta, plussa puhuria - puh puh puh - ympäriinsä!
Ja onnittelut listalle raskautuneille!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! IIIK!

t. naivitar Boogie - kp 20

Huomenta, Nellille pahoittelut ikävistä uutisista, mutta pidetään kuitenkin peukkua tuhannesti että hoitojen myötä raskautuminen onnistuu. Ja tänä päivänä kyllä varmasti onnistuu....keinot on niin monet. Meillä oli kans joskus hirvee alkushokki kun miehen sperma tutkittiin ja siel oli kans epämuodostuneita paljon, en muista enää prosenttia... hänellä oli kuitenkin siittiöitä valtava määrä, siis moninkertainen normaaliin verrattuna jotenka silloin sanottiin että se osittain korvaa niitä epämuodostuneita se määrä.. mut kyl olo oli silloin lohduton ja tuntui et mitä vaan yrittti miettiä niin aina se tuli mieleen ja tuli itku ja kamala olo. Mutta, jollain tuurilla sitten kuitenkin saimme jo yhden lapsen ja tätä toista tässä nyt sitten yritetään.... Tsemppiä teille! Kyllä se mieli varmaan kirkastuu kun käytte lääkärissä ja saatte jutella asiantuntijan kanssa! Onnea!!!!!!!

Leffailtamme meni ihan kivasti. Public Enemies käytiin kattomassa ja olihan se ihan hyvä. Varsinkin mieheni tykkää erityisesti tuollaisista tositapahtumiin perustuvista elokuvista. Toki sitten illalla nukkumaanmentäessä oli jo lasta kauhee ikävä. Ja la aamuna kävin hänen kanssa parturissa ja pojan tukasta tuli hyvä mutta äidin tukasta ei niin hyvä, voi että kiroilin kyllä.....yleensä mä niin tarkkaan selostan mitä haluan ja nyt sitten en ihan joka asiaa muistanut sanoa ja lopputulos on ei kyllä niin hyvä....tekis mieli mennä korjausleikkaukseen....kattoo ny.

Ovista tässä ootellaan.....oli jo jonkinmoinen viiva tänä aamuna, mutta ei ihan tumma vielä joten varmaan ke ois oikee päivä..... tuskasta oottelua ja sitten oviksen jälkeen tiedän et alan hermoilee ja juoksee vessassa...huhhuh.... Pitäkää peukkua!!!!!!

Annulee kp 15

Annulee, tuo Public Enemies kiinnostaa muakin. Depp on mun suosikki.

No, niin taas se tuli todistettua, että ei tarttis testata liian aikaisin. Täti on tulossa tänne. Aamulla on sellainen tunne tuolla alavatsassa ja vuotohan se just alkoi. Saa jäädä ne tänään tulevat testit sitten seuraaviin jännäyskiertoihin. Raskausoireet oli todella selvät, mutta eipäs sitten kuitenkaan onnistunut! Nyyh!

Catriina kp 1

Tässä vielä lista päivitettynä mun osalta.

Yrittelijäät:
Pieni-suuri toivomus, yk 7, (1), 24.8.
Katriina_, yk9(?), (2), (km 05/09, km 07/09), 25.8.
Nelli79, yk13 3.9.
Unelmoija78, kkm 01/09, yk14 (1) 06/09/09
Kisu_mirri, yk9 (2), 7.9.
Dazeer83, yk1 (1), 7.9
Boogie74, yk 12 (2), kkm 10/06 & 01/07, 9.9.2009
Annulee yk_monta, (2), 17.9.??
Manna78, yk10, (1), 18.9.
Rapsu-81, yk4, (1), 18.9.
Catriina, yk4, (2), 28.9.

Taustalla:
MamaLii, yk3, (2), 14.9.
Homegirl80, yk11, (1), (kkm 02/09)
Sari_80, yk5, (1), (kkm 11/08 ja skm 4/09)
Kauris55 yk1

+++ Plussanneet:
Inya ('81), +13.9. (yk1)
Elli83, + 10.10. (yk3)
Lotta*80, +11.10. (yk1)
Amalia79 +10.11. (yk3)
Minttu +16.11. (yk3)
Muppelo, +30.11. (yk5)
Aurora81, +6.12. (yk2)
Maruzen, +8.12. (yk5)
Lehmus28, +10.12 (yk3)
Siina76, + 21.12. (yk3)
Elviira 82, +24.12 (yk3)
Suvipilvipäivikki, +1.1.2009 (yk4)
Kata-82, +6.1.2009 (yk4)
Lilli-81, +8.2.2009 (yk8)
Pilvi82, +1.3.2009 (yk7)
Chili28 +9.3.2009 (yk5) (Km 02/09)
Sofia-79 +17.3 (yk2)
Veera81 +9.4.2009 (yk1)
Sida82 +10.4.2009 (1.iui)
Milan +14.5.2009 (yk9)
Elina +27.9.2009 (yk8)

Voi perhanan laptoppi!!Aargh menee hermot. Tassa rampyttelin melkein 20min tekstia ja kuulumisia ja miten kavi. Puuh kaikki katosi tuonne netti avaruuteen. No pienta tama tiedan, mutta kun ei jaksaisi enka edes muista varmaan puoliakaan mita kirjoittelin tanne.
No mutta tarkeimmat kuitenkin:
Nelli toivon sinulle ja miehellesi voimia kestaa tama vaikea aika ja tukekaa toisianne teilla on kuitenkin viela toivoa, vaikka sita valoa siella tunnelin paassa ei talla hetkella viela naykaan. Me kanssa sisaret koitamme parhaamme mukaan yrittaa teita tukea miten pystymme, joten tanne vain purkamaan pahaa oloa aina kun silta tuntuu. On nyt kyynel silmassa sinun puolesta joten lahetan sinulle ison halauksen ja toivon etta laakarien avulla saatte hoidot pian liikenteeseen ja saatte pienen nyytin.
Catriina voi itku kun se tati sinne porhalti vaikka nin lupailevalta sinun oireet nayttivatkin!!koitahan jaksaa uuteen yritykseen ja tanne vain myos purkamaan pahaa oloa niin paljon kuin haluat. halaus!!
Tsempit teille oviksen odottajille se on myos yhta piinaa. Kuinka moni teista muuten kayttaa talla hetkella ovistikkuja? Minullahan ne on jo ollut "hetken" apuna kun ei tunnu luonnollisesti tunnistavan ovista laisinkaan.
Omaa napaa sen verran etta anopin luona vietettiin rento viikonloppu hyvan ruuan ja seuran parissa ja viiniakin tuli nautittua muutama lasi. Taalla on tanaan pyha paiva, mutta saa on niin kamala etta ei tieda mita tekisi. Mites muuten, oireita taalla ei ole suuntaan eika toiseen, mutta en niita viela odotelekaan kun oviksesta on vasta reilu viikko. Katotaan tuossa loppu viikolla sitten. En tieda miksi, mutta tassa kuussa olen antanut itseni haaveilla ja uskoa etta tama on se kuukausi kun meilla onnistaa. Hullu olen tiedan, koska se tiputus jos/kun tati tulee paikalle on melkoinen ja tiedan miten tuskallista se on enka halua sita kokea enaan, mutta en tieda missa vaiheessa jarki antoi periksi haaveille. Joten hieman pelottaa miten kay loppuviikolla.
Unelmoija kp27/30-31

No johan on ihme tata meidan kannettava, tuolta sitten loysinkin sen viestin jostain aivan ihmeellisesti joten sori taitaa olla osa teksista nyt sitten tuplasti :)

Voi heti ensi alkuun Nellille iso halaus ja lahetan voimia sinulle seka miehellesi etta jaksatte huonosta tuloksesta huolimatta eteenpain. Ei ole minulla sanoja miten voisin teille tuottaa hieman parempaa oloa mutta taalla ollaan tukena kun tarvii pahaa oloa purkaa. Tosiaan tana paivana on niin paljon tieteellisesti kaikki hedelmoitys hoidot kehittynyt joten toivon etta nyt paasette isoin askelin hoidoissa eteenpain ja ne tuottavat tulosta. Kun olet valmis niin tulehan kertomaan mita teilla on seuraavaksi edessa ja miten olette jaksaneet. me sitten yritamme parhaamme mukaan olla tukena :) Nelli koita jaksaa. Varmasti nyt tuntuu etta tunnelin paassa ei ole valoa ja tiedan kylla etta nama ovat vain sanoja jotka eivat tilannetta muuta, mutta taisi olla manna joka kirjoiteli myos miten oli tapahtunut ihmeita samassa tilanteessa oleville, toivottavasti se tuo hieman valoa teidan tilanteeseen.
Catriina sinulle myos halaus rutistus!Koita jaksaa ja tulehan kans tanne purkamaan pahaa oloa niin paljon kuin vain ehdit niin ehka se helpottaa tuota oloa. En oikein kans nyt tieda mita oikein sanoa kuin etta taalla tukena kun tarvit sita. Halaus
Rapsu ja PST ovat vissiin kumpainenkin ovista odottelemassa. Toivottavasti saatte pian hyodynnettya on meinaan sekin melkoista piinaa kun sita ovista odotelee. Oletteko muuten kumpainenkaan ovistikkuja kayttamassa vai vaan ihan luonnollisten oireiden mukaan? Annulee toivottavasti pian tikkuun parahtaa plussa ja saatte sen oviksen kans hyodynnettya.
Boogie74 vuodenkos olette nyt toista yrittaneet? Toivottavasti saatte laakarin kautta pian selvyytta tilanteeseen. Muistan kans itse nuorempana kun mietin etta miten sita ihmiset vain hankkii yhden lapsen eikos oisi kiva etta oisi siskoksia tietenkaan tajuamatta miten todella vaikeaa tama lapsen yritys saattaa olla ja kaikilla ei valttamatta onnista laisinkaan. Ainahan sita piti itsestaan selvyytena etta ainakin kaksi lasta hankitaan yksi toisen peraan. Nyt oisin niin kiitollinen kun saisi edes yhden aikaiseksi!!
Omaa napaa sen verran etta vietettiin anopin luona oikein rento viikonloppu paljon syodessa, viinista ja hyvasta seurasta nauttien. Nyt onkin sitten pyha paiva, mutta saa on niin kamala etta ei oikein tieda etta mita tekisi. Tietenkin oisi hommia mita pitasi tehda siivota ja pyykata, mutta jokseenkaan ei innosta :). Taalla ei viela ole oireita suuntaan eika toiseen, mika on ihan normaalia koska ovulaatio oli vasta reilu viikko sitten. mutta aika matelee...aivan....liian...hitaasti. Olen nyt valitettavasti antanut itselleni toivoa etta tama on se kuukausi kun onnistaa. En tieda minka takia, mutta tiedan etta jos ne menkat sielta alkaa ensi viikon lopulla niin tulen olemaan melkoisessa kuopassa koska tipahdus tulee olemaan korkea. En edes tieda miksi sallin itselleni tuon unelman nainkin pitkan ajan ja yrityksen jalkeen luulisi etta olen "oppinut" olla toivomatta liikaa koska tiedan mita se tuska tulee olemaan kun se tati sielta kurvaa kylalle.

Onnea kaikille viimeaikoina plussanneille ja myötä-harmittelut niille, jolla ei tällä kerralla vielä tärpännyt..

Täällä alkaa kierto vetää viimeistä viikkoa ja pian pitäisi selvitä miten kävi.. Menkkojen pitäisi alkaa tuossa torstain ja lauantain välillä, mikäli kierto noudattelee noemaalia tahtiaan. Eli menkkojen alkuun pitäisi olla aikaa kunnolliset 3-5 päivää, mutta menkkamaisia alavatsan juilimisia on ollut nyt jo ainakin pari päivää.. Ensin ajattelin, että on vain vatsanpuruja, mutta kyllä tämä on ihan menkkamaisempi juttu..

Liekkö tuo sitten oire mahdollisesta raskaudesta vaiko eikö selvinnee viimeistään viikon päästä maanantaina viimeistään. Voi tosin olla niinkin, että menkat alkavat "normaalia" aiemmin ja nämä olotilat johtuvat siitä. Kun enhän ole ollut kuin toukokuun alusta (eli nyt n.4kk) ilman hormonaalisia ehkäisyjä ja kroppa voi vielä hakea tahtiaan..

Muitahan "oireiksi" luokiteltavia oloja mulla ei ole koko kierron aikana ollut, enkä ole niitä oikein tietoisesti halunnut alkaa edes miettimään.. Ja kun ei ole raskaana olemisesta omakohtaisia kokemuksiakaan, niin en ole varma osaanko edes kiinnittää oikeisiin asioihin huomiota sen suhteen mitä kropassani tapahtuu.. Ja miehen kanssa on varauduttu tosiaan siihen, että saamme vetäistä kuivaharjoittelun kannalta useammankin kk:n ennen kuin toivottavasti saadaan mitään aikaan..

Danzee83, yk1 (1) kp27 / kp30-32

Heippa kanssakärsijät, taas uusi viikko vierähti käyntiin...

Kisu_mirrilläkin sama tuomio kuin Nellillä... hiljaiseksi vetää. Toivon teille molemmille kovasti sitä omaa pientä kääröä, jos ei "luonnollisella" tyylillä niin sitten hoitojen kautta! Boogielle myös kovasti plussaonnea! Tuota raskautumisen vaikeutta on kyllä vaikea edes tajuta ennen kuin itse vauvaa yrittää ja tajuaa, ettei se ole niin yksinkertaista. Vaikka maailma on pullollaan vauvoja, niin monen raskauden takaa löytyy varmasti taistelua ja tarinoita, ei pelkästään niitä "oho, ehkäisy petti".

Catriinalle suuret pahoittelut tädistä! Kertakaikkisen harmillista ensin testata haamua ja sitten vastaanottaa täti :( Eiköhän niille sun testeille tule käyttöä jatkossa, nyt vaan uusin kujein syyskuun yrityksiin!

Unelmoijalle plussatuulia!!! Ei se pahasta ole elätellä toiveita, mutta onhan se kurjaa tipahtaa pohjalle jos täti saapuukin. Mutta tämä kerta voi ihan hyvin olla SE kerta! Periksi ei saa antaa! Nyt vaan pidät itsesi kiireisenä, ettei ajatukset pyöri pelkästään piinailun ympärillä (paraskin puhuja ;)

Dazeerille myös plussaonnea, oireita jo puskee pintaan... ;) No hyvä että kuitenkin olet realistisin mielin edelleen, että ei se välttis heti tärppää, mutta toki voi tärpätäkin!

PST:lle intoa ja vauhtia ovishetkiin!!

Joo'o, täällä odotellaan kärsimättömänä ovista. Nyt haluan sen vauvan, piste. Ovistikkuja en ottanut enää käyttöön kun viime kierrossa ne osoittautui tarpeettomiksi. Nyt vaan mietin, että koska aloittaa tjp-hommailu. Vaikka kyllähän tuo ovis mulle on näyttäytynyt aika selkeästi, mutta entä jos se nyt onkin vaisumpi enkä huomaakaan sitä. Alunperin ajattelin, että tänään aloittais, mutta hitto kun pelkään hiivatulehdusta, jos peuhailee liikaa! Noh katsotaan nyt. Oviksen pitäisi enivei olla tuossa loppuviikosta, varmaan perjantain tienoilla.

Tiettekö mitä... mietin ihan liikaa! Käskekää mun lopettaa se!

-Rapsu kp7, ennakoi ja poisti eilen pitkäaikaisen napakorun, ettei napa repeä sitten KUN on raskaana ;)

Yhteistyössä